Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש נוסחה לחישוב יחס דחיסה?

 

אני רוצה "להרים" ראש כדי להוריד יחס דחיסה במנוע,לצורך העניין אני צריך לדעת כמה מילימטרים הראש צריך להיות.

האם יש נוסחה שאני יכול לחשב לפיה כמה יצא היחס דחיסה לפי כמה מילימטרים הראש הורם?

פורסם

שאלה דומה

מישהו יודע איך לחשב כמה קומפרסיה אמור להיות למנוע ?

(2 פעימות אם זה משנה)

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

ממה ששאלתי מישהו בפורום אחר הוא אמר שדרושים בקירוב 0.9 מילימטר להוריד בשביל להעלות מ -1:10.3 ל- 1:11.5

אבל דרושים כיוונים נוספים במנוע .

 

לא כדאי לדעתו להוריד ראש ,זה מוריד מהאמינות של המנוע לאורך זמן

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

הרכב הוא רנו 5 GT טורבו,ואני צריך להוריד יחס דחיסה שזה אומר להרים ראש,כי זה מנוע טורבו היחס צריך להיות נמוך אחרת יהיה נזק למנוע.

פורסם

אתם רציניים ?

 

אף אחד לא היה בשיעור שלימדו לחשב נפח גליל?

יחס הדחיסה הוא הייחס בין הגליל שנוצר (תא שרפה) כשהבוכנה בנקודת המינימום

לבין הגליל שנוצר כאשר הבוכנה במקסימום.

ללא קוטר הבוכנה ומרחק תנועת ראש הבוכנה אי אפשר לחשב!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

מה???

איך הגעת למסקנה הזאת??

קומפרסיה זה מצב צפיפות הגז בנ.מ.ת. לבין מצב צפיפות הגז בנ.מ.ע. כמובן בהתחשב בטמפ' הגז בנ.מ.ת. וכו' וכו'...

פורסם

בשביל מה אתה בוריד יחס דחיסה ?

נגעו פעם במנוע ?

אם האוטו נוסע טוב ומניע טוב אז אל תיגע, מנסיון.

פורסם

למישהו יש תשובה וודאית איך לחשב או להגיד לי בערך כמה קומפרסיה צריכה להיות לנפח מסוים ?

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם
האם יש נוסחה לחישוב יחס דחיסה?

 

אני רוצה "להרים" ראש כדי להוריד יחס דחיסה במנוע,לצורך העניין אני צריך לדעת כמה מילימטרים הראש צריך להיות.

האם יש נוסחה שאני יכול לחשב לפיה כמה יצא היחס דחיסה לפי כמה מילימטרים הראש הורם?

שלום,

 

האם מדובר בהוספת התקן טורבו למנוע אטמוספרי?

לא הבהרתה האם מדובר רק בשינוי אטם ראש או הוספת חומר וחריטה של הראש ?

חישובים הם ענין של נתונים מדויקים שיאפשרו קבלת תוצאות מהימנות.

באתר שלי יש טבלאות\נוסחאות בנושא בקישור הזה:

 

www.carinfocus.com/Ftavla22.htm

 

 

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

×
×
  • תוכן חדש...