Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

קודם כל רציתי להגיד שאני כבר לא פה בגלל הצבא, לא יוצא לי כל כך אני מקווה שעוד מעט היציאות

שלי ישתנו ואני יוכל להיות פעיל כמו פעם.

 

עכישו הבעיה, אני עדיין מחכה להתקין ברכב של אמא את הרכיבים שרשומים למטה, אבל בינתיים אני

מחכה עם זה מכיוון שאנחנו מחליפים אוטו, בינתיים מותקן ברכב שתי אחוריים שש על תשע של

Dragster

 

ושתיים קדמיים גם של Dragster, כל הסט הותקן בערך לפני חצי שנה.

בנוסף יש לי רדיו דיסק של Sony, די ישן, פאנל נופל ונשלף, אם זה ממש חשוב אני ימצא את הדגם

המדויק, בכל אופן...

 

הבאסים ממש גרועים, ובנוגע לאיכות, מתחילים לשמוע רעשים ברגע שאני מגביר קצת מעל הממוצע,

אני רוצה לדעת אם אתם חושבים שאני צריך להחליף את כל הרמקולים, או שאולי האיכות מתקשרת

איכשהו לרדיו דיסק עצמו.

 

אני מעונין להבהיר שאני לא ציפיתי ואני גם לא מצפה לאיכות שמע גבוהה במיוחד אבל זה ממש

גועל נפש איך ששומעים, ואם יש דרך לשפר אפילו במקצת אשמח לשמוע עליה.

 

תודה :)

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

תן לנו הספקים מתן...

כמה הרמקולים?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לפי דעתי יש בעיה בהתקנה.

 

 

תבדוק שוב את החיבורים של הרמקולים ואם אתה לא יודע איך אטז כדאי שתלך למתקין שתבדוק.

 

בווליום ממוצע (או ממוצע פלוס) אין סיבה שלא ישמעו טוב או עם רעשים.

 

אם הרעשים מגיעים רק ב-5-7% האחרונים של הווליום של הרכב שלך (כלומר אם הווליום מגיעה עד 30 ומ-25 ומעלה שומעים את זה) אז הבעיה היא שחסרה לך הגברה. אם כבר מ-60% ומעלה (ווליום 18 ככה) אתה שומע את זה אז יש לבדוק את החיבורים, אולי יש חיבור רופף או חוט שנוגע במשהו.

פורסם

הרדיו לא משנה אחי הרמקולים יותר משנה כדי שנידע מה הבעיה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

לדעתי אם שמעת טוב בהתחלה ורק בזמן האחרון הרמקולים מחרחרים והוא מכוון להוציא באסים אז שמעת חזק מידי והם נהרסו..

פורסם

אצלי רמקולים קדמיים של ג'י בי אל ששימשו אותי תמיד בצורה טובה (ללא בעיות ועיוותים) ולאחרונה לאחר שהוספתי רמקולים אחוריים של מוראל פולס 9*6 הקדמיים החלו להרעיש (הג'י בי אל) הרעש היה כאילו משהו מגביל את הממברנה כאילו שהרמקול זז מהמקום וקופץ בדלת, לאחר פתיחת הדלת הקידמית (הרמקול שהרעיש היה הקידמי השמאלי-לא שניהם ביחד) אני וחבר שלי לא מצאנו את הבעיה אך הוא הציע לבדוק את החיבורים של המערכת לאחר שניתקנו אותה ו"התעסקנו" מעט עם החיבורים גילינו בעת חיבור הרדיו דיסק חזרה למקומו שהרמקולים פועלים שוב פעם ללא עיוותים!הסיבה שאני משתף אתכם בסיפור הזה היא שהרמקולים לא חייבים להיהרס כמו שנאמר על ידי שמיעה של באסים אינטנסיביים שאולי קיצרו את אורך חיי הרמקול, הסיבות גם אלולות לנבוע מחיבור הפוך של +\-

וכמובן חיבור לרדיו דיסק או מגבר במידה ויש.

פורסם

סיבה אפשרית נוספת:

ברמקולים מסוימים הגומיות מתייבשות ומתפרקות - זה מה שגרם לי להחליף רמקולים לפני כמה שבועות.

 

הרמקולים שהיו לי הם Clarion.

 

אם הרמקולים שלך יחסית חדשים - אז הסיכוי שזה מה שקרה הוא נמוך. אבל שתדע שקיימת אפשרות כזאת...

כל הציוד למכירה!

Clarion | Morel | JL Audio | Helix | Custom Crossovers | Custom Silver RCAs

<< FF

×
×
  • תוכן חדש...