Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

יש לי יונדאי אקסנט 2005. בטיפול תקופתי גילו במוסך בין היתר שצריך להחליף כריות של בולמי זעזועים קדמיים.

לאחר שהסכמתי והתחילו בעבודה גילו שצריך להחליף גם את בולמי זעזועים עצמם, מכיוון שהם "תפוסים" כפי שאמר לי המוסכניק. הוא אמר שאי אפשר היה לראות את מצב הבולמים לפני שפירקו את הכריות.

העניין הוא שהם לוקחים את הרכב מהבית ומחזירים לי אותו לאחר הטיפול. שרות נוח מאוד מצד אחר, אך מאידך אינני יכול לראות במו עיניי ולאמת את דברי המוסכניק.

האם הסיפור נשמע הגיוני?

פורסם

זה עניין של יחסי אמון בינך לבינו.

אני עבדתי עד שקניתי את הרכב האחרון עם איש מקצוע -אנחנו מכירים 16-17 שנים ואני יודע,שהבן אדם לא ירמה אותי.עדיין היום בעבודות מסויימות אני נעזר בשירותיו כי החלפת בלמים במורשה תעלה כמעט פי 2 ממה ששילמתי אצלו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תמיד אתה יכול לבקש שכל חלק שהם מורידים מהרכב שישמרו עבורך בשקית ברכב. עצה זו טובה תמיד ללא קשר למקרה הנ"ל. מעבר לזה, אם אתה לא מאמין, אתה יכול להיות נוכח בעת הטיפול. לגופו של עניין, אם אתה שואל האם ברכב בן 14 סביר והבולמים לא תקינים? לדעתי סביר בהחלט, אבל לי אין ניסיון בזה. בטח בפורום יש אנשים עם יותר ניסיון בהחלפת בולמים.

פורסם

ברור שזה עניין של אמון. פשוט ברגע שמדובר על מוסך גדול ולא על מישהו קטן ומאוד דואג על המוניטין שלו, קשה לתת אמון מלא..

מצ"ב הצעת מחיר שקיבלתי בהתחלה על העבודות שצריך לבצע. מה דעתך על המחירים (אם אתה מבין בזה)?Capture.PNG

פורסם

אתה מתכנן להחזיק עוד הרבה זמן ברכב? כי אתה פה הולך לשים השקעה לא קטנה שמגיעה לעלות הרכב. מחזיר שמן גיר אחורי עד כמה הוא נוזל? זוג בולמים חליפי עולה כ 400 שח. כריות בולמים עולים זוג כ 200 שח. מחיר עבודה זה אתה מול המוסך אבל בכל מיקרה כדאי לבקש הצעות מחיר נוספות. אולי אפילו תאמר מאיפה אתה וננסה להמליץ לך על מישהו זול כמה שיותר ומקצועי כמובן.

פורסם
שלום לחברי הפורום,

יש לי יונדאי אקסנט 2005. בטיפול תקופתי גילו במוסך בין היתר שצריך להחליף כריות של בולמי זעזועים קדמיים.

לאחר שהסכמתי והתחילו בעבודה גילו שצריך להחליף גם את בולמי זעזועים עצמם, מכיוון שהם "תפוסים" כפי שאמר לי המוסכניק. הוא אמר שאי אפשר היה לראות את מצב הבולמים לפני שפירקו את הכריות.

העניין הוא שהם לוקחים את הרכב מהבית ומחזירים לי אותו לאחר הטיפול. שרות נוח מאוד מצד אחר, אך מאידך אינני יכול לראות במו עיניי ולאמת את דברי המוסכניק.

האם הסיפור נשמע הגיוני?

אני מניח שבוצע התיקון. כמה עלו הבולמים ושל איזה יצרן?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בולמי זעזועים עלו 300 ש"ח לפני מע"מ כל אחד.

עוד שאלה: זה הגיוני שהגויות יראו ככה אחרי החלפת בולמי זעזועים? (מצ"ב תמונות)WhatsApp Image 2019-05-17 at 08.14.06(1).jpgWhatsApp Image 2019-05-17 at 08.14.06.jpg

פורסם
החליפו לך בולמים ולא החליפו את הגומיות?

לא מגיעות גומיות עם הבולמים

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...