Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם על העצות היקרות.

לא יצא לי לעדכן כמה ימים כי התעסקתי באיזו נזילת שמן מהקולר. החלפתי צינורות ומילאתי שמן גיר חדש והכל בסדר.

לגבי ההתחממות, שהוחלף הרדיאטור הוחלפו גם המאווררים והם עובדים ככה שאיני חושב ששם מקור הבעיה. אני דיי בטוח שיש בעיית סירקולציה, השאלה היא מה הסיבה? יכול להיות שתרמוסטט לא נפתח עקב משאבת מים עם ספיקה חלשה? התרמוסטט יושב ברכב צמוד למשאבה. בכל מקרה, הורדתי לפני כמה ימים את התרמוסטט (יודע שלא בריא) על מנת לבדוק אם הבעיה חוזרת גם ללא התרמוסטט ובנתיים בכל תנאי ובכל מזג אוויר חום המנוע לא עולה. מה שמשאיר אותי עם 2 חשודים.

משאבת מים חלשה שגורמת לתרמוסטט לא להיפתח או לחילופין להיפתח אבל היא לא מצליחה להזרים את המים כמו שצריך כשהתרמוסטט מחובר(יכול להיות מצב כזה?) או שיש באמת בעיה של ניקוז אוויר שלמען האמת אין לי מושג איך לפתור כי עשיתי הכל לפי הספר. אני גם נעזר לעיתים במכונאים במוסך מישל המרכזי של סובארו והם לא העלו דרך מיוחדת לניקוז האוויר במערכת.

אודה לעזרתכם בשנית.

פורסם

ממה שזכור לי לסובארו אין נקז אוויר במערכת הקירור - הנקודה הכי גבוהה של מערכת הקירור היא פקק המילוי של הרדיאטור עצמו ולכן הניקוז מתבצע פשוט ע"י הוצאת בועות אוויר בהרצה כאשר פקק הרדיאטור פתוח (תיזהר - תתניע על מנוע קר!!!)

 

יש מתקן מיוחד שנקרא SPILL FREE FUNNEL הנה הדגמה לשימוש בכזה:

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
תודה לכולם על העצות היקרות.

לא יצא לי לעדכן כמה ימים כי התעסקתי באיזו נזילת שמן מהקולר. החלפתי צינורות ומילאתי שמן גיר חדש והכל בסדר.

לגבי ההתחממות, שהוחלף הרדיאטור הוחלפו גם המאווררים והם עובדים ככה שאיני חושב ששם מקור הבעיה. אני דיי בטוח שיש בעיית סירקולציה, השאלה היא מה הסיבה? יכול להיות שתרמוסטט לא נפתח עקב משאבת מים עם ספיקה חלשה? התרמוסטט יושב ברכב צמוד למשאבה. בכל מקרה, הורדתי לפני כמה ימים את התרמוסטט (יודע שלא בריא) על מנת לבדוק אם הבעיה חוזרת גם ללא התרמוסטט ובנתיים בכל תנאי ובכל מזג אוויר חום המנוע לא עולה. מה שמשאיר אותי עם 2 חשודים.

משאבת מים חלשה שגורמת לתרמוסטט לא להיפתח או לחילופין להיפתח אבל היא לא מצליחה להזרים את המים כמו שצריך כשהתרמוסטט מחובר(יכול להיות מצב כזה?) או שיש באמת בעיה של ניקוז אוויר שלמען האמת אין לי מושג איך לפתור כי עשיתי הכל לפי הספר. אני גם נעזר לעיתים במכונאים במוסך מישל המרכזי של סובארו והם לא העלו דרך מיוחדת לניקוז האוויר במערכת.

אודה לעזרתכם בשנית.

 

 

האם יתכן שהטרמוסטט היה מחובר הפוך ?

פורסם (נערך)

טרמוסטט הפוך הכוונה שהצד שאמור להיות לכיוון פנים המנוע יהיה לכיוון חוץ המנוע, אם כן אז לא!

היה נוזל לך כי הגומיה יושבת כלפי פנים המנוע ואוטמת יש לה שם מגרעת,ושנית הוא לא היה נכנס הפוך אם אני לא טועה.

אם הכוונה שלך הפוך ככה שהפעמון הקטן שישנו בטרמוסטט היה למטה דהיינו בשעה 6 ולא כמו שאמור להיות למעלה בשעה 12, יכול להיות ואז הניקוז אוויר לא היה יכול להתבצע.

אם יש לך ידע טכני וקצת כלים תרים את הרכב שחרר צינור תחתון מהבלוק תן למים לרדת.

פרק את הטרמוסטט אפשר גם בלי להוריד מאווררים, 3 ברגי 10.

ותוציא את הטרמוסטט תראה איך היה מורכב ואולי על הדרך תחליף רק למקורי.

חבר צינור חזרה ותמלא מים (לא מי ברז).

ולך לפי המדריך שהעלתי כאן. בלי לדלג על שום שלב.

אם לא תבין משהו שאל.

 

Sent from...somewhere

עריכה אחרונה על ידי moshe_levy
פורסם

עכשיו שמתי לב להודעה שלך שפירקת טרמוסטט והסתדר לך, כשפירקת איך הוא היה מחובר בצורה תקינה?

אם הכל תקין כעת כשאין טרמוסטט ,חבר אחד חדש בצורה תקינה נקז אוויר לפי המדריך "שלי", ובדוק, אם הכל נשאר בסדר מה טוב.

אם חזר הבעיה ככל הנראה הבעיה גם במשאבת מים.

לדעתי אם הוצאת טרמוסטט ולא התחמם שוב הבעיה היתה בועת אוויר או טרמוסטט תקול או מורכב לא נכון.

 

Sent from...somewhere

פורסם
הרבה הצעות היו כאן אך כולם דילגו על הדבר הכי פשוט, או שמא פספסתי? בכל מקרה, תבדוק את הפקק של הרדיאטור.

מה יכולה להיות הבעיה בפקק של הרדיאטור? הוא חדש(סיני אבל חדש) האמת שניסיתי להחליף לאותו אחד אבל אחר וזה לא עזר.

 

משה, רשמתי שעוד יחסית לפני כמה זמן החשוד העיקרי שלי היה התרמוסטט. לכן קניתי מקורי והחלפתי בעצמי. אני מצרף תמונה מספר הרכב, התרמוסטט היה מחובר בצורה תקינה בוודאות. גם לפני שהחלפתי. Screenshot_2019-05-23-20-28-05-371_com.google.android.apps.docs.jpg

הקפיץ כלפי מעלה, גיגל פין כלפי קדמת הרכב.

תקן אותי אם אני טועה..

אם לא, הדבר הבא שאני אעשה זה כנראה להחזיר את התרמוסטט ולנקז אוויר לפי מה שאמרת. לדעתי אם זה עדיין לא יעבוד, כנראה שהבעיה במשאבה.

פורסם (נערך)

כן הגיגל פין כלפי קידמת הרכב בשעה 12, ולנקז אוויר חשוב, אם אחרי זה עדיין מתחמם יש לך בעיה גם במשאבה.

ושכחתי פקק רק מקורי לא סיני ולא פיני, מקורי בלחץ הנכון.

 

Sent from...somewhere

עריכה אחרונה על ידי moshe_levy
פורסם (נערך)
מה יכולה להיות הבעיה בפקק של הרדיאטור? הוא חדש(סיני אבל חדש) האמת שניסיתי להחליף לאותו אחד אבל אחר וזה לא עזר.

 

משה, רשמתי שעוד יחסית לפני כמה זמן החשוד העיקרי שלי היה התרמוסטט. לכן קניתי מקורי והחלפתי בעצמי. אני מצרף תמונה מספר הרכב, התרמוסטט היה מחובר בצורה תקינה בוודאות. גם לפני שהחלפתי. [ATTACH=CONFIG]519039[/ATTACH]

הקפיץ כלפי מעלה, גיגל פין כלפי קדמת הרכב.

תקן אותי אם אני טועה..

אם לא, הדבר הבא שאני אעשה זה כנראה להחזיר את התרמוסטט ולנקז אוויר לפי מה שאמרת. לדעתי אם זה עדיין לא יעבוד, כנראה שהבעיה במשאבה.

 

לפקק של הרדיאטור יש המון תפקידים, בין היתר לשמור על המערכת תחת לחץ מסוים בשביל שהנוזל לא ירתח בטמפרטורה נמוכה מידיי, פקק לא נכון ויהיה לחץ לא נכון.

 

ממליץ לך להציץ כאן, דקה 17:33

 

עריכה אחרונה על ידי BlaCk ChaoS

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

עזוב את הפקק ואת המשאבה הם תקינים חבל להחליפם סתם והעדות לכך כמו שהצעתי ועשית זה שהוצאת הטרמוסטט וזיהית שמערכת הקירור תקינה לחלוטין ואין התחממות. הדגש עכשיו הוא הטרמוסטט עצמו וניקוז האויר. יש לבדוק כיוון התקנה שלו ותקינות שלו. לשים אותו במיים רותחים לראות שניפתח מייד וניסגר בהדרגה עם הוצאתו מהמיים החמים. כדי לא להיסתבך תקדח 2 חורים לצד הגינגל פין ותרכיב הכל וחכה לעבודת המאוורר וצא לנסיעה לבדיקה. אתה תראה שגם חום המנוע במחוג יישמר כתקין בכל תוואיי הדרך.

×
×
  • תוכן חדש...