Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

 

אני רוצה לעשות הרכבה בבגאג' אבל ממש הרכבה

ל"כסות" את הכל מעץ

 

לשים את המגבר תחת חלון זכוכית איפה שנמצא הגלגל רזרבי

ולשים את הסאב לכיוון של מי שמסתכל אל תוך הבגאג'

עכשיו אני רוצה לעשות הכל מעץ

הבנתי שאני פשוט צריך לקחת פלטות של עץ mdf

ולחתוך אותו בצורה של הבגאג' ואז ככה הוא יותאם

לא הבנתי אם גם צריך להדביק, כי נראה לי שכן !

ועוד משהו

יש לי סאב, עכשיו אין לו תיבה

אני יבנה לו תיבה, אחרי שאני ימצא מידות מסוימות

ואני לא מבין איך לעשות תיבה מאחורי עץ ושיראו רק את הרמקול של הסאב לא בתוך התיבה

אני יתן דוגמא להמחשה:

http://www.autosound.co.il/preview.asp?width=500&height=500&path=users/1724/1.jpg

 

מקווה שהבנתם, מקווה שתוכלו לעזור ותקנו אותי אם יש לי טעויות בבהודעה על איך לבנות את כל העניין הזה

 

בתודה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

מה זאת אומרת "אמור להיות"? אין פה חוקים איך אמורים לבנות ואיך לא..זה אתה מחליט.

חוץ מזה הציור שלך ממש לא ברור. האם זה ממבט על או מהצד?! לא מובן לחלוטין !!

נסה להיות יותר מובן בדרישות שלך..

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אתה צודק התמונה באמת לא ברורה .. אני ישתדל שזאתי תהיה ברורה

והבגאג' בתמונה הוא לא באמת שלי .. סתם תמונה שהורדתי מגוגל

אני ינסה שזה יהיה ברור

אני חושב שתבין מאיזה מבט הבג'אג ...

אז ככה

הסגול - עץ mdf

האדום - זה הסאב

שתי הפסים השחורים שהם כמה סנטימטרים מהסאב הם שתי העצים הצדדיים של התיבה של הסאב

שכשתיבה בנויה בצורה כזאת

.__.

|__|

אז שלי תהיה בנויה בצורה כזאת

 

..........__..............

______|_|________

מסובך, עדיין מסובך

מקווה שהבנתה את מה שאני מנסה להסביר

בכל מקרה הנה התמונה ..

bagae.jpg

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

×
×
  • תוכן חדש...