Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, התקציב שלי הוא בסביבות ה40.000 . החלטתי שאני מעוניין בלנדקרוזר 8 מקומות שיתאים למשפחה ויהיה רכב לסופי שבוע. וגם אז נסיעות יחסית רגועות בשטח ולא בשביל לקרוע אותו.

 

יש אדם שהוא אמין והציע לי לקנות ממנו את הלנדקרוזר שלו, שנת 2002, מצב טוב, חוץ מבעיה שיש ברינגים והמשמעות שלה שאצטרך להחליף מנוע בשנתיים הקרובות. הוא רוצה 35.000 על הרכב. החלפת מנוע עולה כ15000.

 

או לחפש לי רכב עם שנתון נמוך יותר 2000/1999 במצב טוב . שעולה בסביבות ה40000.

 

מה דעתכם?

פורסם

ואם המנוע ילך מחרתיים ותצטרך להחליף אותו?

 

מי אמר לך שהחלפת מנוע עולה 15000? קיבלת הצעת מחיר מסודרת ממקום אמין שיש לו מנועים כאלה בזמינות טובה?

 

בסכום כזה אין טויוטות טובות, גם לא כאלו בנות 20. תחפש רכבים דומים אחרים. מיצובישי, איסוזו, ניסאן... תקבל יותר אוטו באותו כסף, והסיכוי שלך למצוא רכב במצב סביר ולא שחוט יהיה הרבה יותר טוב.

 

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

פורסם

אתה חייב רכב שמונה מקומות ?

אם כן, והרכב ישמש בעיקר לנסיעות בסופי שבוע הייתי שוקל גם להסתכל גם על אמריקאיות גדולות כמו יוקון או סוברבאן.

 

המון מקום, המון כוח ואמינות סבירה+. יש להן יכולת שבילים ויותר. אבל אל תצפה לעבירות של ג'ימני.

 

יאיר

 

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

פורסם

במחירים האלה לא הייתי קונה יוקון או סברבן לצורך התניידות יומית.

לנדקרוזר מהשנים האלה אכן לא זול, וצריך לזכור שיהיה לו בלאי נוסף של המון דברים.

יכול להיות שהייתי מחפש דווקא את אלו מ 99 ו 2000 שיש להם מנוע חלש יותר. יש הרבה מכוניות מהשנים האלה, הרכב היה נפוץ מאוד.

לא יודע אם הייתי משלם 35000 ש"ח לרכב כזה עם מנוע מת. העסקה צריכה להיות הרבה יותר זולה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

דיסקברי הוא אופציה נוספת בסדרי גודל של המחיר הזה.

קינגים למיניהם ופאגרו ישן יותר גם כן אופציה מצויינת.

פורסם

דיסקברי משומש במחיר הזה לא הייתי ממליץ, אלא אם יש לך אפשרות וידע לטפל בה לבד.

פאג'רו ישן הוא עם לא מעט תקלות, והייתי חושב פעמיים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לי חבר טוב שמטייל איתנו.

יש לו פראדו ארוך שנת 2000.

גם אני חושב שהמחירים של הפראדו והלנד קרוזר הם הזויים ומוגזמים. אבל..

נסעתי לא מעט באוטו שלו. אוטו כמעט בן 20, עם 350 אלף קילומטר, עבר חיים לא קלים בשטח ועדיין נוסע מצויין, הגיר חלק, עבירות מעולה, ואמינות סבירה.

אחרי שנוסעים על זה, מבינים למה זה עולה ככה.

אף טרופר או קינג לא ייתן את מוניטין האמינות הזה, ואת העבירות הזאת והשקט הנפשי הזה.

הבחור מחזיק באוטו כ 5 שנים.

שוב אני אומר, אני אישית קשה לי לחשוב לשלם 50 אלף על אוטו בן 20, שמור ככל שיהיה, אבל יש לזה הצדקה אם אתה מחפש שטח אמיתי וכביש נורמלי.

×
×
  • תוכן חדש...