Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס 2004 חשש לזליגת מתח


ROYAL STAR
שימו לב! השרשור הזה בן 1844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני כחודשיים התרוקן לפתע המצבר ( החדש יחסית וממותג מוביל )

המצבר עבר טעינה וחזר לתפקד מעולה.

כאמור, לאחר כחודשיים שוב התרוקן המצבר לפתע.

לקחתי אותו לחנות ממנה ניקנה ( עדיין באחריות )ושם קיבלתי מצבר חלופי עד שהמצבר שלי ייבדק ביסודיות.

חשוב להדגיש כי לא חובר כל אביזר חדש ברכב, והכל מקורי.

איך אני בודק אם בכל זאת יש זליגת מתח מאיפה שהו ?

במידה ואכן יש זליגת מתח, האם לוקח חודשיים לרוקן מצבר ?

או שהמצבר פשוט דפוק....

אשמח להכוונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמצעות רב מודד פשוט תעביר את הפרובים למצב של מדידת זרם. פרק מינוס של המצבר ובין כבל המינוס לקוטב המינוס במצבר תשים אל הפרובים ותראה מה הזרם שנמדד. זרם תקין אם אני לא טועה הוא משהו עד סביב ה 0.30 מיליאמפר..יתקנו אותי המומחים לחשמל אם טעיתי בנתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא כמה נוסעים וליתר דיוק, לא נוסעים עם האוטו. אם למשל האוטו נוסע פעם או פעמים בשבוע מס' קלומטרים בודדים, אז הבעיה אינה במצבר אלא בחוסר השימוש היחסי ברכב.

אם הרכב נוסע ביום יום אז יש לבצע בדיקת זליגה, ובדיקת טעינה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד 30 מיליאמפר זה תקין, לרכב ללא מפתח (כפתור התנעה) עד 50 מילאמפר זה תקין.

פעם בחודשים זה פחות סביר שיש בעיית זרם פרזיטי, למעט אולי אם הרכב לא הניע אחרי חנייה ממושכת.

אתה יודע להגיד וזוכר אם זה המצב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמצעות רב מודד פשוט תעביר את הפרובים למצב של מדידת זרם. פרק מינוס של המצבר ובין כבל המינוס לקוטב המינוס במצבר תשים אל הפרובים ותראה מה הזרם שנמדד. זרם תקין אם אני לא טועה הוא משהו עד סביב ה 0.30 מיליאמפר..יתקנו אותי המומחים לחשמל אם טעיתי בנתון.

יש חוגה ברב מודד

על מה לשים את החוגה ? ( מצטער על הבורות )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זרם ישר ופרובים במצב של זרם.

את הניתוק של כבל מינוס מצבר והמדידה תעשה כמה דקות אחרי נעילת הרכב וקריאה תיקח אחרי חצי שעה לפחות.

אם לא תעשה את זה נכון אתה תשרוך את הניץ של הרב מודד או את הרב מודד עצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על זרם ישר ופרובים במצב של זרם.

את הניתוק של כבל מינוס מצבר והמדידה תעשה כמה דקות אחרי נעילת הרכב וקריאה תיקח אחרי חצי שעה לפחות.

אם לא תעשה את זה נכון אתה תשרוך את הניץ של הרב מודד או את הרב מודד עצמו.

מדובר על רכב עם מערכת חשמל פשוטה ללא CAN או מערכות תקשורת/בקרה חכמות לכן אין צורך להמתין חצי שעה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1844 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...