Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות רכב מסחרי לעבודה.

אני מדבר אגב על רכב מסחרי גדול בסגנון פורד טרנזיט/פיאט דוקאטו, אני לא מדבר על הרכבים הקטנים בסגנון של סיטרואן ברלינגו...

 

התקציב הוא עד 70,000₪

 

הסתכלתי קצת ביד 2 ואני התעניינתי יותר בפיאט דוקאטו מכיוון שזה מהמסחריים הנמכרים ביותר, רק לפני שאני מקבל החלטה רציתי לשמוע את דעתכם מה אתם חושבים.

בגדול הרכב ישמש לסחיבת סחורה וגם סחיבת עגלות ומכירת אוכל מתוך הרכב (רכב שיעבוד רק בשבתות).

 

תודה לעוזרים!

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

כולם בערך אותו דבר - מה שחשוב זה ממי אתה קונה ומצב הרכב.

 

רכב מסחרי אני ממליץ לקנות גם מחברות. חברות (מכובדות) לרוב מתחזקות את הרכבים "לפי הספר" וגם יוכלו לתת בידיך את ההיסטוריה המלאה שלו.

 

בעניין הזה - לא להתפשר. לך אך ורק על רכב שטופל רק במוסכי השירות של היבואן בלי שום יוצא מהכלל (כולל תיקוני פחחות), כך תמצא רכב שלא התקמצנו עליו, ותהייה לך היסטוריה מלאה מלאה.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
כולם בערך אותו דבר - מה שחשוב זה ממי אתה קונה ומצב הרכב.

 

רכב מסחרי אני ממליץ לקנות גם מחברות. חברות (מכובדות) לרוב מתחזקות את הרכבים "לפי הספר" וגם יוכלו לתת בידיך את ההיסטוריה המלאה שלו.

 

בעניין הזה - לא להתפשר. לך אך ורק על רכב שטופל רק במוסכי השירות של היבואן בלי שום יוצא מהכלל (כולל תיקוני פחחות), כך תמצא רכב שלא התקמצנו עליו, ותהייה לך היסטוריה מלאה מלאה.

 

הכוונה לקנות רכב חברה נכון? זה לא יעלה קצת יותר מהתקציב שלי?

ואם אני הולך לקנות מסוכנות רכבים כלשהי? כדאי או שלא מומלץ?

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם

עדיף לקנות ישירות מהבעלים הקודם של הרכב. כך יש סיכוי גבוה יותר להבין מה עבר על הרכב עד שלב המכירה ולקבל היסטורית טיפולים אמינה יותר.

אצל סוחר, כל רכב מסחרי עבד קודם במפעל לצמר גפן וננהג ע"י נהג יחיד שכל היום רק שטף אותו בחניה המקורה שבנו לו במיוחד.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם (נערך)
עדיף לקנות ישירות מהבעלים הקודם של הרכב. כך יש סיכוי גבוה יותר להבין מה עבר על הרכב עד שלב המכירה ולקבל היסטורית טיפולים אמינה יותר.

אצל סוחר, כל רכב מסחרי עבד קודם במפעל לצמר גפן וננהג ע"י נהג יחיד שכל היום רק שטף אותו בחניה המקורה שבנו לו במיוחד.

 

מה הכוונה אצל הבעלים הקודמים של הרכב? אם הוא מכר את זה כבר למישהו ואני קונה מהמישהו הזה אני לא יכול לקנות מהבעלים הקודמים:???:

 

ואם אני אלך לסוכנות רכבים כלשהי? אפשר להסתמך על זה?

וגם שאלה נוספת, מה הקילומטראז' הממוצע של רכבים מסחריים?

ועד כמה אני צריך לתת חשיבות לקילומטראז' ברכבים מסחריים?

עריכה אחרונה על ידי Hod135

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם
אני מחפש לקנות רכב מסחרי לעבודה.

אני מדבר אגב על רכב מסחרי גדול בסגנון פורד טרנזיט/פיאט דוקאטו, אני לא מדבר על הרכבים הקטנים בסגנון של סיטרואן ברלינגו...

 

התקציב הוא עד 70,000₪

 

הסתכלתי קצת ביד 2 ואני התעניינתי יותר בפיאט דוקאטו מכיוון שזה מהמסחריים הנמכרים ביותר, רק לפני שאני מקבל החלטה רציתי לשמוע את דעתכם מה אתם חושבים.

בגדול הרכב ישמש לסחיבת סחורה וגם סחיבת עגלות ומכירת אוכל מתוך הרכב (רכב שיעבוד רק בשבתות).

 

תודה לעוזרים!

 

מה הכוונה אצל הבעלים הקודמים של הרכב? אם הוא מכר את זה כבר למישהו ואני קונה מהמישהו הזה אני לא יכול לקנות מהבעלים הקודמים:???:

 

ואם אני אלך לסוכנות רכבים כלשהי? אפשר להסתמך על זה?

וגם שאלה נוספת, מה הקילומטראז' הממוצע של רכבים מסחריים?

ועד כמה אני צריך לתת חשיבות לקילומטראז' ברכבים מסחריים?

 

 

הקפצה

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

פורסם
אני מחפש לקנות רכב מסחרי לעבודה.

אני מדבר אגב על רכב מסחרי גדול בסגנון פורד טרנזיט/פיאט דוקאטו, אני לא מדבר על הרכבים הקטנים בסגנון של סיטרואן ברלינגו...

 

התקציב הוא עד 70,000₪

 

הסתכלתי קצת ביד 2 ואני התעניינתי יותר בפיאט דוקאטו מכיוון שזה מהמסחריים הנמכרים ביותר, רק לפני שאני מקבל החלטה רציתי לשמוע את דעתכם מה אתם חושבים.

בגדול הרכב ישמש לסחיבת סחורה וגם סחיבת עגלות ומכירת אוכל מתוך הרכב (רכב שיעבוד רק בשבתות).

 

תודה לעוזרים!

 

מה הכוונה אצל הבעלים הקודמים של הרכב? אם הוא מכר את זה כבר למישהו ואני קונה מהמישהו הזה אני לא יכול לקנות מהבעלים הקודמים:???:

 

ואם אני אלך לסוכנות רכבים כלשהי? אפשר להסתמך על זה?

וגם שאלה נוספת, מה הקילומטראז' הממוצע של רכבים מסחריים?

ועד כמה אני צריך לתת חשיבות לקילומטראז' ברכבים מסחריים?

 

הקפצה

עריכה אחרונה ברגע זה על ידי Hod135

×
×
  • תוכן חדש...