Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח !!!

:bday:

:king:

:x-mas:

:borg:

 

למה כדאי להתחפש? ,שנה אחרונה צריך להיות משהו מצחיק, אני חשבתי על:

 

אישת הצומת (זונה)- סליחה שזה גס

אז ככה תראו איזה טירוף: לשים פאה בלונדינית שעם שיער בלונד ארוך, ללבוש חוטיני ולהרים אותו למעלה (כמו נשות הצומת) שיראו.., חחח איזה פאדיחות :-D ,לקנות את הסגריות שיש בהם קמח חח לשים חזה מפלסטיק ולהתאפר כמו אשת הרחוב (ולדבר כמוהה) , מה אתם אומרים?

 

או יש לכם הצעות אחרות

חג שמח !

Suzuki Jimny

פורסם

מי מרים את הכפפה ומתחפש לרכב ממאיר וחלוני (ספויילר על הכתפיים, פנסים שקופים על הישבן, גריל של הונדה באזור החלציים, סטיקר של NO FEAR על המצח, סטיקר NOS על החזה ותלבושת בצבע מרקרים זוהרים)?

פורסם
אני חושב להתחפש לפיה!!

פייה זה אחד השווים ככה לשים שימלה מנצנצת וכנפיים ושרביט חחחחח

עדיף שתשארו עם התחפושות "הפשוטות" מלכת הכוכבים או מלכת הלבבות.

15_1_114.gif

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני וחבר התכוונו להתחפש למחבלים,אבל בגלל ההתרעות לא אישרו :(

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

קנו תחפושת של עוזי כהן

התחפושת היחידה שתעשה לכם פרוטקציות :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני תכננתי להתחפש לאופנוע (להכין אופנוע מקרטון וללבוש כמו עם שלייקס).

 

אבל היום כשכמעט סיימתי הוא התפרק לי בידיים, אז אני מחר יהיה:

 

פופאי.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

עצה שלי, לא להיתחפש לחפץ אלה למשהו בעל רוח חיים, בירצינות..

 

אם אתה מיתחפש לחפץ דומם האפשרויות שלך להישתגע ולעשות צחוקים עם התחפושת (זאת המטרה, דהה) מוגבלות מאוד ביחס לתחפושת של מישהו..

 

למשל:

 

מה אתה כבר יכול לעשות עם תחפושת של מכונית, וווומממ ווווומממ.

 

אבל עם תחפושת של זונה.... אתה יכול להציק לאנשים ולעשות הרבה יותר צחוקים.

 

זאת דוגמא אחת, יש עוד הרבה (כל אלה שמיתחפשים למשהו דומם תמיד סתם הולכים ברחוב ולא עושים שום דבר)

 

תחשבו על זה...

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני מתחפש לגולף GTI.

לקחתי חולצה והדבקתי מלפנים לוחית רישוי וסמל של VW

מאחור שמתי על התחת זוג פנסים שקופים,מעלה שוב סמל של VW וכיתוב "GOLF GTI"

ומעלה שמתי שלט של "נהג חדש"

:)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

שנה שעברה התחפשתי לאדם קדמון והכלב שלי היה הדינוזאור שלי.

שנה לפני זה לקונדום.

השנה (מחר) כנראה שלא אתחפש, אלא אם מישהו כאן יעיר את העיניים ויאמר לי שיש פורימון באונ' ת"א... או שאתן את התחפושת לאחי. :(

×
×
  • תוכן חדש...