Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

https://www.auto.co.il/article/131723-local-news-citroen-c4-spacetourer

ביומיים האחרונים החלו להתפרסם כתבות כגון זו שלעליל לגבי תצורת המנועים החדשה של סיטרואן.

האם עוד לא נכנס לשיווק בחברה?

ישבתי היום עם סוכן מכירות, שלא ידע על מה אני מדבר.

בפרסום מדובר שכל הרכבים מגיעים בגרסת "אקסלוסיב", והוא מציע לי מנוע שלפי הכתבה יוצא מהמחזור...

האם הפרסום הזה הוא לא מטעם החברה? לא נשלח המידע גם למרכזי המכירות?

ועוד הלך והתייעץ עם סוכנים אחרים באולם התצוגה...

פורסם

מטבע הדברים יש להם עדיין מלאי של הדגם הישן - ואותו הם מוכרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

קודם כל הוא ינסה לחסל את המלאי הקיים, גם אם יצטרך להישבע לך בגרוזינית שהדגמים החדשים יגיעו לנמל רק שבוע הבא בעוד שבועיים, ושהכלב אכל לו את המחברת שיש בה את רשומון היבוא שמשחרר אותם מהמכס הכלב בן כלב, ולכן הוא יכול להעמיד לך מחר בבוקר, אצלך בחניה את המפרט הקודם, בהנחה, במבצע, במחיר חד פעמי, שיחזור עד שיסתיים המלאי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
קודם כל הוא ינסה לחסל את המלאי הקיים, גם אם יצטרך להישבע לך בגרוזינית שהדגמים החדשים יגיעו לנמל רק שבוע הבא בעוד שבועיים, ושהכלב אכל לו את המחברת שיש בה את רשומון היבוא שמשחרר אותם מהמכס הכלב בן כלב, ולכן הוא יכול להעמיד לך מחר בבוקר, אצלך בחניה את המפרט הקודם, בהנחה, במבצע, במחיר חד פעמי, שיחזור עד שיסתיים המלאי.

 

האמת היא שהוא היה כזה נבוך על זה שלא ידע על מה אני מדבר, אז או שהוא שחקן מצויין, או שבאמת המידע הזה מגיע ב-DELAY לשטח.

לי פשוט יש התראה מסומנת ב - google alert על המילה "פיקאסו" ולכן קיבלתי ההודעה מייד כשהופצה.

פורסם (נערך)

זה היה מהלך דיי צפוי (אירופה וה WLTP) אבל במובנים מסויימים אני מעדיף את הדגם הבנזין הישן (2014-2018). בעיקר בגלל המנוע. אבל עשו פה מהלך של הקטנת מנועים בתמורה לאבזור בטיחותי מלא . זה יותר חשוב למשפחות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
זה היה מהלך דיי צפוי (אירופה וה WLTP) אבל במובנים מסויימים אני מעדיף את הדגם הבנזין הישן (2014-2018). בעיקר בגלל המנוע. אבל עשו פה מהלך של הקטנת מנועים בתמורה לאבזור בטיחותי מלא . זה יותר חשוב למשפחות.

אני יותר בעניין מנוע הדיזל.

אבל האם המנועים החדשים לא יעילים יותר ולכן כדאיים יותר - בכל התצורות?

פורסם

אם אתה שואל על הדיזל אז ה דיזל 1.5 ליטר מחליף את DV6: דיזל 1.6 ליטר. כן , הוא יעיל ב 6٪ יותר מה 1.6 ליטר גם בזכות תיבת הילוכים חכמה יותר: 8 הילוכים. לא משהו שתרגיש בפועל .

זה עדיין לא ירגיש כמו דגם ה 2.0 ליטר .

פורסם (נערך)

בכל מקרה שני מנועי הדיזל :DV5 , DV6 (.DV5RC) נותנים כ 30 קג"מ שזה מה שחשוב בדיזל. (ולא כ"ס).

 

לגבי ה 2.0 ליטר. נותן לך 40+ קגמ.

בהחלט בשרני. מצוי ב 3008GT

לא חורך רמזורים אבל ככה זה דיזל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אם אתה שואל על הדיזל אז ה דיזל 1.5 ליטר מחליף את DV6: דיזל 1.6 ליטר. כן , הוא יעיל ב 6٪ יותר מה 1.6 ליטר גם בזכות תיבת הילוכים חכמה יותר: 8 הילוכים. לא משהו שתרגיש בפועל .

זה עדיין לא ירגיש כמו דגם ה 2.0 ליטר .

אני כרגע עם גרסת 2.0 ליטר, אבל ללא אביזרי הבטיחות הנוספים.

לפני כשנה כנראה נמנמתי לשניה ומצאתי עצמי מתחכך עם הרכב בגדר בטיחות. מאז אני שואף לא לנמנם יותר בעת הנהיגה..., אבל גם לרכוש רכב עם מקסימום אביזרי הבטיחות המוצעים.

לפני כחודשיים שכרתי בחו"ל פיג'ו 3008 מאובזר עם המנוע החדש. כמובן שאתגרתי את הרכב בבדיקת כל אביזרי הבטיחות, ואחת ההפתעות לטובה הייתה מניעת סטיה מנתיב. מאד יעיל.

פורסם (נערך)

בלי קשר לאבזור בטיחות עצתי לך: אל תנהג עייף. זה מסוכן בכל כך הרבה רמות . תעצור בתחנה , תשכיב כסאות וקח תנומה של שעה.

שימות העולם.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אני כבר נהגתי בחו"ל על הספייסטורר עם כל אמצעי הבטיחות ומנוע 2000 אוטומט

נחמד מאוד עם הגה שמתקן סטיות והתראות קוליות על סטיה מנתיב. מנוע דיזל עתיר מומנט

פורסם

דגם ה 1.6 דיזל עם תה"ל פלנטרית 6 הילוכים מרגיש אחלה עם 30 קג"מ. עוד 2 הילוכים יכולים רק לשפר את זה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...