Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשיית כלמוביל, יונדאי I20 ורמת הגימור הנעלמת


noknok
שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שכותב ספייר נכון מאוד.

 

קחו דוגמא אחרת, יבואן שמנים או חלקי חילוף.

 

במקרים אלו היבואן מוכר את כל הסחורה למפיצי משנה - זאת אומרת לחנויות ולמוסכים.

 

לקוח קצה ברוב המקרים לא יודע בכלל מי היבואן, כל ההתנהלות שלו מתבצעת מול מי שמכר לו את המוצר.

 

 

היבואן מוכר במחרי סיטונאות ולא מחזיק בכלל מערך שרות ללקוחות קצה.

 

 

את השורות הזה נותנים המפיצים, בדיוק בשביל זה הם מוכרים את המוצר במחיר גבוה יותר ממה שרכשו מהיבואן.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שוב, כן ולא - כמו שספיייר נתן דוגמא עם הלאפטופים, הרי היצרנים של המחשבים בכלל לא מוכרים ישירות את המחשבים - למה הן מייצרות אתרים? למה הן מספקות למשתמשים תמיכה?(כמו אתר תמיכה עם עדכוני דרייברים, תמיכה בצ'אט וכו') ולא "מפילים" הכל על החנות שמוכרת/המפיץ של המחשבים?.

 

זה מצב דומה, צריך פשוט לייצר מנגנון שיעבוד(אתר ייעודי אולי? לא יודע, משהו!) - מה שאין כרגע, מה שיוצר סילופי מידע של היבואן (כמו פרסומים כמו שהI20 נמכרת כיום עם מערכות בטיחות בכל רמות הגימור - בין אם במתכוון או בטעות).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה אמור להיות כך:

 

באתר של היבאן לא צריך להופיע הדגם הזה. אם תיכנס לסוכנות ותשים כסף על השולחן, לא ימכרו לך אותו.

 

 

באתרים של חברות הליסינג אמור להיות מפרט של הדגם הזה, אם תקח רכב בליסינג או 0 ק"מ, כן תוכל להזמין אותו.

 

 

 

זה שזה לא המצב בפועל - לא תקין, מסכים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היבואן הוא מי שפונה למשרד התחבורה לרישיון ייבוא(בשביל האבזור בטיחות) והוא מחליט על האבזור שהרכב יגיע איתו ולא חברת הליסינג(היא מקבלת את הרכב כמוצר מוגמר ולא "בונה" לעצמה מפרט) וכמובן הוא מייבא אותו בעצמו.

 

לכן לדעתי הוא האחראי לפרסום של האבזור של הדגם שהוא מייבא(הטענה פה שאני לא הלקוח שלו ואני לא זכאי לדעת מצחיקה, מה גם שעובדה שהרוב המשמעותי היבואנים האחרים בוחרים לפרסם את הרמת גימור ליסינג), אבל לי כמשתמש הקצה זה לא משנה באיזה אתר זה יפרוסם - זה אמור לדעתי להיות תחת אותו אתר.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומר מראש שזו דוגמא קצת לא קשורה, אבל האם מופיע באתר של מסחריות מרצדס דגם ספרינטר עם מכרב ואיבזור יעודי של UPS?

 

 

אני די בטוח שלא מופיע. למרות שהיבאון מייבא אותו וכנראה הוציא לו קוד דגם במשרד הרישוי. אבל זו הזמנה של חברת UPS עם מרכב שסדנת מרכבים חיצונית בונה במיוחד עבורה וזה לא מיועד למכירה לציבור הרחב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאמין שרמת הגימור הזאת תיעלם עם הזמן, מקבלי הרכב הצמוד לא פראיירים ורובם יבקשו את הדגם המאובזר יותר, כי גם ככה העלייה בשווי שימוש תהיה מזערית.

 

ועובדה - סיטרואן לפני שנתיים הפסיקו את שיווק הדגם המוזל של C3 שנעדר ממנו מערכות בטיחות, ושנה שעברה גם אופל וטויוטה הפסיקו את שיווק היאריס/קורסה הבסיסיות שהיו נטולות מערכות בטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכותב ספייר נכון מאוד.

קחו דוגמא אחרת, יבואן שמנים או חלקי חילוף.

במקרים אלו היבואן מוכר את כל הסחורה למפיצי משנה - זאת אומרת לחנויות ולמוסכים.

לקוח קצה ברוב המקרים לא יודע בכלל מי היבואן, כל ההתנהלות שלו מתבצעת מול מי שמכר לו את המוצר.

היבואן מוכר במחרי סיטונאות ולא מחזיק בכלל מערך שרות ללקוחות קצה.

את השורות הזה נותנים המפיצים, בדיוק בשביל זה הם מוכרים את המוצר במחיר גבוה יותר ממה שרכשו מהיבואן.

 

אם מה שאתה אומר היה נכון, החברה בה אני עובד הייתה במקרה הטוב לא צומחת ובתרחיש ריאלי דועכת.

כאשר המוצר שייך לקבוצת מוצרים בה המותג לא משחק תפקיד או ש-OEM לסוגיו מקובל, יכול להיות שאתה צודק.

במקרה שלנו, המותג ועוד איך משחק תפקיד, המוניטין של דגם והפרסום שלו קריטיים ומושכים לקוחות ותודעה. לנתק את מי שאחראי לאיכות המותג, הפרסום והמוניטין מאחריות? לדעתי לא מקובל למרות שאני מבין את הגישה שלך ושל SPIRE.

כן מוסכם על כולנו שמי שכן מוכר ללקוח הקצה (חברת הליסינג) אחראי אפילו יותר למסירת המידע, עצוב לראות שבסקר פשוט שערכתי בדקה אחת באינטרנט, אין זה כך.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וטויוטה הפסיקו את שיווק היאריס.

יאריס סול עדיין קיימת באתר היבואן, הפסיקו לייבא את הגרסה הידנית , האוטומטית עדיין פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...