Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש את הכינוי המקובל בין אנשי במקצוע, לאותה מערכת שיעודה לבלום את תא המעלית במצב של מהירות יתר. מערכת זו מורכבת מגלגלת קטנה המורכבת ליד מנוע המעלית ומופעלת עם כבלים המחוברים למנגנון בלימה בתקרת תא המעלית.

פורסם

there is a device which detects whether the elevator is descending faster than its maximum designed speed; if this happens, the device causes copper (or silicon nitride in high rise installations) brake shoes to clamp down along the vertical rails in the shaft, stopping the elevator quickly, but not so abruptly as to cause injury. This device is called the governor, and was invented by Elisha Graves Otis.

In addition, an oil/hydraulic or spring or polyurethane or telescopic oil/hydraulic buffer or a combination (depending on the travel height and travel speed) is installed at the bottom of the shaft (or in the bottom of the cab and sometimes also in the top of the cab or shaft) to somewhat cushion any impact.

או בעברית - המושל.

 

פורסם

בטוח שהמונח מופיע בתקן הישראלי ובגלל שזה תקן מחייב הוא צריך להיות פתוח לעיון.

 

אם לא תמצא אותו שלח לי ה"פ ואחפש לך ביוםראשון.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

המון תודות לך על ההשקעה להשגת המידע, עזרת מאוד באיתור המידע הספציפי שחיפשתי, מלבד זאת מצאתי המון מידע נוסף מעניין מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...