Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביצעתי היום טיפול למאזדה 3 2005 במוסך לא מורשה.

פירוט חלקים

שמן מנוע 5/30 סינטטי מלא של חברת kixx 144 שח

פילטר שמן מקורי 58 שח

מסנן אוויר תחליפי 50 שח

4 פלגים מקוריים רגילים של מאזדה 120 שח

החלפת גוזון+אום לגלגל 35 שח

2 מנורות ברקס מאחורה כולל בית מנורה שהתפורר והוחלף לחדש.

עבודה 160 שח כולל מעמ.

מחיר סופי 680 שח.

מה אומרים?

imprza new age

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מחיר מצויייןןן! רק על החלפת גוזון לוקחים עבודה 150-200 שח. עבודה על טיפול לוקחים גם סביב ה 200 שח ומה עם מחירי החלפים...

מדהים! איזה מוסך זה?

פורסם

השמן בסדר גמור וגם הצמיגות מתאימה. אבל מה שמו של המוסך? במחיר כזה זה עוול לא לשלוח אליו אנשים מהאיזור שם. זה מחיר ריצפה מה שניתן לך פה לפחות מבחינת עלויות עבודה!

פורסם

שמן מצוין.

 

מחירי חלפים הגיוניים, כמו שצריך.

 

של איזו חברה המסנן אוויר?

לפי המחיר - חבל שלא החליפו למסנן אוויר מקורי או חליפי איכותי, המחיר למקורי לא גבוה.

 

מחיר עבודה זול מאוד, פחות משעת עבודה.

בדקו בלמים?

פורסם

נבדקו בלמים קדימה אחורה נבדקו תושבות

בולמים ושאר המכלולים,כולל צינורות קירור

הפילטר אוויר תחליפי מחברה טובה רק לא זוכר את השם שלה.

בוצעה גם נסיעת מבחן בסיום כולל שירות ניקיון תא מנוע.

רק מה ששכחתי להחליף זה פילטר דלק.

מה עלות של הפילטר?

האים חייב מקורי/תחליפי?

הרכב כרגע עם 193000 קמ

imprza new age

פורסם

המוסך הרוויח מעט על העבודה הזאת. מחיר העבודה בכלל לא הגיוני, אבל יש בנוסף לזה עוד רווח על החלקים.

 

שואל שוב: האם מדובר במחיר לחברים?

 

 

פורסם

מדובר על שני מזדות שונות

אחת שלי ואחת של האישה.

שלי 2005

של אישתי 2004 זה הרכב שבוצע בו החלפה של סט התנעה ללא עלות!!

אבל זה לא נעשה במוסך אלא אצל מכונאי פרטי.

המחיר של הטיפול הוא לא של חברים אלא מוסך שאני מכיר כבדרך אגב זה הכל.

אני לא שילמתי על הסט התנעה,המכונאי שילם על הכל.

imprza new age

פורסם
אולי כבר תגיד את שמו המלא של המוסך כדי שאנשים יידעו שיש גם מחירים הגיוניים ויפים בתחום הזה?!?

זה מחיר לחבר מאור, לא רלוונטי לשאר.


×
×
  • תוכן חדש...