Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחלה...אז הנה מקום עם מחירים מדהימים ומקצועי חפי מה שאתה חווית שאפשר להמליץ עליו בראשון לציון. ניכנס לארכיון..מקווה שיהיו עוד כאלה שמפתיעים ברמה שכזו.

פורסם
המוסך הרוויח מעט על העבודה הזאת. מחיר העבודה בכלל לא הגיוני, אבל יש בנוסף לזה עוד רווח על החלקים.

 

שואל שוב: האם מדובר במחיר לחברים?

תראה עד כמה הזוי לנו לשמוע על מחירים הגיוניים, אמיתיים ושפויים...לאיזה מצב הגענו. כניראה שמדובר במוסך שסהכ מיתפרנס למחייתו ויש לו לא מעט לקוחות אז קצת+קצת+ קצת = הרבה.

פורסם

אני די בטוח שלשמן של קיקס אין תקני ACEA, לא הייתי משתמש בו כי אתה צריך שמן שעומד ב- A3 או A5 והוא לא לדעתי.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
תראה עד כמה הזוי לנו לשמוע על מחירים הגיוניים, אמיתיים ושפויים...לאיזה מצב הגענו. כניראה שמדובר במוסך שסהכ מיתפרנס למחייתו ויש לו לא מעט לקוחות אז קצת+קצת+ קצת = הרבה.

 

נכון מאד, אבל המחירים האלו לא אומתו ע״י צילום חשבונית לכן אני מתייחס בחשדנות למחיר הטיפול שנמסר.

בנוסף, חיפוש קטן בגוגל על המוסך המדובר מראה כמה לקוחות שלנים על מחירים יקרים/סבירים, ככה שזה לא מסתדר עם הצהרת המחיר של פות״ש.

 

אם פות״ש היה משתף אותנו בחשבונית הטיפול היינו יכולים להמליץ ולהעריך בלב שלם את עשיית המוסך.

פורסם

חברים יקרים

למה שאשקר למישהו ממכם עם המחיר ?

כל מה שאמרתי נכון במדויק על עלות הטיפול.

עם הייתי יודע איך מעלים תמונה מהנייד הייתי מצרף לכם את החשבונית,אשמח לעזרה.

 

סך הכל מוסך מצוין שעובד חזק מאד

כי יש לו המון לקוחות והוא תמיד עמוס.

 

שוב הרכב היה על הליפט נבדקו המון פרמטרים כולל מערכות היגוי,תאורה,בלמים ועוד.

imprza new age

פורסם

ידידי, אף אחד לא טוען ששיקרת, אבל כמו שמישהו רושם משהו שלילי על בית עסק ונדרש להמציא אסמכתאות שיגבו את תלונתו.

אז גם בדברים טובים לפעמים נדרשת אמסכתא כדי לגבות את המילים ולתת חותמת מאמתת על הטיפול שקיבלת בבית העסק.

היה לפוסט שלך אפקט הרבה יותר חזק אם היית מעלה לכאן את החשבונית.

והביקורת החיובית על בית העסק הייתה כפליים מאשר היא מובאת רק במילים.

פורסם
חברים יקרים

למה שאשקר למישהו ממכם עם המחיר ?

כל מה שאמרתי נכון במדויק על עלות הטיפול.

עם הייתי יודע איך מעלים תמונה מהנייד הייתי מצרף לכם את החשבונית,אשמח לעזרה.

 

סך הכל מוסך מצוין שעובד חזק מאד

כי יש לו המון לקוחות והוא תמיד עמוס.

 

שוב הרכב היה על הליפט נבדקו המון פרמטרים כולל מערכות היגוי,תאורה,בלמים ועוד.

מה הבעיה...שלח למישהו פה שיעלה לך...רוצה לשלוח אליי אין לי בעיה ואעלה את זה לפה.

בכל מיקרה אין לי ספק שהמחיר הזול הוא בגלל כמות הלקוחות האסטרונומית שיש לאותו מוסך..אחרת לא היה גובה כזה מחיר זול.

פורסם

אז מצרף לכם את החשבונית שפותח השירשור שלח לי

IMG-20190122-WA0001.jpg

מדהים וכיף לראות שיש עסקים שבאמת ישרים מאוד במחיר וכניראה שזו הוכחה דיי יפה שגם ממחיר הגיוני ואמיתי אפשר להתפרנס בכבוד. יישר כוח למוסך הנל.


×
×
  • תוכן חדש...