Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני לא בדיוק איש הפוסטים אבל רציתי לפרסם משהו שמפריע אישית אבל הוא טובת הכלל .

מהסוף להתחלה שיביניו על מה מדובר העניין שהחלפנו רכב וקנינו שברולט טראוורס שהיא בארץ הג'יפ הדגם המפואר והמאובזר ביותר של שברולט .הרכב אומנם לא חדש (שנת 2014) אבל יד ראשונה ועם 44000 אלף קילומטר שזה ממש כמו חדש .והנה לאחר שבוע נדלקת נורת תקלה הייתי בטוח שהרכב כזה מפואר זה בטח איזה חיישן או משהו קל .אך כשהגעתי למוסך מתגלה בבדיקה שהלך טיימינג באוטו .אני לא ילאה את מי שלא מבין מה זה מלבד העובדה שזה המון כסף וזה מצריך פירוק מנוע .אולם כל מי שמבין יודע שדבר כזה לא אמור לקרות במיוחד ברכב כזה מפואר של חברה כזאת גדולה ובמספר קילומטרים כל כך נמוך .התקשרתי לחברה ואחרי בירורים וויכוחים הם אומרים שזה נראה להם טבעי ולך למוסך לטפל .אפטיות חוסר לקיחת אחריות והתנערות מוחלטת .במוסך עוד הבינו שיש פה בעיה לא שיגרתית והסכימו לעשות לי קצת הנחה .אבל אחרי שחפרתי קצת באינטרנט גילתי שהבעיה הזו רודפת את שברולט ובבדיקה באתרים בח"ול ניתן לראות כמה אנשים מתלוננים על הבעיה(אני יביא קישורים בהמשך ) למרות שהיה כבר ריקול בשנים קודמות עדיין בשברולט בוחרים להתנער .כמו כן אפילו שאני ייתקן במוסך של שברולט הם נותנים אחריות לשלושה חודשים אפילו הם לא מאמינים בתיקון שלהם .תתארו לכם שזה יקרה שוב אחרי שלושה חודשים זה כל פעם 10000 שקל+ במקרה הטוב .זה אמיתי ?.עכשיו כל זה קורה אחרי שהיה לי שברולט קפטיבה שהיה לה בדיוק אותה תקלה אבל בחרתי לא לתקן ולמחור ככה פשוט הורדתי לקונה את סכום התיקון והודעתי לו על הבעיה .אבל לא האמנתי שזה יקרה שוב .ולכן הפעם רשמתי את הפוסט לפני שעוד מישהו ייפול כמוני .רק ליידע כללי רכב כזה חדש עומד היום על בערך 300000 שח .ו40000 קילומטר זה משהו שעושים בשנתיים אז שמשלמים סכום כזה צריך לחשוש שהרכב לא יהיה מושבת ונשלם עליו שוב .אפס אמינות .לכן העליתי כאן את הנושא לטענת umi התקלה מוכרת רק בשנתונים קודמים נגיד עד 2010 ולאחר מכן אין טענות כאילו אני מקרה יחיד .הייתי רוצה לדעת אם יש עוד כאלה שקרתה אצלם התופעה בשנים מתקדמות יותר מ2014 ואילך .

פורסם

גילוי נאות- לא מכיר את הרכב ולא יודע אפילו אם יש בו שרשרת או רצועת תזמון אבל מחיר של 10K נשמע קצת מופרך ותלוש מהמציאות בדיוק כמו שטיימינג מתקלקל ברכב אחרי ק"מ יחסית נמוך.

לפני תיקון כזה, והתחושות שלי כלקוח היו אומרות- "לא בטוח באבחנה" ולכן,ממליץ לקבל לפחות עוד חוות דעת אחת ולא חייב ממוסך מורשה היבואן- יש מספיק מוסכים טובים שמתמחים ברכבים אמריקאים.

גם אם באמת הבעיה במערכת התזמון,מקווה שמוסך כללי יתן לך הצעת מחיר שפויה יותר מזו שקיבלת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא בטוח שבקאפטיבה יש אותו מנוע כמו לרכב הנ"ל, ולכן ההשואה אינה במקום. בנוסף דיברו פה בעבר על החלפה של טיימניג ביחס לק"מ נמוך וגיל הרכב. זא"ת הרכב שלך אוטוטו בן 5 (פחות כמה חודשים) השאלה האם בצע כבר טימינג (במידה ולא מדובר בשרשרת כמובן)? צריך לבדוק על פי הוראות יצר מתי יש צורך להחליפו ק"מ /שנים מה בא קודם. ובנוגע למוסך... תבדוק במקום אחר הצעת מחיר. הרכב כבר לא באחריות ויש מוסכים אמינים זולים יותר. בהצלחה.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אני מניח שמדובר במנוע 3.6 ובו מותקנת שרשרת תזמון. בגרסאות המוקדמות של המנוע הזה היה כשל ידוע בשרשרת התזמון אשר לפי GM לא אמורה להיות רלווטנית למנועים שיוצרו אחרי 2010, אך שיטוט בפורומים אמריקאים מראה שכשל בשרשרת יכול לקרות גם במנועים שיוצרו אחרי 2010.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

https://www.traverseforum.com/33-engine-drivetrain.html

 

אכן תקלה מוכרת וידועה, לפחות בארה"ב.

בארץ מכרו בערך 300-400 רכבים כאלה בשנה, כך שמשנת 2009 עד 2018 מדובר בערך ב 3000 מכוניות.

מכיוון שזה קורה אחת ל... אז יהיו כמה מכוניות בודדות כאלה בארץ.

 

לרכב יש שרשרת (3 שרשראות) תיזמון, השרשרת מקבלת שימון מהשמן מנוע.

במקרה של חוסר שמן או משהו אחר השרשרת נמתחת ואז יש בעיה בתיזמון, במקרה חריג המחשב מנוע מעביר את המנוע למצב חירום

ולא נותן לעלות מעל סלד מסויים או מהירות מסויימת.

אבל לא ראיתי דיווחים על בעיה משביתה.

ברכבים הראשונים 2009 2010 התופעה הייתה מאוד נפוצה, אבל גם אז דובר על רכבים עם 50 אלף מיילים.

שברולט האריכה את האחריות ל 10 שנים ו 100 אלף מיילים , אבל כנראה רק בארה"ב.

 

יש לשברולט יוזר בפורום שציין למעלה, תפתח יוזר שם.

תפתח פוסט ואז תשלח ליוזר של שברולט הודעה פרטית, לרוב זה עוזר שם והם יכולים להשתתף יותר.

 

בכל מקרה מדובר בפרוצדורה לא פשוטה, צריך להוציא את המנוע מהרכב (מוציאים אותו מלמטה), ואז מחליפים את השרשראות מהצד.

יש מלא סרטונים על זה.

ואכן גם אני שמעתי מחירים בארה"ב 2,000-3,000 דולר להחלפת שרשרת תיזמון.

 

ההמלצה היא לשמור על שמן נקי ואיכותי, לשמור על רמת שמן קרובה למקסימום.

ולהחליף בזמן שמן בזמן.

פורסם

טוב תודה לכל המשתפים וכל המגיבים לגבי שאלות נענה בצורה מסודרת .

לגבי מי שאמר על מחירים לא באנו בטענות על מחיר של התיקון למרות שהוא גבוה מאוד. לפי בירורים ברכב סטנדרטי טיימינג נע בין 1500 ל2000 שקל פה זה מעל 10000. אבל לא זו הנקודה לקחנו בחשבון שרכב כזה יהיו בו עלויות גבוהות מן הרגיל בכל פרמטר .לא לקחנו בחשבון שרכב אחר כמעט כל רכב עושה טיימינג בין 120 ל150 אלף קילומטר .ברכב הזה שאמור להתעלות מעל כולם זה ב40000 פה הבעיה זה בוודאי פגם בייצור אבל בחברה מתנהגים כרגיל .לתגובת נציגת שירות לא ידוע לה על שום בעיה ופשוט תלך למוסך .אין בעיה שים מעל 10000 זה נורמלי .זה נורמלי במחיר של רכב כזה שנת 2014 יכולתי לקנות רכב 2018 כמו מיצובישי אאוטלנדר ויש עוד כמה .אבל הבחירה הייתה ברכב בגלל הרמה בגלל האיכות בגלל האמינות .ובכל אלה החברה כשלה .

פורסם

בעניין מי שאמר שהמחיר מופרך יש כאן צילום הצעת מחיר שעוד לדבריהם זה לא סופי כי אוליי יצוצו עוד דברים בפירוק .

20190110_095639.jpg

פורסם

מה שמפחיד אותי בהצעת מחיר זה המק"ט של קיט הטיימינג.

 

הרצתי אותו ב ebay ורשום זה מתאים לטווארס 2013, נתעלם שנייה מהמחיר שהוא רק 1200 במקום 4700.

השאלה האם ליבואן יש במלאי את השרשראות הישנות? אלו שכשלו מ 2009?

 

https://www.ebay.com/itm/GM-ACDelco-Camaro-Impala-Enclave-SRX-Timing-Chain-Package-Kit-With-3-0L-3-6L-OEM/232805192184?hash=item36344551f8:g:ZSAAAOSw5PJbIYX7&vxp=mtr

פורסם

בנתיים תהנה מהסרטונים ... ואולי תמצא מישהו שיסכים להתקין קיט שתרכוש לבד מארה"ב.

רק שים לב שכנראה 2009-2013 הקיט שונה מאשר 2014 -2017

אבל יכול להיות שהרכב שלך מייצור 2013..

 

קיט ב 220 דולר עד הארץ - מתאים ל 2009-2013

https://www.amazon.com/dp/B07G2XR43H/ref=sspa_dk_detail_1?psc=1&pd_rd_i=B07G2XR43H&pd_rd_w=bQZ4X&pf_rd_p=21517efd-b385-405b-a405-9a37af61b5b4&pd_rd_wg=OZsWQ&pf_rd_r=CKSTM8X4M4SHFE8TST5H&pd_rd_r=87a5f25b-1721-11e9-9b78-f979129cfbae

 

שליפת מנוע החוצה..

 

החלפת הקיט על מנוע מחוץ לרכב

 

החלפת קיט טיימינג מבלי להוציא את המנוע החוצה

 

 

שוב.. לדעתי אין הרבה מוסכים בארץ עם ניסיון בהחלפת קיט כזה ברכב הזה.

וזה גם סיכון שאתה לוקח ... החלפה במוסך המרכזי (למרות שהם נותנים רק 3 חודשי אחריות)

תתן לך לישון יותר טוב בלילה .. וגם כנראה במכירת הרכב זה יעבור טוב יותר

 

החלפה במוסך אחר... יכול ליהות יותר זול.. אבל יתכנו סיבוכים , ולך תסביר לקונה שחסכת....

פורסם

תודה רבה על ההסבר הנרחב והמושקע .אבל האמת שלא הייתי לוקח סיכון בעבודה כזאת עם מוסך אחר אלא רק עם המרכזי .המבאס שהם לא מכניסים את זה באחריות. למרות ששמעתי שבארה"ב כן לוקחים את זה באחריות אפילו 10 שנים אחורה .ומעניין אותי אם יש עוד כאלה עם שנתונים כמו שלי .

פורסם

אני זוכר שהמוסך הצמוד למוסך גבע מתמחה לרכבים אמריקאיים. שווה להרים טלפון ולשאול אותם לגבי ההחלפה.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
תודה רבה על ההסבר הנרחב והמושקע .אבל האמת שלא הייתי לוקח סיכון בעבודה כזאת עם מוסך אחר אלא רק עם המרכזי .המבאס שהם לא מכניסים את זה באחריות. למרות ששמעתי שבארה"ב כן לוקחים את זה באחריות אפילו 10 שנים אחורה .ומעניין אותי אם יש עוד כאלה עם שנתונים כמו שלי .

בלי להעליב חס וחלילה אבל תראה כמה שטויות אתה עושה בבת אחת. אתה נותן למרכזי לעשות את העבודה שהוא זה בעצם שמתנער מאחריות על פגם וכשל לא הגיוני בייצור...זה פשוט לבוא ולעשות צחוק מעצמך. התחילו איתך ב 10 אלף שח אבל אם תצא מעל ל 15-20 אל תהיה מופתע כי זה מה שייקרה. אתה כמו עוד הרבה אחרים שמאמינים שהמרכזי הוא ערובה למקצועיות ויידע..טעות! ואם יהיה איזה כשל בכל התהליך של התיקון לך תריב איתם לשאת באחריות. תחשוב טוב רגע לפני שאתה רץ למרכזי ושקול לרכוש את סט הטיימינג בעצמך ותן למישהו שירכיב. אתה תצמצם עלויות וזה לא תורה מסיני להתמודד עם מנוע שכזה. חבל שתיתן למרכזי להוסיף חגיגת על החגיגה.

וכרגע המנוע עובד תקין?

עריכה אחרונה על ידי מאור30
פורסם

מאור? עברת על הסרטונים של הוצאת המנוע והתקנת שרשראות התיזמון?

 

אישית, לא הייתי יודע מה אני הייתי עושה אם התקלה היית מופיעה אצלי, אבל כל זאת מדובר בפרוצדורה לא פשוטה,

לא ממש הייתי סומך על מוסך כללי ללא ניסיון בפרוצדורה הזאת.

 

מצד שני ... כנראה גם במוסך המרכזי העובד שיעבוד על הרכב כנראה מעולם לא עשה זאת קודם..

 

אולי הכי טוב זה לרכוש את הסט מ EBAY ב 220 דולר, ולהחליף לבד מבלי להוציא את המנוע:roll:

לפי הצעת המחיר של המוסך הם מתכוונים להוציא את המנוע מהרכב.

פורסם
מאור? עברת על הסרטונים של הוצאת המנוע והתקנת שרשראות התיזמון?

 

אישית, לא הייתי יודע מה אני הייתי עושה אם התקלה היית מופיעה אצלי, אבל כל זאת מדובר בפרוצדורה לא פשוטה,

לא ממש הייתי סומך על מוסך כללי ללא ניסיון בפרוצדורה הזאת.

 

מצד שני ... כנראה גם במוסך המרכזי העובד שיעבוד על הרכב כנראה מעולם לא עשה זאת קודם..

 

אולי הכי טוב זה לרכוש את הסט מ EBAY ב 220 דולר, ולהחליף לבד מבלי להוציא את המנוע:roll:

לפי הצעת המחיר של המוסך הם מתכוונים להוציא את המנוע מהרכב.

אכן הפרוצדורה היא לא פשוטה לעבודה שכזו אבל אם עובדים בלי למהר (הכוונה בכל מוסך או בעל ידע) ולפי עקרונות הנוגעות לכל סוג עבודה שכזו אמורים להסתדר. אני לגמרי בדיעה שלך של לרכוש את הסט לבד ומשם להיתקדם..למרות שהוצאתי כמה מנועים בחיי לצורך כל מיני סוגי עבודות מגוונים. שהמנוע חשוף מולך הכל קל יותר.

×
×
  • תוכן חדש...