Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

רנו מגאן 2008 דור 2

נדלקה לי נורת חיווי עם כיתוב check emission

המוסך בו אני מטפל סגור עכשיו וחיברתי מחשב ביתי

650 × 650Images may be subject to copyright.

Find out more

 

 

OBDLink LX Bluetooth OBD-II

 

 

obdlink lx שמראה על תקלת P0115 שמשמעותה חיישן נוזל קירור תקול (ECT)

בנוסף המד טמפרטורה אינו זז.

 

א. האם לסמוך על המחשב?

ב. העליתי חרס בבדיקה בחנויות של חלקי חילוף. כיצד ניתן להשיג את החלק?

ג. האם המד טמפרטורה והתקלה קשורים זה בזה?

 

תודה מראש לעונים

פורסם

יש לך בעיה במד החום.

 

השאלה היא האם הבעיה היא בסנסור או בחיבור אליו.

 

הסנסור מגיע עם בית הטרמוסטט, אבל ניתן להחליף רק אותו.

 

הייתי מנסה לשחק עם המחבר ולראות אם זה עוזר לפתור את הבעיה.

 

היות והמאוור מופעל לפי הסנסור הזה, תתקן בהקדם כדי לא לשרוף את המנוע!

 

הנה דוגמה לחלק חילופי

https://www.ebay.com/itm/Coolant-Temperature-Sensor-For-RENAULT-NISSAN-OPEL-Dacia-Vauxhall-8200561449-/281767791656

פורסם

מהיכן אתה בארץ? קניתי כבר כמה כאלה פה בעיר בה אני גר. החיישן מגיע בניפרד כמו שציינו, קשת אבטחה מהדקת אותו לפלאנג אם אני זוכר נכון וזה הכל..משהו שאתה בהחלט יכול לבצע באופן עצמאי ולחסוך כמה גובות.

פורסם
יש לך בעיה במד החום.

 

השאלה היא האם הבעיה היא בסנסור או בחיבור אליו.

 

הסנסור מגיע עם בית הטרמוסטט, אבל ניתן להחליף רק אותו.

 

הייתי מנסה לשחק עם המחבר ולראות אם זה עוזר לפתור את הבעיה.

 

היות והמאוור מופעל לפי הסנסור הזה, תתקן בהקדם כדי לא לשרוף את המנוע!

 

הנה דוגמה לחלק חילופי

https://www.ebay.com/itm/Coolant-Temperature-Sensor-For-RENAULT-NISSAN-OPEL-Dacia-Vauxhall-8200561449-/281767791656

אם החיישן תקול ומערכת ניהול מנוע מזהה תקלה בחיישן באופן אוטומטי מחשב הרכב יפעיל את המאוורר במצב Fail-safe כלומר המאוורר ימשיך לעבוד.

 

האם בדקת פיזית שהמאוורר עובד ?

 

* בכול מקרה אני מציע לך להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה לפני החלפת חלקים שלא לצורך. התקלה עלולה לקרות גם בגלל חיווט לא תקין או בעיה בלוח השעונים ועוד...

איזה כייף לי :)

פורסם

עדכון:

 

משהו מוזר. ניתקתי את החיישן טמפרטורה וחיברתי שוב.

פתאום המד טמפרטורה התחיל לפעול. מה אתם אומרים?

פורסם
מהיכן אתה בארץ? קניתי כבר כמה כאלה פה בעיר בה אני גר. החיישן מגיע בניפרד כמו שציינו, קשת אבטחה מהדקת אותו לפלאנג אם אני זוכר נכון וזה הכל..משהו שאתה בהחלט יכול לבצע באופן עצמאי ולחסוך כמה גובות.

 

 

אגב, זה לא הדגם שאני צריך. מה שאני צריך זה ללא ההברגה עם שתי פינים.

https://www.alibaba.com/product-detail/Water-Temperature-Sensor-8200650777_60185727003.html

פורסם
אגב, זה לא הדגם שאני צריך. מה שאני צריך זה ללא ההברגה עם שתי פינים.

https://www.alibaba.com/product-detail/Water-Temperature-Sensor-8200650777_60185727003.html

לא יודע איך הבנת שהיתכוונתי להברגה. אני לא מצליח לראות את הקישור ששמת אבל מה שאני התכוונתי זה חיישן שנישלף במשיכה וניכנס בלחיצה עם אורינג וקשת אבטחה. בכל מיקרה כניראה שהחיווט שלך קצת היה רופף. תמשיך לעקוב.

×
×
  • תוכן חדש...