Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורסטר החדשה מושקת בישראל


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלה? איך יבואן מרשה לעצמו למכור רכב ב180.000שח בלי פתחי מיזוג מאחור?

 

מצד שני אם הצליחו למכור כאן כ"כ הרבה שנים אאוטלנדר משפחתי ללא פתחי מיזוג אחורי, אז סובארו גם יכולים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

האאוטלנדר נמכר בזכות היותו 7 מקומות בתמחור נח מאוד. הפתחי מיזוג מאחור נתנו עוד 'פוש' לא יותר מכך.

הפורסטר נמכר בזכות היותו פורסטר - עדת מעריצים של הדגם.

 

שני סיבות שונות לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכב תצוגה שהיה בתערוכה הנ"ל, יש פתחי מיזוג אחורה. כך גם הוא משווק בישראל. פורסטר ספורט.

 

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה באמת מוזר שברמה הבסיסית ("X") אין פתחי איוורור לאחור.

בכלל, ההבדלים בין ה-X לספורט הם די מהותיים לרוב חובבי הפורסטר - מה שגורם לכך שהרמת הכניסה החדשה למעשה היא הרמה הבכירה (ספורט). הבסיסית? למי שקנה את ה-"Z".

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשור אובר התלהבות? כשהספונסור / יבואן מטיס אותך לחו"ל על חשבונו באירוח מלא, רק בכדי שתציג לעם היושב בציון עוד סובארו שנראית אותו דבר, מתנהגת בערך אותו דבר, נותנת את אותה התמורה - עדיין במחיר יקר מידי: מה נראה לך, שהעיתונאי יגיד את זה AS-IS? הוא חייב לפחות להישמע נרגש.

 

באמת שבסך הכל אני מאוד מחבב את הסוברואים ועכשיו עם מנוע שנוסע, הפורסטר באמת נותן עוד טיפה, וכל אחד שיקנה מה שמתאים לו. אם אני גר בבוסטון, סובארו זה החבר הכי טוב שלי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי בעצם מתמודדת מול הפורסטר ספורט.

מה המדד להשוואה?

Cx5 4*4

 

כי אם הוא מתמודד מול הספורטז וחבורתו, הוא נשמע יקר

באם ההתמודדות היא מול גירסאות ההנעה הכפולה, אז הוא לא כ"כ יקר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה קשור אובר התלהבות?.

אובר התלהבות נקודה. ומאחר שהבהרת שזה גם לא אותנטי, אז זה קצת מגוכך, בגלל הקיצוניות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום נהגתי בפורסטר החדש כשעה, ומיד לאחר מכן עשיתי סיבוב באחד מבציר 2016. בשורה בתחתונה : פורסטר נשאר פורסטר - בעיקר לטוב.

נ.ב. לנסיעה הצטרף הבעלים של הפורסטר הישן.

ברשותכם אדלג על העיצוב החיצוני שדומה מידי לדור קודם. דגם הספורט מצועצע טיפה ולא ברור לי למי הוא מיועד.

 

אז מה כן השתנה?

דבר ראשון שמרגישים זה השקט - עוד בשלב הזחילה!! היבבה המעצבנת של הגיר הרציף פשוט דפקה נוכחות, בהמשך גליתי שהתיבה החדשה לא רק שקטה לחלוטין אלא גם חלקה ומתנהגת כמעט כמו תיבה פלנטרית.

בעניין השקט, נעשתה עבודה טובה בהשתקת רעשי הדרך, רעש הרוח מהמראות הקטנות והעגולות פחות מפריע מדגמי העבר בעלי המראות הכמעט מרובעות. למנוע צליל נחמד וגברי אך כמו כל סובארו הוא נוכך מעל 4000 סל"ד. אפשר לסמן V.

 

שלום מנוע!

אני מכיר את מנוע ה 2.5 מה B4 שלי - בסובארו מציינים ש 70% מהחלקים הפנימיים חדשים לחלוטין. הצליל מעט גברי יותר אך הכוח אותו כוח, ובכל מקרה הרבה יותר חזק ממנוע ה 2 ליטר. רכב המבחן היה בתול לחלוטין ולמרות זאת הביצועים היו טובים ובהחלט מספקים כל צורך - אין לו שום בעיה לנסוע במהירות שלילה גם בעלייה הקשה מצומת כברי לכיוון מעלות. עוד V.

 

פנים הרכב:

שוב, גם פה יש שיפור לעומת הישן - בעיקר בצד הצבעוני של הסקאלה. הדש בורד זהה לזה של ה XV שמבוסס בעצמו על האמפריזה, התפירה הכתומה מוסיפה לאווירה, ובסיס הפלסטיק הכתום של מערכת ה x-mode.. שוב..מצועצע..

המושבים יותר אמריקה מאשר יפן, והאבזור לא חסר בגרסת הספורט - מלבד קיפול חשמלי למראות.

השליטה בשלושת המסכים טיפה מסורבלת בזמן נסיעה, ועומס הכפתורים שמפוזרים על ההגה מבלבל.

המרווח מאחור גדל, ותא מטען שנפתח חשמלית גדול ונוח לשימוש.

 

Eyesight זוג העיניים היפות:

את המערכת פגשתי לראשונה ב XV וממש אהבתי איך שהיא עובדת. אבל ממש התבאסתי שאין תיקון סטייה מנתיב.

הפורסטר ובניגוד ל XV וגם ל B4 המחודשת (שגם היא מסתפקת בהתרעה בלבד) כולל גם תיקון סטייה מנתיב. בזמנו סיפרו לי בכירים בסמל"ת שהמערכת מתקשה בקריאת פסי השוליים ופס ההפרדה במדינות מסויימות שישראל נמנית עליהן.. הפורסטר שמגיע אלינו מארה"ב כנראה למד באונבירסיטה אחרת והוא כן מזהה את הפסים. אבל וזה אבל גדול - תיקון הסטייה נעשה בצורה כמעט רשלנית - מצפצף, מתריע, ולאחר מכן נזכר לעשות משהו עם ההגה - עד כדי כך שלפעמים בורח מהנתיב! יכול להיות שכמות הפיתולים ואיכות הסימון הגרועה של כבישי הצפון לא עזרה למערכת. שווה בדיקה שניה בתוואי אחר.

 

יכולת השטח לא נבדקה, אבל אני משער שהיא נשארה טובה מאוד פלוס, והמנוע החזק יהווה יתרון לעומת הדגם היוצא.

 

סוף דברים :

הפורסטר החדש הוא פורסטר בסימן של יותר - יותר חזק, יותר שקט, יותר מעוצב, יותר מהודר ומאובזר, וטיפה יותר שתיין, וטיפה יותר זול.

מי שמחפש ספורטוסון לא יסור כלל לסוכנות לסובארו, גם לא זה שמפחש מאזדה CX5.

בתחילת השרשור כתבתי שפורסטר זה פורסטר, ולא בגלל שאני איש שיווק של סמל"ת, אלא מכיוון שאני יודע שמי שקונה אותו (או כל סובארו אחרת) הוא אחד שמעריך את תכונותיו וסולח לו על מה שאין.. ופה טמון הכלב - מי שאהב את הפורסטר לדורותיו יאהב גם את החדש כי הוא עושה את כל מה שקודמיו עשו אבל בצורה יותר טובה ובמחיר יותר נמוך מבעבר.

 

עריכה : יש תמונות אבל האתר לא מאפשר לי להעלות מהנייד.

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברת בכלל על הפס האדום... ועכשו ברצינות, מנוע 2.5 הוא חזק בכל רכב ככה שאפשר להשוותו למאזדה cx5 בדגם הבכיר בלבד כי כל שאר הרכבים בסגמנט זה מנוע 2 ליטר עם טורבו או בלי. על פי מה שרשמת לא ניראים סימני התלהבות. גם מיציבושי במתיחת פנים השקיעו בבידוד רעשים וכיוון מחדש בגיר הרציף. להגיד שזה רכב חדש? לא. כניראה סובארו זה למכורים בלבד כמו פיז'ו רנו וvag למינהם... (לי אין בעיה עם עם הדוגמאות הנ"ל).

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי שהעיצוב מצועצע בגרסת הספורט - לרבות הקישוט האדום שלא הולם את קהל היעד של הפורסטר.

לגבי המנוע, הוא היחיד בהיצע ומשרת גם את גרסת הכניסה שמחירה 180 אלף ₪ - כך שבגזרת הביצועים הסובארו הסובארו מציג שיפור בפני עצמו וגם ביחס למתחרים הלא מטורבטים.

יש תחושה של הערכה מאשר התלהבות - כתבתי כמה פעמים שהדגם החדש עושה את הכל בסימן של יותר, וכשזה בא בחבילה טיפה יותר זולה זה ממש מבורך.

שוב, צריך מבחן ראש בראש מול המתחרות, אך כבר עכשיו אני בטוח שהפורסטר הוא מבין הנוחים והנעימים בקבוצה, תוסיף לזה יכולת שטח טובה ותקבל חבילה יותר משתלמת למי שצריך. אני הייתי הולך על גרסת ה X בלב שלם. היעדר פתחי המיזוג מאוחר לא ממש מטריד אותי בהתחשב בהכירות שלי עם מזגני סובארו.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 2.5 הוא חזק בכל רכב ככה שאפשר להשוותו למאזדה cx5 בדגם הבכיר בלבד כי כל שאר הרכבים בסגמנט זה מנוע 2 ליטר עם טורבו או בלי.

אתה טוען שאי אפשר להשוות מנוע 2.5 אטמוספרי ל2.0 טורבו או שלא הבנתי אותך נכון?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...