Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורסטר החדשה מושקת בישראל


robertf
שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חלאס עם הראב 4 הזה.

הראב 4 היחיד שהיה בר השוואה לפורסטר היה דור 1 והוא היה משמעותית קטן יותר, אך בשטח היו לו יכולות.

בינתיים שניהם גדלו משמעותית, אבל הראב קפץ קטגוריית גודל, הגיע למימדים של הפורסטר ובדרך השיל את רוב יכולת השטח.

תהליך הפוך בגודל אבל זהה באובדן יכולת השטח קרה לוויטארה, שהיום הוא במימדים של xv אבל עם יכולת שטח שכמעט ולא קיימת.

 

אני הצטערתי שאין ידני. קודם ב-xv ועכשיו גם בפורסטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה

לי מפריע העיצוב החיצוני שניסה לא לשנות הרבה אבל פגע בהרמוניה והפשטות של הדגם היוצא.

כישרון כזה של סובארו.

במבט לאחור, האימפרצה (גרנד ליאונה...) היא פנינה עיצובית

של הרמוניה ועידון בהשוואה לכל מה שיצא להם אחר כך.

פה ושם היו גם לגאסי יפות, אבל בגדול הכיוון של סובארו זה כל מיני חבטות וניפוחים בפח שגורמים לך -> :brickwall:

 

נראה כמו אחלה אוטו, אגב.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ברשימת היהיה לי פעם פורסטר נמצא שם וגבוהה, שכן מחזיק אחת דור קודם,

חייב להגיד שהוא נראה טוב ביחס לתמונות,

יכולת שטח מצויינת (עבר הגבהה שמסגרת היבואן), נוחה ומרווחת.

אם סובארו הצילחו לשמר את הכל, זה אחלה רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל התקדמות מבורכת. רכב שטח אמיתי. הרבה אנשים בגיל ובתפיסה מסויימת מאוד מתחברים לעיצוב השמרני (ראה ערך צפון אמריקה), ולשם הוא מכוון. השוק הישראלי הוא עודף מבורגר ופרנצ' פרייז עבור היצרן היפני, תחברו לזה את סמל"ת וזה מה שתקבלו. מחירון 180 אלף, יד ראשונה אפס ק"מ ב 160 אלף והנחות דומות אצל היבואן כשמלאי מתקרב לגיל שנה.

בסה"כ עסקה טובה, לא מדהימה. שים אותו ראש בראש עם דגמי ה 4×4 המתחרים שאכן נמכרים במועצה איזורית 180 אלף, ושכל אחד יעשה את החשבון לעצמו. אני משער שרוב עם ישראל לא יבחרו בסובארו כי אצל המתחרים ב 180 אלף מקבלים אבזור עד השיניים, אבל אם החבר'ה בסמלת יודעים יותר טוב, אז מי אנחנו שנלמד אותם? אנחנו כולה מייצגים את אלו שמשום מה לא קונים את הרכבים שלהם באופן עקבי. מבולבלים? גם אנחנו.

 

https://m.icar.co.il/compare/ext/5416,9771,16583,9789

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים, נשארו יחידות של פורסטר Z הקודם ב-0 ק"מ במחיר של 140K.

לחדש ייקח הרבה זמן להגיע למחיר הזה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו מה?.

 

כמו..חסכון בדלק, מבחן של הפורסטר שהתפרסם היום באחד מהאתרים מדבר על צריכה של 1:9 , ותאמין לי שיש עוד.

 

כמובן שהפורסטר כבודו במקומו מונח, ועל יכולות השטח שלו אין עוררין, אבל "יכולת שטח" זה רק פרמטר אחד מיני רבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגבי צריכת הדלק,וכאן נגמרים היתרונות מול הפורסטר.

לפורסטר יתרונות רבים על הראב 4,נוחות הנסיעה ב10 דרגות יותר גבוהה,התנהגות כביש,אחיזה,בידוד רעשים,מרווח פנים,בXT הביצועים מליגה אחרת משל הטויוטה,קיצור מדובר ברכב מוצלח בהרבה מהראב 4 הבינונית במקרה הטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה הביקורות בארץ (ובעולם) טובות.. הפורסטר שיפר את כל התכונות הטובות שהיו לו, והביצועים עדיפים בזכות המנוע המוגדל. לרעתו צריכת דלק לא טובה (ב B4 שלי הצריכה לא עולה על 10ק"מ/ל בנהיגה פקוקה ברובה), ומחסור מסויים באבזור שהשתפר לעומת הדגם הקודם.

רק מבחן השוואתי יוכל להציף את יתרונותיו על המתחרים.

בתחילת שבוע הסוכן שלי אמור לקבל אחד ברמת גמור ספורט - אחזור לעדכן.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגבי צריכת הדלק,וכאן נגמרים היתרונות מול הפורסטר.

לפורסטר יתרונות רבים על הראב 4,נוחות הנסיעה ב10 דרגות יותר גבוהה,התנהגות כביש,אחיזה,בידוד רעשים,מרווח פנים,בXT הביצועים מליגה אחרת משל הטויוטה,קיצור מדובר ברכב מוצלח בהרבה מהראב 4 הבינונית במקרה הטוב.

אתה בטוח שאתה משווה לראב-4 החדשה?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשכותבים "יכולות שטח" על רכב בלי הילוך כח בא לי :2gunfire:

 

כן, ביחס לקטגורית הג'יפונים - הפורסטר מציג יתרון בתחום יכולות השטח, אבל זה בערך כמו אליפות כדורגל בבית ספר יסודי מבין כל כיתות ו' באותו בית הספר.

 

ועדיין דווקא אני אוהב את השמרנות העיצובית ששומרת על קווי מתאר מזוהים (שימו לב שגם לנדרובר עם הדיסקברי שומרת על קווים מזוהים עוד מהדגם הראשון בסוף שנות ה 80') ולא מריחה עיצובית שנראית כמו עוד אלפי מכוניות אחרות. אי אפשר להתבלבל בזה שזה פורסטר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רק לנדרובר דיסקברי אלא גם ג'יפ רנגלר, פולקסווגן גולף, מרצדס G Class ועוד כמה דגמים בקושי משתנים עיצובית מדור לדור.

 

כמו שכתבתי מקודם, בעולם פורסטר הוא במידה מסויימת רכב ל"מכורים למותג" שלא רוצים שום שינוי בו.

 

אז הם קיבלו את מה שהם רוצים בדיוק. אותו עיצוב עם עידכוני טכנולוגיה ומערכות מתקדמות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1958 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...