Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אוקיי נניח ובמסגרת התקציב אני מוצא גם קורולה נגיד 2013 עם פחות קילומטרז זאת תהיה בחירה עדיפה?

פחות הכוונה היא לאזור ה70-90 כי פחות מזה חורג מהתקציב שלי כבר וגם לא ראיתי כמעט בכלל כאלה.

 

כמובן שפרמטר נוסף שאני לוקח בחשבון זה ערך הרכב במכירה עתידית נניח עוד 4-5 שנים, אם אקח רכב שהוא מעל הממוצע מבחינת קילומטרז אבל מודל 2015 ואאזן אותו או שאקח רכב שנתיים פחות ואשאיר אותו עם קילומטרז נמוך מהממוצע איפה אני אפסיד פחות? איזה רכב יהיה שווה יותר? קורולה 2015 עם קילומטרז ממוצע או 2013 עם קילומטרז מתחת לממוצע?

עריכה אחרונה על ידי refael92
פורסם

115 אלף ק"מ לרכב בן 3 זה לא ממוצע, זה הרבה מעל הממוצע.

ממוצע לשנה זה 15 אלף ק"מ.

לא אמרתי לרדת ל 2013 אבל אני חושב שאפשר למצוא 2014 עם ק"מ נמוך במחיר סביר.

סוף שנה קח בחשבון שכוחם לחוצים למכור, תתמקח ואל תהיה פראייר!.

שהכסף אצלך הכוח אצלך.

הם צריכים אותך ולא הפוך.

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...