Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2751 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

מתלבט איזה רכב לקנות יד 2 לנסועה של 40 אלף ק"מ בשנה.

תקציב - עד 30 אלף ש"ח, מעדיף לא לחרוג אבל אפשר עד 35 אלף.

דרישות מהותיות - שיהיה נוח לנסיעות ארוכות, צריכת דלק טובה, אמינות.

 

תודה מראש על העצות

פורסם

בתקציב הזה כל רכב דיזל משומש ידרוש תחזוקה מאד יקרה ועלול להתבלות מאד. אולי אם אתה מסוגל לעמוד בסכום התחלתי של 30 אלף שקל שיש לך ובתוספת תשלום חודשי, עדיף לרכוש רכב דיזל חדש (בסיגמנט משפחתית או סופר מיני אם יש, נניח דאצ'יה כלשהי) בהלוואה או בליסינג מימוני.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

תודה על התגובה.

הייתי מעדיף לקנות רכב בסכום שיש לי ולא להתחייב להלוואות ארוכות טווח (על אף שאני עובד בעבודה ממשלתית אך עדיין).

חובה רכב דיזל? האם רכב בנזין קטן (לדוגמא טיוטה יאריס שהציעו לי) פחות יתאים?

פורסם

בכזה קילומטרז רכב בסכום הזה יעלה לך גם באחזקה. זה לא סוף העולם אבל אתה צרמך להיות מוכן גם לתקלות פה ושם.

 

במחיר הזה תבדוק אם נכנס מגאן או פלואנס דיזל ידנית. אם תמצא אחת עם עד 100,000 קילומטר היא תשרוד אצלך שנתיים שלוש בלי תקלות רציניות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עדיף להימנע מדיזל בתקציב הזה, וגם מרכבים קטנים מבחינת הנוחות.

 

קורולה רובוטית 2009-2008 יכולה להיות אופציה טובה, חסכונית ונוחה מאד.

את הגיר לא תרגיש בנסיעות ארוכות.

 

 

פורסם

החזקת פעם רכב דיזל?

 

אין שום תחזוקה יותר יקרה. הדבר היחיד שיקר זה אם הולכת משאבת הזרקה אבל היא לא נוטה ללכת כך כך בקלות. גם אן היא תלך בנסועה שלו תוך פחות משנה הוא חוסך אותה בדלק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם סופר מיני, בתקציב הזה, בגלל ביקוש נמוך, תוכל לקנות פג'ו 208 ידנית מאובזרת (רמת אקטיב) משנתון מתקדם 2015-6.

צריכת הדלק תיהיה מצויינת - אומרים 1:17 והמנוע של הגרסא הידנית הוא אטמוספרי כך שיש פחות רכיב יקר לדאוג לו (טורבו).

פורסם

תחפש הונדה ג'אז ידנית בלבד או סוזוקי ספחאש ידנית. אלה מכוניות שלא רואות מוסך.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
תחפש הונדה ג'אז ידנית בלבד או סוזוקי ספחאש ידנית. אלה מכוניות שלא רואות מוסך.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

ספלאש...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

שברולט מאליבו 2010 מנוע 3.5, קונה אותה ב 22K, יישור קו בעוד 1500 ומערכת גז ב 7K. צריכה בפועל של רכב מיני ותחזיק לך 40K בשנה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
שברולט מאליבו 2010 מנוע 3.5, קונה אותה ב 22K, יישור קו בעוד 1500 ומערכת גז ב 7K. צריכה בפועל של רכב מיני ותחזיק לך 40K בשנה.
כל רכב, ובייחוד יפני כמו אלה שציינתי - הונדה ג'אז או סוזוקי ספלאש, יחזיק ארבעים אלף ק"מ בשנה, ובתמורה לעלות אחזקה שפויה. מה שלא ניתן לומר על המאליבו שצפויה לצרות ולתקלות במחיר שיקרע את פותח השרשור. מה גם שזה לא דגם נפוץ, אז העלויות עוד יעלו.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אתה טועה ומטעה, מאליבו יותר אמינה ממה שאתה חושב ולא פחות מהונדה או סוזוקי, וגם מחירי חלפים, טיפולים וכו' אותו דבר או יותר זולים. אני מחזיק בהמה אמריקאית כזו יותר ישנה כבר הרבה זמן ובוא תראה איך היא נוסעת כשהיא בת 13, בטח פי 10 יותר טוב מג'אז או ספלאש באותו גיל...

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

×
×
  • תוכן חדש...