Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

התקלה התחילה בערך לפני חודש, הייתי מניע את הדייסטסו סיריון 2006 אוטומט שלי (שמעולם לא היו לי בעיות אחרות אתה, והרכב תמיד עבר טיפולים בזמן וטופל לפי המפרט של היצרן) והרכב מיד היה נכבה. אם מיד אחרי ההנעה הייתי קצת מחזיק את הגז התקלה הייתה מסתדרת והרכב היה נוסע כרגיל. המצב היה משתחזר גם כשהרכב חם וגם כשהיה קר.

פתאום ביום אחד הרכב הפסיק להניע\, החלפתי מצבר (כי אפילו לא היו תיקתוקים של הנעה), לאחר ההחלפה התקלה חזרה רק שהפעם אפילו שנתתי גז הרכב היה נכבה ברגע שבוא היתי מוריד את הרגל מדוושת הגז. פרקתי את הפילטר אוויר וניקיתי את בית המצערת מבחוץ עם תרסיס לניקוי קרבורטור ומטלית - הבעיה עדיין לא נפתרה. הובלתי את הרכב למוסך, הוא סידר את הבעיה הוא אמר שהוא פירק את הבית מצערת לחלוטין הכניס לחומר ניקוי מיוחד (מעניין איזה חומר) ובאמת הבעיה הסתדרת.

כעבור שבוע לערך הבעיה חזרה לסרוגין, בהתנעה הראשונית הרכב היה נכבה ישר. לאחר שהייתי עוזב את הדוושה הגז ובפעם השנייה הוא היה מגיע לסלד ממש ממש נמוך 200-300 הרכב היה רועד! ולאחר נסיעה של 2-3 דקות הכל מסתדר. שוב פניתי לאותו מוסך הפעם הוא טען שהוא בדק ואחד הצלינדרים לא עובד והוא החליף את כל המצתים (פלאגים) והחליף 2 סלילי הנעה (לטענתו במחשב הופיע לו ש2 צלינדירם מפיקים פחות כח). כעבור 3 ימים מהטיפול האחרון הבעיה שוב חזרה. הרכב בפעם הראשונה לא מניע בכלל ולאחר כמה ניסיונות מתחיל לגמגם מאוד עד שנותנים גם ונוסעים כמה דקות.

 

מהר מאוד הבנתי שהתקלה הזאת גדולה על המוסך שלי והייתי מאוד שמח לשמוע את דעתכם וניסיונכם. כל הניסיונות כבר עלו לי 1000 שקל ואני מעוניין לטפל בבעיה אחת ולתמיד מהשורש אך בסכום סביר בכל זאת מדובר ברכב בשווי 12,000...

פורסם

כל המגילת עצמאות הזו ולא כתבת מהיכן אתה בארץ.

מספיק שתעשה חיפוש בפורום על מוסכים במרכז/ בצפון/בדרום לרכבים יפניים ותמצא לפחות אחד בכל מקום.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אולי לא הייתי ברור. אם למישהו הייתה תקלה דומה והוא יכול לשתף אותי איך הוא טיפל בתקלה אני הודה לו מאוד.

לא כתבתי את המגילה הזאת בשביל למצוא מוסך אחר

×
×
  • תוכן חדש...