Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר קריאה רבה, עומדות מולי כרגע שתי אופציות.

 

קיה נירו חדשה מהסוכנות - 135 אלף

יונדאי איוניק חדשה 0 ק"מ יד ראשונה (מסוכנות דוגמאת מוטודיל) - 118 אלף

 

הסיבה שהקיה אני מעדיף מסוכנות ויונדאי כיד שנייה זה כי דבר ראשון לא מצאתי נירו כיד שנייה 0 ק"מ והתנאי מימון של יונדאי הם לא אטרקטיבים אם אני קונה אותם מהסוכנות.

 

הצרכים כרגע הם רכב משפחתי בטיחותי מרווח וחסכוני ל3-5 שנים שבסופם החלפה לרכב חדש יותר (זה למה תנאי המימון חשובים מאוד לשם קבלת הלוואת בלון והחלפת הרכב אל מול היתרה בהלוואה).

 

 

אתם חושבים שההבדל במחיר גובר על החסרון שבקנייה מיד ראשונה? האם שווה לא לקחת את הסיכון של קנייה לא מהסוכנות ולשלם על זה קצת יותר? אם המחיר לא היה משחק פה תפקיד, על איזה רכב הייתם הולכים לצרכים האלה?

 

תודה מראש

פורסם

אני חושב שההשוואה הזו עלת כאן לא מעט פעמים (בצע פעולת חיפוש פשוטה).

לגבי השאלה 0 קלומטר או חדש מהיבואן, ככל שהפער גדול כך העיסקה כדאית יותר, והכל עניין של יכולת החזר כלכלית.

פורסם

בלי קשר ישיר לקנייה מיד 2 0 ק"מ או מהסוכנות , האם מבחינתך שתי המכוניות עונות על הצרכים או שיש יתרון לאחת מהן?

ראיית פעם הודעה על כך שהביטוח לנירו משמעותית גבוה משל האיוניק בגלל שהוא נחשב ל-SUV. שווה לבדוק גם את זה לדעתי.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...