Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה על הרכב החדש שלי - אאוטלנדר PHEV


yftachcar
שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אענה לך למרות הטון התוקפני והלא נעים המיותר שלך.

לא טענתי שיש לי איפה להטעין 100% מהזמן, וזה גם לא משנה. אז אם אני לא ישן (לא יושן) בבית ואין לי איפה להטעין, כמו שכבר אמרו, אני נוסע על בנזין (והרכב נטען תוך כדי...).

בנוסף כמו שכבר אמרו, יש לי נקודת טעינה בחניה. זה לוקח בדיוק שלוש שניות לחבר את הרכב, ובערך אותו זמן לנתק אותו מהטעינה.

מבטיח שאני לא עובד עליך...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לא הבנתי למה כולם חושבים שתקפתי אותך. בסך הכל מנסים לצייר את חווית ההטענה כנעימה ופשוטה והיא ממש לא.

 

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות. אחרי הכל גם זמן זה כסף. וכל זה בזמן שאני (ורוב האנשים) פשוט נכנסים לרכב ומניעים, ונכנסים לתחנת דלק פעם בשבוע. (לחלק מהם השקע נמצא רק בתוך המחסן וצריך למעשה לפרוס את הכבל לאורך 7-8 מטרים בערך).

 

ואם אתה נוסע על בנזין ויש הרבה פעמים שאין לך בכלל איפה להטעין את הרכב, או שאתה לא עושה את זה, אז מלכתחילה בשביל מה לקנות כזה רכב...

עריכה אחרונה על ידי Yossi dashti
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

באמת שילמדו להטעין. 5-10 דקות? למה??

 

שוב. שלוש שניות להוציא את הפיה מהמטען קיר ולהכניס לפתח ברכב, ושלוש שניות להוציא...

כל הטעונים האלא שזה לא נוח וכו לא מחזיקים מים.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החישוב אכן מדויק וזה כלל לא רע, מצוין אפילו, רק שבשביל לקבל כזה רכב משלמים עשרות אלפי שקלים יותר מרכב בסגמנט דומה, אני לא רואה איך זה סיפור כלכלי, סיפור ירוק ומגניב, לא יותר מכך

כזה רכב בגרסת 7 מקומות ישאיר אבק לכולם. אולי היצרן יעשה קומנציה לישראל (כלמוביל כבר התחננו אך היצרן אמר שזה לא על הפרק כלל).

לא דיברתי על מחיר רכישה. רק על צריכה. ואם כבר נוגעים במחיר הרכב אז באותו מחיר יש את RAV4 הברידי שלא מתקרב ל PHEV בצריכה. ורמת אבזור של שניהם די דומה

עריכה אחרונה על ידי shus2000
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על מחיר רכישה. רק על צריכה. ואם כבר נוגעים במחיר הרכב אז באותו מחיר יש את RAV4 הברידי שלא מתקרב ל PHEV בצריכה. ורמת אבזור של שניהם די דומה

אס גם את הRAV4 אין סיבה לקנות ואכן הוא לא בדיוק להיט.

כשאתה נכנס לחיסכון כלכלי דבר ראשון זה בכמה נקנה הרכב, גם מרצדס S500 יש לה גרסה היברידית סופר חסכונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אס גם את הRAV4 אין סיבה לקנות ואכן הוא לא בדיוק להיט.

כשאתה נכנס לחיסכון כלכלי דבר ראשון זה בכמה נקנה הרכב, גם מרצדס S500 יש לה גרסה היברידית סופר חסכונית.

כנגד RAV4 נמסר מתחילת השנה כי 1100 יחידות מול 320 של PHEV

ואני לא רואה סיבה למה לבחור בRAV

מסכים איתך ב 100% שמחיר עם היה יורד או 7 מקומות היה פנטסטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה כולם חושבים שתקפתי אותך. בסך הכל מנסים לצייר את חווית ההטענה כנעימה ופשוטה והיא ממש לא.

 

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות. אחרי הכל גם זמן זה כסף. וכל זה בזמן שאני (ורוב האנשים) פשוט נכנסים לרכב ומניעים, ונכנסים לתחנת דלק פעם בשבוע. (לחלק מהם השקע נמצא רק בתוך המחסן וצריך למעשה לפרוס את הכבל לאורך 7-8 מטרים בערך).

 

ואם אתה נוסע על בנזין ויש הרבה פעמים שאין לך בכלל איפה להטעין את הרכב, או שאתה לא עושה את זה, אז מלכתחילה בשביל מה לקנות כזה רכב...

 

תשמע, צחקתי בקול :lol:

אתה בטוח שראית אותם מטעינים?

לפי הדברים שלך זה נשמע כמו קטע מסרט אקשן "שובו של הכבל המאריך!"

הרבה יותר מסובך לנסוע במיוחד לתדלק, להסתבך, להתלכלך ולהילחם

באקדח של הדלק, הרי זמן זה כסף :wink:

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה כולם חושבים שתקפתי אותך. בסך הכל מנסים לצייר את חווית ההטענה כנעימה ופשוטה והיא ממש לא.

 

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות. אחרי הכל גם זמן זה כסף. וכל זה בזמן שאני (ורוב האנשים) פשוט נכנסים לרכב ומניעים, ונכנסים לתחנת דלק פעם בשבוע. (לחלק מהם השקע נמצא רק בתוך המחסן וצריך למעשה לפרוס את הכבל לאורך 7-8 מטרים בערך).

 

ואם אתה נוסע על בנזין ויש הרבה פעמים שאין לך בכלל איפה להטעין את הרכב, או שאתה לא עושה את זה, אז מלכתחילה בשביל מה לקנות כזה רכב...

השרת יספוג את השטויות, אבל ספק אם מישהו יתייחס לדברים שאתה כותב ברצינות בעתיד.

לפעמים עדיף לשטוק. אין לך מושג איך רכב PHEV נראה ואיך משתמשים בו ואתה מנסה להתווכח עם אנשים שנוסעים בהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג. צריך לשים וו מתחת לנקודת החשמל כדי לתלות את השנאי

 

רק לתקן טעות רווחת, כבל הטעינה מסופק עם רכב חשמלי (EVSE) הוא לא שנאי ולא מטען. בקופסה יש רק ממסרים ומנגנוני הגנה נגד התחשמלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות. אחרי הכל גם זמן זה כסף. וכל זה בזמן שאני (ורוב האנשים) פשוט נכנסים לרכב ומניעים, ונכנסים לתחנת דלק פעם בשבוע. (לחלק מהם השקע נמצא רק בתוך המחסן וצריך למעשה לפרוס את הכבל לאורך 7-8 מטרים בערך)

 

אני רק שאלה.

 

איך האנשים האלה מתחילים את היום בלי להתלכלך ולהתחשמל מאסלה וטוסטר?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה כולם חושבים שתקפתי אותך. בסך הכל מנסים לצייר את חווית ההטענה כנעימה ופשוטה והיא ממש לא.

 

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות. אחרי הכל גם זמן זה כסף. וכל זה בזמן שאני (ורוב האנשים) פשוט נכנסים לרכב ומניעים, ונכנסים לתחנת דלק פעם בשבוע. (לחלק מהם השקע נמצא רק בתוך המחסן וצריך למעשה לפרוס את הכבל לאורך 7-8 מטרים בערך).

 

ואם אתה נוסע על בנזין ויש הרבה פעמים שאין לך בכלל איפה להטעין את הרכב, או שאתה לא עושה את זה, אז מלכתחילה בשביל מה לקנות כזה רכב...

 

אני גר בבית דירות עם מגרש חניה בחוץ, כך שזה לא פרקטי עבורי להטעין בבית. למרות זאת היה לי שברולט וולט במשך 3 שנים ו-75% מהקילומורג׳ היה על חשמל, כשבבנזין השתמשנו רק בטיולים אחרים. לאחרונה החלפתי את הרכב בטסלה מודל 3. אני הטענתי ומטעין רק בנקודות הטענה ציבוריות וזה הרבה יותר פשוט מלתדלק. בתור בונוס, זה לא מסרטן כמו אדי הדלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני במקרה גר באיזור של בתים פרטיים ויש להרבה אנשים חניות מקורות עם שקעי הטענה לרכב, ואני רואה איך הם מתלכלכים עם זה בבוקר ומסתבכים עם זה לפעמים גם 5-10 דקות

הנה, קליפ קצר שהכנתי במיוחד בשבילך...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האגודל שלך התלכלך למרות שניסית להסתיר את זה!!

 

שאלה: אין סכנה בגשם/גשם חזק? כן שאלה די דבילית אולי אבל חייב לשאול.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1999 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...