Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה על הרכב החדש שלי - אאוטלנדר PHEV


yftachcar
שימו לב! השרשור הזה בן 1971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר אור,

קניתי לפני כחודש רכב זה ומאז שקיבלתי אותו לפני שבועיים לא מפסיקים לשאול אותי לגביו - זה פשוט רכב מאוד נדיר ומסקרן.

אז כותב כאן סקירה קצרה:

מחיר:

מחיר מחירון: 196,000 ש"ח

מחיר ששילמתי בפועל (כולל תוספות ורישויים וכו'): 182,000 ש"ח (בסוכנות בפ"ת)

מחיר שווי רכב לרשויות המס: 155,000 ש"ח (כי הוא בקטגוריית פלאגאין שנותנת הטבה מיוחדת)

 

מולטימדיה:

א. מסך מגע לא גדול (אני חושב ש - 7 אינצ')

ב. מכיל אנדרואיד 5 סגור ולא ניתן לעדכון/הוספת תוכנות :(

ג. חבילת אינטרנט רק לשנה אחת

ד. מותקן מראש וויז בעברית + פנגו + ערוצי רדיו אינטרנטיים

ה. מציג כמו שצריך אנשי קשר בעברית

ו. רואים טוב גם באור שמש

ז. עולה מהר כשנדלק הרכב ועובר מהר למצב מצלמה אחורית בתחילת נסיעה

 

רעש:

א. מדובר על רכב שקט ברמה בלתי אפשרית, אנשים לא זזים מהכביש כי הם לא שמים לב שאני נוסע מאחריהם.

ב. במהירות מעל 100 מתחילים לשמוע קולות רוח וכו'

 

צריכת דלק:

א. אני טוען אותו כל לילה, לוקח משהו כמו 7 שעות לטעינה מלאה.

ב. מספיק לי לכ - 40 קילומטר עד שמנוע הבנזין בכלל נדלק

ג. כשקניתי אותו תדלקתי מלא, עכשיו יש לי 75% במיכל של 45 ליטר (נסעתי 1,000 ק"מ)

 

חיבור חשמל:

א. לא צריך תלת פאזי

ב. כן צריך שקע תעשייתי (בצבע כחול לבן)

ג. צריך לשים וו מתחת לנקודת החשמל כדי לתלות את השנאי

ד. אורך של 5 מטר כבל זה ממש מעט, צריך לחנות בזווית מסויימת כדי להתחבר לחשמל

 

מהירות:

א. לפי הספרים מ- 0 ל - 100 ב - 11 שניות

ב. בפועל מרגיש הרבה יותר מהיר, התאוצה של החשמל ממש נעימה

ג. במהירות מעל 120 חייב בנזין, עד מהירות זו חשמלי נטו.

 

מקום לילדים ולציוד:

א. מרווח גם מאחורה

ב.שטוח באזור הרגליים במושב האמצעי מאחורה - יש לי שלושה ילדים וזה חשוב

 

חסרונות:

א. אין גלגל רזרווי (מספקים משאבה)

ב. אין מוצר של "כספת" לטובת חברת הביטוח, הייתי חייב להתקין איתורן SAVE

ג. אנדרואיד סגור -לא יכול להתקין ספוטיפי

 

גיר:

א. השליטה בגיר/הילוכים הינה ע"י ג'ויסטיק שמזיזים והוא חוזר למרכז

ב. ניתן לשלוט בעוצמת האטה ע"י טעינה הן ע"י הגיר והן ע"י מוטות שליד ההגש

 

התנהגות שטח:

אין לי מושג, אפילו על המדרכה אני לא עולה עימו, נטו כביש.

בקרת שיוט:

א. אדפטיבי, כך שבולם כאשר הרכב לפניך בולם ומאיץ כאשר הכביש פנוי- חביב מאוד

ב. משום מה כאשר אני מעביר אותו לבקרת שיוט הוא מבטל אוטומטית אל הפקודה שלי לחייב אותו במצב חשמלי (הוא נוסע חשמלי תמיד, אבל מידי פעם מוסיף אנרגיה מהמנוע, אלא אם כן כופים עליו חשמלי - ואני אוהב לכפות עליו חשמלי כדי שבכלל לא יניע את המנוע).

 

אחריות מיוחדת:

א. על כל מערכות החשמל ברכב - 5 שנים

ב. על הסוללה - 8 שנים או 160,000 ק"מ.

 

תנאים כדי שיתאים לכם:

א. בית פרטי עם חניה

ב. נסיעות לא ארוכות ביום

ג. צורך בהרבה שטח/נפח רכב (לי יש כאמור שלושה ילדים/בני נוער, לכן ה etron נפסלה - קטנה מידי)

 

בברכת שבוע נפלא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה על הסקירה!איך נוחות הנסיעה ושיכוך המהמורות?איך המזגן ועד כמה הוא משפיע על טווח הנסיעה ורזרבת הכוח החשמלית (בהנחה שהבנזין לא נכנס לפעולה אוטומטית עם הפעלת מזגן)?

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. זה בכלל לא פרקטי להטעין את הרכב כל לילה, לא כולם חונים בחניה מקורה עם חשמל, ולא תמיד אפשר לצאת להטעין, ולא תמיד חונים בבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על מידע, בהחלט מעניין.

 

לגבי המשאבה במקום גלגל ספייר, כלומר אם יש לך פנצר ובורח אוויר אתה בעצם בבעיה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. זה בכלל לא פרקטי להטעין את הרכב כל לילה, לא כולם חונים בחניה מקורה עם חשמל, ולא תמיד אפשר לצאת להטעין, ולא תמיד חונים בבית.

לא פרקטי לך, לאחרים כן. אני מטעין את שלי (לא מיצובישי אבל פלאג-אין) כל לילה, ולמעשה אלא אם כן הסוללה מלאה (או כמעט מלאה), אני מטעין בכל פעם שהרכב עומד בחניה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש. לגבי המולטימדיה - אפשר לפרוץ לבד :

 

מדריך פריצה/פתיחת מסך למסכי מולטימדיה של יונדאי/מיצובישי

https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=28771&share_tid=626465&url=https%3A%2F%2Fwww%2Ecarsforum%2Eco%2Eil%2Fvb%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D626465&share_type=t

 

אם מסובך לך יש מי שעושה את זה בתשלום של 200-300 שח.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא פרקטי לך, לאחרים כן. אני מטעין את שלי (לא מיצובישי אבל פלאג-אין) כל לילה, ולמעשה אלא אם כן הסוללה מלאה (או כמעט מלאה), אני מטעין בכל פעם שהרכב עומד בחניה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ואם אתה חונה אצל אורחים ואין להם חיבור לחשמל לרכב? ואם אתה במשך שבוע לא יושן בבית אלא אצל משפחה בלי חניה עם חיבור חשמל לרכב? אם אתה חונה בחניון של בית מלון?

בנוסף אני בטוח שגם לך זה לא פרקטי להתחיל לפרוס כבלים של חשמל, ואז בבוקר שאתה ממהר להתחיל לקפל אותם, אז על מי אתה בא לעבוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה חונה אצל אורחים ואין להם חיבור לחשמל לרכב? ואם אתה במשך שבוע לא יושן בבית אלא אצל משפחה בלי חניה עם חיבור חשמל לרכב? אם אתה חונה בחניון של בית מלון?

בנוסף אני בטוח שגם לך זה לא פרקטי להתחיל לפרוס כבלים של חשמל, ואז בבוקר שאתה ממהר להתחיל לקפל אותם, אז על מי אתה בא לעבוד?

למה לתקוף?

 

בשבילו זה פרקטי לחבר כבל כל יום, בשבילך לא. יש כאלו שכל יום מורידים את הכיסוי מהאופנוע, פותחים שרשרת, מקפלים אותה, לובשים מעיל, קסדה, כפפות, וצריכים להחליף חולצה כשמגיעים למשרד. גם זה לא פרקטי?

 

פות"ש בחסרונות שכחת לציין את עלות החלפת הסוללה, שבעצם די מכתיבה מתי הרכב ימות (ראה שרשור הפלואנס החשמלית מסוף השבוע).

 

רכב מעניין מאוד, תודה על הסיכום!

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה חונה אצל אורחים ואין להם חיבור לחשמל לרכב? ואם אתה במשך שבוע לא יושן בבית אלא אצל משפחה בלי חניה עם חיבור חשמל לרכב? אם אתה חונה בחניון של בית מלון?

בנוסף אני בטוח שגם לך זה לא פרקטי להתחיל לפרוס כבלים של חשמל, ואז בבוקר שאתה ממהר להתחיל לקפל אותם, אז על מי אתה בא לעבוד?

 

 

אז באותו זמן שאתה לא יכול לטעון עם חשמל אתה נוסע על בנזין (או שזה גם היברידי בלי קשר, ואז זה בכל מקרה חסכוני יחסית). עדיין בהנחה שיש לך מקום לטעון בבית, 95% מהזמן זה כנראה יהיה מאוד מאוד חסכוני.

 

לא הבנתי למה יצאת עליו ככה :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם אתה חונה אצל אורחים ואין להם חיבור לחשמל לרכב? ואם אתה במשך שבוע לא יושן בבית אלא אצל משפחה בלי חניה עם חיבור חשמל לרכב? אם אתה חונה בחניון של בית מלון?

בנוסף אני בטוח שגם לך זה לא פרקטי להתחיל לפרוס כבלים של חשמל, ואז בבוקר שאתה ממהר להתחיל לקפל אותם, אז על מי אתה בא לעבוד?

 

ואם ייפול על הרכב אסטרואיד? ואם תהיה הפסקת חשמל? ואם ואם...

לך לא מתאים, אל תקנה. יש לו שקע טעינה, והוא כן חונה בבית כל ערב, והוא אולי לא נוסע לבתי מלון - חשבת על זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב פרקטי מאוד ולפחות גרסאות הבנזין גם נוחות מאוד - יכול להיות שבגלל המכלולים החשמליים הדגם הזה יהיה אולי קצת פחות נוח אבל אני עדיין בטוח שמדובר ברכב מאוד נוח.

 

השקט והמומנט המיידי של רכבים עם הנעה חשמלית הם יתרון נהדר - יש כאלו שפשוט אוהבים את רעש המנוע וזה חסר להם.

 

אני חושב שגם למי שיש חניה תת קרקעית בבניין דירות - אפשר לסדר טעינה בייחוד עם יש נקודת חשמל או מחסן וגם בחניונים משותפים תמיד יש נקודות חשמל ואני יותר מבטוח שיש אפשרות להתקין שעון נפרד ולנתב ממנו חשמל לנקודה בחניון.

 

יש הרבה מאוד פתרונות היום וזה ממש לא מחייב בית פרטי.

 

גם בחניונים מוסדרים - איפה שאני עובד - אני רואה שיש חניות עם נקודות טעינה לרכבי פלאג אין.

 

אני בטוח שגם בתי מלון היום כבר משכילים להוסיף בכמה חניות נקודות טעינה - לקוח שמבקש לדעתי יקבל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה צריכת החשמל ל- 7 שעות הטעינה ?

אם אני לא טועה. סוולה בPHEV 12KWH

שזה בערך 1 ש"ח לשעת הטעינה

כלומר טעינה של 7 שעות עולה לו 7 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובידיעה מנתון שהוא סיפק כי הרכב הזה מסוגל לנסוע חשמלי לחלוטין עד 120 קמ"ש - מדהים!

 

ברכב בגודל של בית קטן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...