Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
)

אני תמיד נוסע עם מזגן - זה ישראל ! לא מפריע לביצועים (הצריכה שרשמתי עבורי הינה עם מזגן וכו').

מזגן בהחלט משפיע על הטווח החשמלי. תניע, תבדוק מה הטווח החשמלי שנותר לך ואז תפעיל מזגן ותראה שהטווח יורד.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לרוב לא. למען האמת בשנה וחצי שהרכב אצלי לא נתקלתי במצב שהמנוע החשמלי לא הספיק לתנאי הדרך. אם אני משאיר את מצב הנסיעה בdefault שזה אומר שהרכב מחליט, אז לחיצה בריאה על דוושת הגז (קיקדאון) ומנוע הבנזין משתלט. אבל אם בחרתי במצב חשמל, אני אאלץ לסחוט את הדוושה ממש עד הסוף בבת אחת כדי שהרכב will override את הבחירה שלי, או שהרכב הגיע לכ130 קמ״ש ואז המנוע החשמלי מוותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

א. תתחדש, סע בדרכים ישרות.

 

ב. מניסוני בנהיגה בפריוס ובאוריס, המנוע החשמלי מתעורר ומגיב מאוחר מדי למה שאתה דורש. אם אתה צריך לתת קיק ולצאת לעקיפה. ספור עד 5 כדי לממש את הרצון.

 

איך זה באאוטלנדר?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם
א. תתחדש, סע בדרכים ישרות.

 

ב. מניסוני בנהיגה בפריוס ובאוריס, המנוע החשמלי מתעורר ומגיב מאוחר מדי למה שאתה דורש. אם אתה צריך לתת קיק ולצאת לעקיפה. ספור עד 5 כדי לממש את הרצון.

 

איך זה באאוטלנדר?

צוטטת אותי, אבל אני מניח שהשאלות שלך מכוונות לפותח השרשור.

בכל אופן רכבי פלאג-אין מתנהגים שונה למדי מהיברדיים רגילים.

אצלי לפחות אין שום השהיה או בעיה בתגובה של המנוע החשמלי, ועם 6 שניות מ0-100 באופן כללי הרכב לא בדיוק עצל... ;-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
בהחלט מכונית מעניינת.

 

פות''ש, לעניות דעתי הבלתי מבוססת והבלתי מקצועית, אולי כן כדאי אחת לחודש (למשל) ליסוע שעה / שעתיים רק על בנזין.

 

מערכת שלא עובדת (או עובדת למס' דק' בודדות אחת ל, כפי שאתה תיראת) תיערס עם הזמן.

 

 

הקלדתי מהטלפון ורק עכשיו אני מגלה את הטעות העורסת ההורסת. מקלדת גוגל :evil:

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
האמת שעלת שאלה מעניינת, אם הנסועה שלך לא כ"כ גבוהה, למה לא להסתפק בנירו ולחסוך 25K ש"ח,

זה איזה שנתיים דלק בנסועה שלך?

חשמלי נטו זה חיסכון בדלק אך לא לגמרי, חשמל גם עולה כסף, יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בשנה

פורסם
חשמלי נטו זה חיסכון בדלק אך לא לגמרי, חשמל גם עולה כסף, יכול להגיע לכמה אלפי שקלים בשנה

אולי כמה אלפים

 

נניח לפי פות"ש 40 קמ חשמל יומי נטו שזה 365*40 = 14600 קמ שנתי

עלות כל טעינה מלא 7 ש"ח עבור כל 40 ק"מ. יוצא שתשלם עבור החשמל בשנה 2555 ש"ח

 

מה רע אצלי זה בריבעון ועוד אם אני חוסך

פורסם

ה PHEV החדש יש מערכת אוטומטית שדואגת כל כמה זמן להריץ גם את המנוע בנזין, גם אם הוא לא נחוץ.

אני לא סגור אם זה קיים בדגם הנוכחי.

אפשר לברר

פורסם

אהבתי את הסקירה,

חבל שלא מביאים לארץ את הפריוס פריים (פלאג-אין), אלא רק את הרגילה.

נשמע מדהים להטעין את הרכב מתחת לבית וכמעט לא לבקר בתחנות הדלק.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

בס"ד

 

א. אחלה סקירה..

ב. פעם בחודש חודשיים ביקור בתחנת דלק, נשמע לי על גדר החלום (במובן החיובי...).

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
אולי כמה אלפים

 

נניח לפי פות"ש 40 קמ חשמל יומי נטו שזה 365*40 = 14600 קמ שנתי

עלות כל טעינה מלא 7 ש"ח עבור כל 40 ק"מ. יוצא שתשלם עבור החשמל בשנה 2555 ש"ח

 

מה רע אצלי זה בריבעון ועוד אם אני חוסך

 

החישוב אכן מדויק וזה כלל לא רע, מצוין אפילו, רק שבשביל לקבל כזה רכב משלמים עשרות אלפי שקלים יותר מרכב בסגמנט דומה, אני לא רואה איך זה סיפור כלכלי, סיפור ירוק ומגניב, לא יותר מכך

כזה רכב בגרסת 7 מקומות ישאיר אבק לכולם. אולי היצרן יעשה קומנציה לישראל (כלמוביל כבר התחננו אך היצרן אמר שזה לא על הפרק כלל).

פורסם

מניסוני בנהיגה בפריוס ובאוריס, המנוע החשמלי מתעורר ומגיב מאוחר מדי למה שאתה דורש. אם אתה צריך לתת קיק ולצאת לעקיפה. ספור עד 5 כדי לממש את הרצון.

איך זה באאוטלנדר?

קודם כל אני נהג רגוע, כמעט לא יוצא לעקיפות (כן אני מהזקנים האלו) אבל בדקתי עבורך האצה מ - 80 ל 120 וזה היה מאוד מהיר, אני לא בטוח מה מתוך זה היה חשמלי ומה בנזין.

 

מזגן בהחלט משפיע על הטווח החשמלי. תניע, תבדוק מה הטווח החשמלי שנותר לך ואז תפעיל מזגן ותראה שהטווח יורד.

 

ברור שמזגן צורך חשמל ומקצר טווח - כוונתי היתה שמראש לא ניסיתי לנסוע בלי מזגן, הנחת היסוד שלי הינה שהמזגן עובד ושהרכב נוסע כ-40 ק"מ בפועל.

פורסם
החישוב אכן מדויק וזה כלל לא רע, מצוין אפילו, רק שבשביל לקבל כזה רכב משלמים עשרות אלפי שקלים יותר מרכב בסגמנט דומה, אני לא רואה איך זה סיפור כלכלי, סיפור ירוק ומגניב, לא יותר מכך

כזה רכב בגרסת 7 מקומות ישאיר אבק לכולם. אולי היצרן יעשה קומנציה לישראל (כלמוביל כבר התחננו אך היצרן אמר שזה לא על הפרק כלל).

אם נשווה לאאוטלנדר רגיל אז הוספתי כ - 40,000 ש"ח (בהנחה שהצלחת להוציא מהסוכנות חדש ב 140,000 ש"ח, המחירון 157,000 ש"ח )

להערכתי בשלוש שנים בהחלט אחסוך יותר מכך על דלק.

וזאת בלי לדבר על כך שאני נוסע ברכב שקט מאוד (לי הרעש מאוד חשוב)

המחירון של אאוטלנדר 2015 PHEV יותר גבוה מאשר רכב אאוטלנדר רגיל, כך שייתכן שחלק מההפרש יצטמצם במכירה.

פורסם

שמע אם אתה מצליח להגיע ל40 ק״מ זה מדהים. זה פחות או יותר נתוני יצרן שבדרך כלל מאוד אופטימיים וכמובן מחושבים לפי תנאים אופטימליים ביותר ( בטח לא בעיר).

חבר עם כזה מדווח על פחות, אבל צריך להשוות תנאי נסיעה וכו׳.

אצלי מחוץ לעיר אני מגיע ל24-26 ק״מ, אבל שוב, לא אותו רכב אז...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...