Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מושג למה אתה לא מצליח לקבל מחירון משוקלל - זה כן מאפשר בדרך כלל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אפשרי גם להירשם באתר של לוי יצחק עם משתמש וסיסמא ל3 חיפושים.

משהו שהרגיז אותי ברמות וימשיך להרגיז זה למה לעזעזאל אנחנו צריכים לשלם על זה.

פורסם

אתה לא צריך לשלם על זה. אף אחד לא מכריח אותך לעבוד לפי זה.

אם זה מעניין אותך, אז תשלם. מי שמפעיל את זה לא עושה את זה מציונות. זה עסק.

לשלם לשמאי על עבודתו זה מרגיז? לשלם למוכר שווארמה / רופא / בעל מקצוע זה שונה?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תזהר מהאתר הזה, תתעד ותשמור כמה זמן הייתה עם השיחה פתוחה, תקליט וכו..

בפעם האחרונה שבדקתי חייבו אותי כ13 שקלים על כמה שניות שהשתמשתי,

וממש אין עם מי לדבר,

כאשר התקשרתי לשירות לקוחות של גולן טלקום אמרו לי בפירוש שאין להם מה לעשות מדובר בגורם חיצוני של 012 או משהו כזה לא זוכר בדיוק,

וכאשר התקשרתי למספר שנתנו לי, ממש אין עם מי לדבר, אתה כדור שנזרק בין המגרשים, וכל אחד מפנה את האשמה על האחר, פשוט ביזיון.

פורסם

מה רע במחירון של יד2? זה בחינם.

פעם, לפני הרבה שנים, כשרצינו לקנות או למכור רכב, היינו רוכשים את החוברת של יצחק לוי. היה עולה כמה עשרות שקלים ואם לא היית מצליח לקנות/למכור באותו חודש היית צריך לקנות שוב. היום אני לא מכיר אף אחד שקונה את החוברת הנ"ל וספק אם בכלל היא עדיין יוצאת לאור. יש יד 2 ויש רכבים שמוצעים למכירה. רואים כמה הרכב נמכר בשוק ומשכללים לפי הרכב הספציפי.

אם זה לצורכי ביטוח, אין ברירה אלא לבדוק במחירון של יצחק לוי. הוא האורים ותומים שלהם.

פורסם

ראיתי באתר של לוי יצחק את החוברת ב-40 ש"ח,

אני יודע שיש גם אפליקציה (אייפון בלבד).

 

המחירון של יד2 שונה לגמרי מלוי יצחק עם סטייה של עשרות אלפי שקלים,

מישהו פעם אמר לי שהוא מבוסס על סכומי המכירה במודעות באתר.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
מה רע במחירון של יד2? זה בחינם.

.

במקרה שלי הוא מעולה - לפיו הרכב שלי שווה 13 אלף שקלים יותר מאשר לפי מחירון יצחק לוי.

רק מה הבעיה - חברת הביטוח מבטחת לפי יצחק לוי.

אני לא יודע, לאיזו מטרה פותח השרשור רוצה לברר מה המחירון המשוקלל של יצחק לוי. אולי הוא מוכר ואולי מצפה לקבל מחירון מחברת הביטוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
Razmel - זו לדעתי זכות בסיסית לדעת כמה הרכב שלי שווה. תקן אותי אם אני טועה.

תאר לך שהיית שמאי רכב, היית מקים משרד פרטי, מנסה להתפרנס - ומישהו היה מבקש ממך את עזרתך המקצועית בחינם כי זו ״זכותו הבסיסית״.

 

את המחיר שאתה מוכן לקבל על רכבך במכירה - תקבע אתה בעצמך.

תבדוק בלוח בכמה נמכרות מכוניות דומות, תשקלל בהתאם למצב של רכבך, ותפרסם.

אם תצליח - סבבה.

אם לא - תוריד במחיר, בלי קשר למה שכותב שמאי כזה או אחר, אלא בהתאם לכוחות השוק.

גם השמאי טוען שהוא עושה סקרים טלפוניים עם מוכרים כדי לדעת מה שווי השוק.

 

לפי ההגיון שלך זו גם זכותך הבסיסית לדעת כמה הדירה שלך שווה.

אז תזמין שמאי שיעריך הדירה, וכשהוא ירצה שכר, או לפחות החזר נסיעות תסרב ותגיד שזו זכותך הבסיסית?

 

בשום מקום בחוקה לא מחייבים מישהו לעבוד בחינם כי לדעתך זכותך הבסיסית לדעת בכמה הוא מעריך את רכבך.

זכותך לבקש כמה שאתה רוצה במכירה. זה כן. אם תצליח - יופי. אם לא - תוריד במחיר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לצערי לא מסכים איתך. אין פה שום קשר לדירה. המדינה וחברות הביטוח קבעו שהולכים לפי לוי יצחק, נכון? יש לו מונופול נכון? אז אם הולכים. רק לפיו יש לנו זכות לדעת מה המחיר שהוא קובע.

מעניין איך זה עובד במקומות אחרים בעולם

פורסם (נערך)

בכל מקרה כמו שרשמו למעלה אתה יכול לבדוק מחירי שלושה דגמים כל יום, בהרשמה בסיסית חינם, ככה שאתה יכול לברר את מחיר הרכב שלך בלי לשלם כלום

ואם בא לך לברר מחירים של הרבה רכבים, לפתוח חשבון בג'ימייל לא עולה כסף, תפתח עשרים תיבות אימייל ותרשם עשרים פעם לאתר של לוי יצחק

עריכה אחרונה על ידי snad

Fiat Uno 1994 - Mazda 3 2005 - Volkswagen Jetta 2011 - Seat Leon 2013 - Subaru XV 2018

×
×
  • תוכן חדש...