Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על ZX6 שנת 1998 ?


pita100
שימו לב! השרשור הזה בן 6981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אופנועים לא אוכלים מים.

 

 

 

הם שותים אותם ו98 לרוב שותה 8 כוסות ביום אחרת יכולה להתגלות בעיות בפרוסטטה.

:roll:

 

 

ופיתה, כשאופנוע מתחיל לשתות מים, צריך להכניס אותו דחוף ל AA

:roflmao:

"איזה כיף לנסוע 1000 ק"מ ב 200 ש"ח "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמעתי שניתן לרכוש דרך ebay מדבקות חיזוק שלדה יעודיות ל ZX .

אי אפשר לקנות מדבקה בודדת , מגיע בחבילה של 10 מדבקות (הרבה סדקים)

עם כיתובים שונים , לדוגמא , הכיתוב האהוב עלי :

kakasaki - shit can happened

כנראה הם מיוצרות במפעל הונדה - לפי האנגלית התקנית. :wink:

ולפי הביצועים הנוכחיים של דגם 2005 של ה-ZX כנראה שמדובר במדבקות סיבי פחם וטיטניום משולבות עם אבקת מגנזיום (אגב ב- ZX החדש המראות מגדילות מאד בשביל שיוכלו לראות את המתחרים).

 

עכשיו ברצינות - כל ה- THRED הזה קצת מתחיל להראות כמו התבצרות של כל אחד במודל שבבעלותו.

ובכלל נראה לי שהמסכן שהתחיל את השאלות קצת בשוק (בעצם הוא צריך להיות בשוק אחרי ה - CBR900SS - Sport Something - ירידה אחרונה מבטיח לא יקרה שוב וכו' וכו').

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום לכולם,

אני חדש פה, ושמי אורי.

 

זאת הודעה ראשונה שלי, בעצם שנייה (את הקודמת חבר פירסם, על מנת לעזור לי למצוא את האינפורמציה הנדרשת)

 

אני התעלק כרגע על הנושא הקיים, כי הוא נוגע לי מאוד, במיוחד בתחום המנוע, והגיר.

אם יהיה צורך אני אפתח דיון חדש.

 

לצורף העניין אני במהלך בנייה של רכב לתחרויות ראלי,

מדובר על תומקאר שעבר אינספור שינויים כדי להשתיל לקרביו מנוע של קוואסקי ZX6-R, שנת 98 כמו המדובר כאן.

המנוע עבר 40,000קילומטר עד כה.

ונמצא בשימור (טבול בשמן), למעלה משנתיים.

 

בעבר, אמנון חבר שמתתף בדיונים כאן, ניסה לפרסם דרישה למידע בישבילי אך זה לא הניב תוצאות, בגלל זה הגעתי הנה בעצמי.

 

במקרה שלי אני לא מתעניין לגבי שילדה בלמים וכו', אלא ספציפית במנוע, גיר וקלאצ',

אני מגיע מתחום הרכב, לצורך העניין מתחום השטח ואופנועים .. זה לא התחום שלי.

לכן בעצם אני פונה אליכם.

 

נאמר לי ע"י צביקה, סטאר סייקל, כי עיקר העוסים בהשתלה יפעלו על הגיר והקלאצ'. (כמובן מתוכנן יחס הפחתה בין ציר היציאה של האופנוע לציר היציאה של התומקאר)

איך האמינות של מכלולים אלו בZX6 לעומת אופנועים אחרים, וכיצד ניתן לשפר את אמינותם?

בנוסף אילו שיפורים ניתן לערוך כדי להגביר את אמינות המנוע ועמידותו להתעללות בנסיעה קשה?

ואם יש שמץ של ניסיון לגבי התחממות של המנוע במאמץ ממושך?

 

אני אשמח לקבל ייעוץ מקצועי.

ולמי שמתעניין: תמונה בשלבים מוקדמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
אני ירדתי מ CBR900 שנת 98 בגלל לחץ כספי ואני מחפש משהו קטן שאני יוכל להינות איתו בשיש שבת

וגם לנסוע איתו יום יום לעבודה 75 ק"מ כל יום.

האם ה ZX יודע לתת את כל זה ?

האם אפשר לגלח רגליות איתו בשישי שבת?

האם הוא אמין (בטח לא כמו הונדה!!!)

האם הוא חסכוני בדלק ??

אשמח לשמוע כל דעה עליו ורק עליו(לא מעוניין בהצעות על אופנועים אחרים כי יש לי ZX חדש במחיר פצצה)

 

אשמח לקבל לינק על מבחן ונתונים על האופנוע הנ"ל

כמה הוא סוגר תאוצה וכדו''

 

תודה מראש לכולם.

אח שלי

אני לא יודע מה מצב הCBR שלך אבל תהיה בטוח שהוא יותר טוב מזה של הZX וכמה סיבות

1. זה קווסאקי

2. זה 98

3. זה ZX

4. זה 600

5.זה ירוק (סתם..)

ובכל הנוגע לטיפולים וכדומה יש הבדל של 13 וחצי שקל לכאן או לכאן וזה מתקזז ואפילו מוציא אותך ברווח לעומת אחזקת 600

לא יעזור שום דבר אופנועים בעלי מנועים גדולים חיים יותר זמן ויותר טוב ועם פחות תקלות מאשר מנועים קטנים

מפני שהם מיועדים לעבוד בלחצים גבוהים יותר ובמהירות חומר יותר גבוהה

תהיה בטוח שבולם של גדול מחזיק יותר מקטן כמו כן גם מנוע שלדה גיר סעפות מערכות פליטה קרבורצייה הכל נועד לעבוד בלחץ יותר גבוה ממה שאני או אתה מיומנים להשתמש ולכן יחיה יותר שנים

שש מאוד עובד בלחץ על בסיס קבוע וכדי להוציא ממנו עבודה צריך לעבוד בסל"ד גבוה

זה כמו לקנות פג'רו ולנסוע על הכביס

הוא יחיה יותר מלנטיס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי ZX6 97 , לאופנוע היה פגם מתוקן בשלדה בתפר העליון בצד שמאל וכמובן שהדבר בא לידי ביטוי במחיר כשרכשתי אותו ,לפני שנה וכ14000 ק"מ .

 

מאז האופנוע מצויין, חזק מאוד , יציב , סוגר 240 בלי בעייה , פניות מהירות ב190 , בלם קדמי מצויין ואחורי קצת חלש, תנוחת ישיבה קיצונית, כיסא נוח, חלש עם מורכב, תאוצה מצויינת,

 

תיקונים : טיפולים שוטפים, רפידות בלמים, צמיג אחורי, מייסבי היגוי, וזהוא.

 

לדעתי אופנוע סופר ספורט יחידי בטווח המחירים המדובר, כדאי לבדוק היטב איך טופל לפני הרכישה , מצב שילדה, וכמובן לשלם בהתאם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6981 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...