Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על ZX6 שנת 1998 ?


pita100
שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תפעול הגיר, לעתים, פחות מדויק. הונדה, ללא קשר למספר הקילומטרים, מייצרת אופנועים כמעט ניצחיים. בזמנו רכבתי על VFR משנת 95 וגם כאשר גירדתי את המאה אלף לא היה מכלול או רכיב באופנוע שלא שידר אמינות מוחלטת.

הונדה לא מייצרת כלים אלמותיים - כמו כל אופנוע אחר גם הונדות נשחקות. אגב בהונדה של חבר שלי שהיה עם "35K " כביכול כל החלפת הילוכים היתה מלוות מכות לאצבעות הרגלים פשוט על הפנים. אני לא אומר שבכל הונדה זה ככה (ו-VFR הוא לא דוגמא לאופנוע ספורט שכל בעלים שלו מוציא לו את הנשמה). כמו שאמרת ובצדק כל מקרה לגופו. (אגב היתה תקופה שגם בסוזוקים כל הזמן מצאו שילדות שבורות וסדקים ובבל"ט).

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע היטב - צפצף על ההתחייבות של הבעלים לשילדה. יש ספקות? ויש, אז כך את הכלי לאופנועי השרון למולי, ובדוק שם את השילדה על המאית של המ"מ. תופתע לגלות ליקויים גם כשחושבים שהכל בסדר. אל תיקח סיכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע היטב - צפצף על ההתחייבות של הבעלים לשילדה. יש ספקות? ויש, אז כך את הכלי לאופנועי השרון למולי, ובדוק שם את השילדה על המאית של המ"מ. תופתע לגלות ליקויים גם כשחושבים שהכל בסדר. אל תיקח סיכון.

לפי שיחה שהיתה לי פעם עם אלון אודלסמן הוא טען ששילדות אלומיניום אינם מתעקמות אלה נסדקות. כלומר קשה לבחין שינוי חריג כל שהוא בשילדת אלומיניום כתוצאה מתאונה אלה רק בהתהוות של סדקים. האמת שהטענה נשמעה הגיונית.

כמו כן קראתי ביותר ממקום אחד ששילדות מקוריות מגיעות הרבה פעמים כשהן לא ישרות ב-100% וזה דבר טבעי לתהליך הייצור במודלים מסויימים (CBR עם שילדות פלדה ו-ZX9 המידע מגיע מעיתון PB שכחלק מתהליך המלצות ל-SETUP מבצע גם מדידות ל- ALIGNMENT של השילדה והם עושים את זה על אופנועים חדשים).

שאלה:

מה הסיפור הגדול בלבדוק סדקים ? מה שנסדק בד"כ הוא ראש ההיגוי ודי קל לפרק את הפרינג במכון בדיקה ולבצע בדיקה לעומק ?

 

אגב - 3R ממך ציפיתי ליותר שלדת אופנוע לא מחליטה יום אחד על שביתה ונסדקת מעצמה (למעט ניסים - אבל ניסים לא נמצא כרגע בבית). צריך מכת הלם שתביא אותה לסדק (תאונה ,מפגש של הפרונט במשהו). התשובה שלך נראית מעט הגזמה ומעט שכנוע עצמי.

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי שיחה שהיתה לי פעם עם אלון אודלסמן הוא טען ששילדות אלומיניום אינם מתעקמות אלה נסדקות. כלומר קשה לבחין שינוי חריג כל שהוא בשילדת אלומיניום כתוצאה מתאונה אלה רק בהתהוות של סדקים. האמת שהטענה נשמעה הגיונית.

כמו כן קראתי ביותר ממקום אחד ששילדות מקוריות מגיעות הרבה פעמים כשהן לא ישרות ב-100% וזה דבר טבעי לתהליך הייצור במודלים מסויימים (CBR עם שילדות פלדה ו-ZX9 המידע מגיע מעיתון PB שכחלק מתהליך המלצות ל-SETUP מבצע גם מדידות ל- ALIGNMENT של השילדה והם עושים את זה על אופנועים חדשים).

שאלה:

מה הסיפור הגדול בלבדוק סדקים ? מה שנסדק בד"כ הוא ראש ההיגוי ודי קל לפרק את הפרינג במכון בדיקה ולבצע בדיקה לעומק ?

 

אגב - 3R ממך ציפיתי ליותר שלדת אופנוע לא מחליטה יום אחד על שביתה ונסדקת מעצמה (למעט ניסים - אבל ניסים לא נמצא כרגע בבית). צריך מכת הלם שתביא אותה לסדק (תאונה ,מפגש של הפרונט במשהו). התשובה שלך נראית מעט הגזמה ומעט שכנוע עצמי.

אז אתה באמת לא מכיר את ההיסטוריה של שלדות ה - ZX. חלק מהן, ללא שום מכה או טראומה, החלו להיסדק. אני לבטח לא אכנה את התופעה "ניסים", אולי קללה משמיים, אבל התופעה קיימת ועוד איך.

 

באשר לטענה שלא תמיד השלדות ישרות ב - 100% אתה בהחלט צודק. מעניין, אבל לעתים ככל שהבודק פדנט יותר, כך השילדה עקומה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אתה באמת לא מכיר את ההיסטוריה של שלדות ה - ZX. חלק מהן, ללא שום מכה או טראומה, החלו להיסדק. אני לבטח לא אכנה את התופעה "ניסים", אולי קללה משמיים, אבל התופעה קיימת ועוד איך.

כשפעם הזכרתי את תופעת השילדה המתעקמת/נסדקת כתוצאה מזיקנה ליד המוסכניק שלי הוא החל להתגלגל מצחוק ....:roflmao:

בעודו מנגב את הדמעות הסביר לי אחר כבוד ששילדת אופנוע עומדת העומסים קצת יותר רציניים מסדקים מאלוהים. כמו כן "התופעה" קיימת כפי שלא רק אני ציינתי בעיקר בארץ (כנראה במודל המיוחד שמיוצר עבור ישראל שמו פחות ארגון ברתכות ,אפשרות אחרת שהועלתה היתה החלפת האלומיניום בנייר תעופתי - יעני נייר שעף באויר כדי להשיג יתרון משקל על פני המתחרים).

 

מה שהזכרתי היה מתוך ניסיוני האישי והבילתי אמצעי שלי - לא רכילות ולא בבל"ט.

ההגזמות שנאמרו כאן - ואני מניח שעוד יאמרו הרבה מזכירות לי את החתול במגפיים או אולי את יהושוע פרוע (צפוי).

אגב - אם אתה חושב לעשות STOPY כל היום ,לפגוע עם הפרונט במדרכות ,להחליק ולפגוש מדרכות ועדין לחזור עם שילדת אלומיניום שלמה יבושם לך. אני לא מאמין ש- R1 או CBR600 מסוגלים לכך אולי CBR900 וגם זה לא מכל שנתון ולא בכל מצב. לגבי ה- ZX של חבר שלי כל מה שאני יכול להגיד - עובדה.

שאלה: מאיכן אתה מביא את המידע - האם אתה אכן ראית ZX עם שילדה סדוקה מעצמה ,אופנוע שאתה מכיר את ההיסטוריה שלו לפרטיו ואת הבעלים ? או שמעת מאח של .. חבר של .. המוסכניק של..

האם אתה לא זוכר את שנות ה-90 שכל שלדת R750 היתה מזוהה כסדוקה והיום לא נחשבים בעלי שילדה בעייתית אותם מודלים ממש ? (בקיצור רס"ן שמועתי קיבל קידום לתא"ל).

(BTW גם במכוניות - אף אחד בימנו לא עושה תאונות בכביש הכל קורה אצלנו בחניה ;) ... ).

בבריטניה - רצים סיפורי אימה על TL-S עם שלדות סדוקות והסברים פיסיקליים על הגורמים לכך. ובארץ ? לא שמעו דבר וחצי דבר (נראה לי הדבר היחיד שלא התלוננו עליו עד עכשיו ב- TL). מוזר...

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באשר לטענה שלא תמיד השלדות ישרות ב - 100% אתה בהחלט צודק. מעניין, אבל לעתים ככל שהבודק פדנט יותר, כך השילדה עקומה יותר.

הנקודה שניסיתי להעביר (וכנראה בלא הצלחה) היא:

מה הטעם בלבדוק שהשלדה ישרה אם מראש הרבה דגמים וגם מתקדמים מאד מגיעים כשהשלדה מראש מיוצרת לא ישרה ובסטיות גדול ? (זה פשוט היתה שאלה/תגובה ל- rannir).

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשפעם הזכרתי את תופעת השילדה המתעקמת/נסדקת כתוצאה מזיקנה ליד המוסכניק שלי הוא החל להתגלגל מצחוק ....:roflmao:

בעודו מנגב את הדמעות הסביר לי אחר כבוד ששילדת אופנוע עומדת העומסים קצת יותר רציניים מסדקים מאלוהים. כמו כן "התופעה" קיימת כפי שלא רק אני ציינתי בעיקר בארץ (כנראה במודל המיוחד שמיוצר עבור ישראל שמו פחות ארגון ברתכות ,אפשרות אחרת שהועלתה היתה החלפת האלומיניום בנייר תעופתי - יעני נייר שעף באויר כדי להשיג יתרון משקל על פני המתחרים).

 

מה שהזכרתי היה מתוך ניסיוני האישי והבילתי אמצעי שלי - לא רכילות ולא בבל"ט.

ההגזמות שנאמרו כאן - ואני מניח שעוד יאמרו הרבה מזכירות לי את החתול במגפיים או אולי את יהושוע פרוע (צפוי).

אגב - אם אתה חושב לעשות STOPY כל היום ,לפגוע עם הפרונט במדרכות ,להחליק ולפגוש מדרכות ועדין לחזור עם שילדת אלומיניום שלמה יבושם לך. אני לא מאמין ש- R1 או CBR600 מסוגלים לכך אולי CBR900 וגם זה לא מכל שנתון ולא בכל מצב. לגבי ה- ZX של חבר שלי כל מה שאני יכול להגיד - עובדה.

שאלה: מאיכן אתה מביא את המידע - האם אתה אכן ראית ZX עם שילדה סדוקה מעצמה ,אופנוע שאתה מכיר את ההיסטוריה שלו לפרטיו ואת הבעלים ? או שמעת מאח של .. חבר של .. המוסכניק של..

האם אתה לא זוכר את שנות ה-90 שכל שלדת R750 היתה מזוהה כסדוקה והיום לא נחשבים בעלי שילדה בעייתית אותם מודלים ממש ? (בקיצור רס"ן שמועתי קיבל קידום לתא"ל).

(BTW גם במכוניות - אף אחד בימנו לא עושה תאונות בכביש הכל קורה אצלנו בחניה ;) ... ).

בבריטניה - רצים סיפורי אימה על TL-S עם שלדות סדוקות והסברים פיסיקליים על הגורמים לכך. ובארץ ? לא שמעו דבר וחצי דבר (נראה לי הדבר היחיד שלא התלוננו עליו עד עכשיו ב- TL). מוזר...

ראשית כל, הרשה לי לומר שהתגובה שלך מצחיקה. זה כשלעצמו יפה. יש אנשים שחוש ההומור שלהם מתעורר לחיים כשמעצבנים אותם קמעה.

אז ככה, אחר כבוד אתה יכול לחזור אל המוסכניק שלך ולהצחיק אותו פעם נוספת, הפעם אתן לך מטפחת כדי שתוכל למחות את דמעותיו בעצמך. אבל במו-עיניי חזיתי בשני מקרים. נכון, החבר'ה הם ישראלים למהדרין, ולפעמים גם נותנים בגז (אפשר עדיין להשתמש בביטוי הזה או שפסה??). עם זאת, הם לא בעניין של סטופי ואין להם שום יומרה לבחון את חוסנה של השילדה באמצעות התנגשות ישירה בקיר העשוי בטון מזוין.

היות שמדובר באופנועים שנקנו יד שניה, ייתכן בהחלט שהבעלים הקודמים התעמרו קשות באופנועים המדוברים. אבל לא הרוכבים שאני היכרתי. והנה, יום בהיר אחד, שומו שמיים, סדקים בשילדה. ממש מתנה משמיים.

 

ועם כל זאת, ועם הידיעה שלא כל כך נעים למצוא שילדה שבורה על הבוקר, שניה לפני שאתה מתכנן לעוף לעבודה, אני עדיין חושב שה - ZX הוא אופנוע אחלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, הרשה לי לומר שהתגובה שלך מצחיקה. זה כשלעצמו יפה. יש אנשים שחוש ההומור שלהם מתעורר לחיים כשמעצבנים אותם קמעה.

היות שמדובר באופנועים שנקנו יד שניה, ייתכן בהחלט שהבעלים הקודמים התעמרו קשות באופנועים המדוברים. אבל לא הרוכבים שאני היכרתי. והנה, יום בהיר אחד, שומו שמיים, סדקים בשילדה. ממש מתנה משמיים.

ועם כל זאת, ועם הידיעה שלא כל כך נעים למצוא שילדה שבורה על הבוקר, שניה לפני שאתה מתכנן לעוף לעבודה, אני עדיין חושב שה - ZX הוא אופנוע אחלה.

1. מצטער אם נתנתי את ההרגשה שהתעצבנתי ממש לא זו היתה הכוונה.

2. אתה בעצמך אומר שההיסטוריה המלאה של האופנועים האלה לא היתה ידוע לך ולא ציינת מס ידיים קודמות ומס' שנים על הכביש והדגם הספציפי בו התגלתה הבעיה. (חזרנו לנושא העובדות הבדוקות לאשורן)

3.אם הייתי מאמין שאפשר למצוא ב- ZX את השילדה השבורה על הבוקר שניה לפני העבודה - אני לא ההייתי חושב שזה אחלה אופנוע אלה סכנה על הכביש.

 

נ.ב.

שמח שאתה מתעניין באיכות החיים של המוסכניק שלי (מטפחת ,צחוקים וכו') - ואגב לא היה אז ZX.

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אני קצת מפחד(אולי מאוד) כל הביטחון שלי התערער.

לסיכום האם כדאי לרדת מזה וזהו?

או שכדאי לבדוק את האופנוע טוב טוב ב 7 עיניים?מצד שני מה זה יעזור אם אני עלול לקום בבוקר אחד ולגלות סדקים בשילדה??

מפחיד מאוד.

חוץ מזה יש למישהו קישור לנתונים של האפנוע הספק תאוצה משקל אכילת דלק וכדו?

האם ל ZX יש נטיות לאכול שמן ומים בנסיעות סבירות??

כי בהונדה לא הוספתי כלום.

"איזה כיף לנסוע 1000 ק"מ ב 200 ש"ח "

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברה אני קצת מפחד(אולי מאוד) כל הביטחון שלי התערער.

לסיכום האם כדאי לרדת מזה וזהו?

או שכדאי לבדוק את האופנוע טוב טוב ב 7 עיניים?מצד שני מה זה יעזור אם אני עלול לקום בבוקר אחד ולגלות סדקים בשילדה??

מפחיד מאוד.

חוץ מזה יש למישהו קישור לנתונים של האפנוע הספק תאוצה משקל אכילת דלק וכדו?

האם ל ZX יש נטיות לאכול שמן ומים בנסיעות סבירות??

כי בהונדה לא הוספתי כלום.

צריכת שמן - אין ,לפחות אני אף פעם לא הייתי צריך להוסיף למרות שבדקתי.

צריכת מים - אין כנ"ל.

דלק - 1:17/18 תלוי בגז (הרבהיותר חסכוני מ- YZF) . מיכל יספיק ל-300 ק"מ עד עמידה.

מהירות סופית - מדדו בין 257 ל-252 תלוי ברוח כנראה (המהיר בקטגוריה בשנתון).

תאוצה - 0:400 11~ שנ' .

לגבי הסדקים - תראה היום קמתי בבוקר וגיליתי שרק הפרינג מחזיק את האופנוע בחתיכה אחת - איזה פחד ...:roflmao:

Machines need love too - Terminator I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת שמן - אין ,לפחות אני אף פעם לא הייתי צריך להוסיף למרות שבדקתי.

צריכת מים - אין כנ"ל.

דלק - 1:17/18 תלוי בגז (הרבהיותר חסכוני מ- YZF) . מיכל יספיק ל-300 ק"מ עד עמידה.

מהירות סופית - מדדו בין 257 ל-252 תלוי ברוח כנראה (המהיר בקטגוריה בשנתון).

תאוצה - 0:400 11~ שנ' .

לגבי הסדקים - תראה היום קמתי בבוקר וגיליתי שרק הפרינג מחזיק את האופנוע בחתיכה אחת - איזה פחד ...:roflmao:

אופנועים לא אוכלים מים.

 

 

 

הם שותים אותם ו98 לרוב שותה 8 כוסות ביום אחרת יכולה להתגלות בעיות בפרוסטטה.

:roll:

 

 

ופיתה, כשאופנוע מתחיל לשתות מים, צריך להכניס אותו דחוף ל AA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יופי שיש לך CBR 600RR, ממש לא מנסה להשוות אמינות.. אתה קנית אופנוע בשביל אמינות, אני בשביל הנפש (-;

בידידות,

-דוד

-דוד

יפה.. אהבתי.:mad:

לפני שרכשתי את ה CBR לקחתי את ה ZX 2003 לנסיעת מבחן ,

ה CBR עשה לי את זה הרבה יותר מה ZX , האמינות היא ערך מוסף ולא הסיבה לרכישה.

אשמח להיפגש איתך לרכיבת נפש.(קריאת תיגר).

rolleyes.gif

אני אשכרה ילד שלא מתבגר.

.3r.

.3r.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בכלל לא האזיקונים - זה המדבקות. cool.gif
שמעתי שניתן לרכוש דרך ebay מדבקות חיזוק שלדה יעודיות ל ZX .

אי אפשר לקנות מדבקה בודדת , מגיע בחבילה של 10 מדבקות (הרבה סדקים)

עם כיתובים שונים , לדוגמא , הכיתוב האהוב עלי :

kakasaki - shit can happened

או

kakasaki - broken/not broken broken/not broken broken/not broken broken/not brokenbroken/not broken broken/not brokenbroken/not broken broken/not broken

או

kakasaki - handle with care

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...