Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

ברשותי רכב יונדאי i10 מודל 2009

 

נורית כרית אוויר דולקת באופן קבוע בלוח שעונים

לפני שלוש המוסך החליף את לוח השעונים בטענה שהבעיה נמצאת שם, לאחר שניסו דרכים אחרות

החליפו ללוח שעונים משומש

לאחר מספר חודשים הבעיה חזרה ולאחר עוד מספר חודשים התווספו נורית בלם יד ו ABC

והן נדלקות באופן קבוע בלוח שעונים

כרגע המוסך טוען שהבעיה שוב בלוח שעונים, ולאחר שלא נמצא לוח שעונים חליפי החליט לפרק ולשולח למעבדה

 

השאלה שלי היא כזאת לאור ניסיון הכושל עם לוח שעונים

ולאחר שהבעיה לא נפתח לאחר החלפת לוח שעונים

האם יש אופציה אחרת? ואולי התקלה נמצאת במקום אחר ולא בלוח שעונים

 

אשמח לשמוע הצעות ודעות נוספת

פורסם

כמובן,

החל ממחבר מתחת לכסא, עד לסליל כרית אוויר , ויכול אף להיות מחשב בודי .

 

החלפת לוח השעונים דווקא נשמעת חריגה לתקלה כזו.

פורסם

אני רוצה להאמין שהמוסך שהוא מורשה יונדאי בעיר שלי

בדקו את הדברים האלו לפני שהחליטו להחליף לוח שעונים

מה שהציל אותי מהחלפה נוספת של לוח שעונים תוך שלוש שנים, זה שלא מצאו לוח שעונים חליפי

כי כבר החלפתי לוח שעונים בגלל נורית כרית אוויר שדוקלת וכרגע אני נמצאת עם אותה בעיה

פורסם

הייתי הולך בצורה קצת שונה ,

במידה ואכן מדובר בתקלה בלוח עצמו , אני יכול לשער שמדובר בעקבות קצר או משהו תקול בלוח שמפעיל את הנורות.

 

אלא , אם הנורות נדלקות לאור "פקודה" שהן מקבלות מהמחשב רכב, לפיכך הייתי מציע ללכת בצורה הפוכה ולחבר סורק תקלות לרכב, האם שם יצויינו תקלות? אם כן , הבעיה היא לא בהכרך בלוח אלא "תקלות אמיתיות" , אם המחשב של הרכב נקי , הייתי מציע לבחון לוח שעונים מפירוק ולהתקדם משם.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לא בדקו את העניין של סליל כרית אויר? זה המחלה של הרכב הזה שהתופעה הנילווית אליו היא נורית כרית אויר שדולקת קבוע או לסירוגין. כבא החלפתי כמה כאלה. לגבי שאר הנורות שהתווספו ייתכן וקיימת בעיה נוספת כמו יוניט בלם שזה גם מחלה ברכב הזה. מחירו של הסליל כ 150 שח למקורי באיביי אם אני זוכר נכון. מחירו של היוניט גם כמה עשרות שקלים. אני מתי שהוא אמור להחליף שוב סליל כזה ביונדאי i10 ואם ייצא לי אעלה תיעוד מצולם של התהליך כי במוסך לוקחים לא מעט על החלפה שכזו.

פורסם

המוסך לא חושב לרגע בכיון של סליל כרית אוויר

כי כבר החלפתי לוח שעונים בגלל בעיה של נורית כרית אוור דוקלת והבעיה קיימת גם עכשיו

המוסך פירק את לוח שעונים, שלח למעבדה, כרגע נורית כרית אוויר ממשיכה לדלוק שאר הנוריות לא.

אני יודעת שבמסגרת נסיונות טיפול, החליפו פיוזים שלטענתם היו מקור הבעיה שוב ללא הצלחה.

 

אני לא יודעת מה לחשוב, תקלה שחוזרת שוב ושוב והרכב נמצא במוסך מורשה

 

נ.ב אני גרה בחדרה למי ששאל

פורסם

אני גם מחדרה...אין לי בעיה שתקפוץ אליי ניראה את הבעיה ביחד וניתן יחד את הפיתרון הנכון. ושוב..99 אחוז הבעיה היא בסליל כרית האויר..לא ברור לי למה לא ניבדק הכיוון הזה...הסלילים זה המחלה של ה i למיניהם וגם בקאיות..הם מוחלפים כמו גרעינים.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום רב,

יש לי בעיה בסליל של כרית האוויר הנורה דולקת קבוע,חובר סורק והציג את התקלה,רציתי לשאול האם יש למישהו מק"ט לסליל,אני מעוניין להזמין באייבי

,אני כמובן לא נוסע עם הרכב (זה רכב שני),המחיר שקיבלתי הוא גבוה מאוד,אני מעדיף להזמין באיביי ולתת למכונאי שיתקין אותו.

 

אשמח לעזרתכם תודה

פורסם
תרשום מספר שילדה

 

1. למה מספר שלדה קשור לסליל כרית אוויר?

אם הבנאדם מזמין מאיביי, לא יבקשו ממנו מס' שלדה.

 

2. הבנתי שיש חנות שמוכרת חלקי חילוף ליונדאי [יונדאי סטור? משהו כזה?] - גם הם שוחטים במחיר כמו במוסך?

פורסם
1. למה מספר שלדה קשור לסליל כרית אוויר?

אם הבנאדם מזמין מאיביי, לא יבקשו ממנו מס' שלדה.

 

2. הבנתי שיש חנות שמוכרת חלקי חילוף ליונדאי [יונדאי סטור? משהו כזה?] - גם הם שוחטים במחיר כמו במוסך?

 

באשר לשאלה הראשונה, לפי מספר שלדה ניתן לדעת באיזו גרסת סליל מדובר, לכל דגם ביונדאי או קיה יש כמה תתי דגם, שם עשוים להיות הבדלים רבים בין הסלילים (בדרך כלל עניין של "מספר ערוצים" שהסליל מעביר מחלקו הקדמי לחלקו האחורי.

 

כאן אפשר לראות דוגמה לפי המספר שלדה שמסר בעל הרכב למעלה.

http://hyundai.epcdata.ru/i10/37892/electric/mnogofunkcionalniy_pereklyuchatel-9193411/podushka_bezopasnosti_v_sbore-93490/?vin=MALAM51BBCM977325

 

 

 

לשאלה השניה , אכן קיימת , יונדאי שופ או קוריאה פלקון. יושבים ברחוב התושיה בתל אביב.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

תודה לך על ההסבר, אלי.

לינק ברוסית? מבלבל מאוד כל הרשימה הזאת. אני מניח שאפשר פשוט לפנות ליונדאי שופ.

הקטע הוא, שגם אם הם לא שוחטים במחיר- ואתה קונה מהם את החלק בעצמך...עדיין צריך בעל מקצוע שידע להתקין את החלק כמו שצריך. אז אתה לא חוסך פה משהו.

אלא אם אפשר למצוא בעל מקצוע פרילאנס [יש כזה דבר?] שלא ייקח 300-400% [ברמות של מוסך] ממה שבאמת אמורה לעלות התקנה שכזו..

×
×
  • תוכן חדש...