Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב SUV חסכוני - 150K.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מחפש לקנות רכב SUV בתקציב של כ - 150K,

מחפש רכב שיהיה יחסית חסכוני בדלק, צריכה של 1 לכ -15-17, (אני נוסע לפחות 25K בשנה), עם מנוע "מתאים" לרכב שכזה ולא מנוע שלא סוחב את הרכב.

חשוב שיהיה עם מערכות בטיחות מתקדמות ושיהיה נפח מטען שיתאים למשפחה עם ילד ותינוק.

לא מעוניין בהיברידיות בגלל נושא הקרינה.

 

בינתיים חשבתי על ללכת לראות את האטקה, קארוק (גרסת ה-1.5 יקרה משמעותית), 3008.

 

מה לגבי כל הרכבים הקוראיניים ודומיהם? האם יש כיום SUV חסכוני בדלק ששוה לבדוק או שכולם עדיין עם מנועים רגילים ולא חסכונים?

 

מה דעתכם?

איזה רכבי SUV עונים על דרישות אלו?

פורסם

להוציא את הקיה נירו אין ממש קרוסאוברים קוריאניים חסכוניים, אולי שתגיע אם תגיע הגרסת דיזל היברדי של הספורטאז' .

יש את הטויוטה CHR ההיברידי שנכנס בתקציב.

מנועי דיזל חסכוניים תוכל למצוא ב3008 , רנו קדג'אר וניסן קשקאי.

פורסם

פיג'ו 3008 דיזל או רנו קדאג'ר/ניסאן קשקאי. לא יכול לחשוב על רכב אחר שיקבל את צריכת הדלק שאתה צריך עם מנוע שאשכרה יצליח לגרום לאוטו לנסוע לאנשהו.

מבחינת בטיחות, ככה מהזכרון (יכול להיות שאני טועה) - הקדג'אר מציע הכי הרבה אבזור בטיחות לשקל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

קדגאר זן - התראה על סטייה מנתיב , זיהוי רכב בשטח מת ,זיהוי תמרורים ואורות אדפטיביים

קשקאי חורג מעט מהתקציב , מוסיף בלימה אוטונומית ומחסיר זיהוי רכב בשטח מת.

3008 אקטיב - בלימה אוטונומית , התראה על סטייה מנתיב , התראת עייפות, זיהוי הולכי רגל וזיהוי תמרורים.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
מה עם הקארוק? יחסית נחשב חסכוני

הבוחנים ברשת (בישראל) אומרים שהגיעו ל-1/11 בערך במבחן, אבל זה בנסיעה מאומצת. (מבחן או לא?)

בתכל'ס זה כנראה ישתה ממוצע של 1/12 ואולי 1/13.

בנסיעת מבחן שלי שהיתה 20/80 לטובת הבינעירוני המחשב הראה על 1/12, והנסיעה כללה כמה לחיצות הגונות, נסיעה מעל למהירות החסכונית, והרכב כמובן טרי ממש.

אני משער שבנסועה שלי שהיא 20/80 בד"כ, זה יגיע ל-1/13 ואולי טיפונת יותר, אבל מי שנוסע יותר בעיר צריך לבנות על גג 1/12.

פורסם
קדגאר זן - התראה על סטייה מנתיב , זיהוי רכב בשטח מת ,זיהוי תמרורים ואורות אדפטיביים

קשקאי חורג מעט מהתקציב , מוסיף בלימה אוטונומית ומחסיר זיהוי רכב בשטח מת.

3008 אקטיב - בלימה אוטונומית , התראה על סטייה מנתיב , התראת עייפות, זיהוי הולכי רגל וזיהוי תמרורים.

 

3008 אקטיב מגיע רק עם

Mobileye. איפה ראית את זה?

ראה כאן:

https://www.auto.co.il/attachment/catalog/pdf/1275,.pdf

פורסם

בדיקה מול נתוני משרד הרישוי מראה שב-3008 Active דגם 2018 יש מערכות בטיחות מקוריות ולא מובילאיי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מי שצריכת דלק חסכונית נמצאת גבוה ברשימת הדרישות שלו, כדאי שילך על דיזל, זה יהיה חסכוני בלא קשר מובהק לאופי הנסיעה, מה שאינו תופס לגבי מנועי הבנזין המקבילים, שממילא גם בנסיעה מתונה יתקשו להתחרות בחיסכון של הראשון. אני הייתי גם שם לב ליציאות מיזוג מאחור, במיוחד שכשמדובר בילד ותינוק שיושבים שם.

×
×
  • תוכן חדש...