Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2954 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה,

מיצובישי גרנדיס אוטומטית 2006, לפני כחצי שנה עברה החלפת מנוע (בעקבות בעיה במשאבת שמן שלא טופלה בזמן), בשבוע שעבר נדלקה נורת check engine וכן נורת חיווי של ניוטרל מתחילה להבהב במהלך נסיעה (כאשר נורת D נשארת דלוקה כל הזמן), הגיר תקוע על הילוך שלישי , כשאני מעבירה למצב ידני , מצליחה לעבור בין 2 ו3, בכניסה להילוך (לדוגמא, מעבר מR לD, או מעבר מ2 ל3, אחרי שהורדתי ידנית ל2 והעברתי לאוטומט בחזרה) מורגשת קפיצה משמעותית.

במוסך ניקו קורוזיה (ככל הנראה ממערכת החשמל) ואיפסו את נורת הcheck engine ואמרו שיתכן שהבעיה באלטרנטור , כשקיבלתי את האוטו הבעיה נעלמה אך למחרת חזרה על עצמה.

כרגע טוען המוסכניק שצריך להחליף אלטרנטור.

שאלתי היא:

האם יש קשר בין האלטרנטור לבעיה בגיר? ואם כן, האם זו תקלת חשמל?

האם כדאי להחליף אלטרנטור או לתקן אותו?

יש לציין שנורת האלטרנטור לא נדלקה בכלל.

ושאלה נוספת: האם נסיעה במצב כזה (מלבד אי הנוחות) יכולה לגרום נזק לרכב?

פורסם

בס"ד

 

על מה להחליף אלטרנטור?, הטעינה בסדר?, המיישר מתח בסדר?.

נדרשת הבנה יותר מעמיקה של התקלה, ולא סתם החלפה.

בדר"כ כשהולך מיישר, קופצות כל מיני תקלות (בגלל קפיצות המתח).

אני לא שקט עם ההבחנה הזו.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

בעיות חשמל יכולות לגרום לקריאה לא תקינה של החיישנים, ומכאן בעיות נוספות.

אבל - בד"כ יופיעו גם נורות תקלה, או רישום תקלות בזכרון מחשב המנוע.

(כמו שרשמו בתשובה הקודמת)

מאחר והמוסך בטוח כי הבעיה היא באלטרנטור - סכמו עם המוסך על אחריות.

במידה והבעיה חוזרת , להחזיר את האלטרנטור הישן ולהחזיר את התשלום.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא בהכרח קשור, אבל לפני כמה שנים שהלך לי אלטרנטור לא הורגש שום קשר לגיר.

 

אלטרנטור תקול ישפיע על עוד צרכני חשמל, אם אין בעיות בהתנעה או בהעמסת צרכני חשמל (כל האורות, מיזוג, שמע) אז זה קצת מעלה שאלות לגבי האבחנה שהאלטרנטור תקול.

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם

1. כל יצרן מתכנן שונה את החיווט ברכב ואת מחשבי ניהול הגיר , מנוע וכו,.

2. טמפרטורה נמוכה של השמן מונעת העברת ההילוכים להילוך 3 ו - 4.

3.חיישן העברת הילוכים gear shifting או actuator range

4. שסתום לקוי לויסות קו הלחץ לממיר מומנט ( 'קלאץ' )

5. קו לחץ הבקרה דרך שסתום חשמלי.

6. אחד מהסולונואידים בגיר

7. קו לחץ ליחידת ההבקרה ההידראולית.

8. משאבת שמן לקויה.

9. שסתום ידני המפצל את קווי הלחץ לפי דרישתך - משמע העברת הילוך בידית בהילוכים.

10. קו הלחץ ליחידת הבקרה דרך שסתום לשמלי / או השסתום הספציפי הזה.

11.מסנן שמן - נדיר

12. וסת לחץ ראשי - בדרך כלל מכל המסנן.

13. אחרון ןדי...תסתכלי מתחת לאוטו אם יש לך פגיעה במכסה של אגן השמן.

 

מספיק להיום נראה לי... אלה הבעיות העיקריות למרות שגם נתיך שרוף יכול להיות

בהצלחה

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

×
×
  • תוכן חדש...