Jump to content

אביגיל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אביגיל

  1. תודה לכל העונים (גם בפרטי) אחזור למוסך עם השאלות הנכונות.
  2. שלום וברכה, מיצובישי גרנדיס אוטומטית 2006, לפני כחצי שנה עברה החלפת מנוע (בעקבות בעיה במשאבת שמן שלא טופלה בזמן), בשבוע שעבר נדלקה נורת check engine וכן נורת חיווי של ניוטרל מתחילה להבהב במהלך נסיעה (כאשר נורת D נשארת דלוקה כל הזמן), הגיר תקוע על הילוך שלישי , כשאני מעבירה למצב ידני , מצליחה לעבור בין 2 ו3, בכניסה להילוך (לדוגמא, מעבר מR לD, או מעבר מ2 ל3, אחרי שהורדתי ידנית ל2 והעברתי לאוטומט בחזרה) מורגשת קפיצה משמעותית. במוסך ניקו קורוזיה (ככל הנראה ממערכת החשמל) ואיפסו את נורת הcheck engine ואמרו שיתכן שהבעיה באלטרנטור , כשקיבלתי את האוטו הבעיה נעלמה אך למחרת חזרה על עצמה. כרגע טוען המוסכניק שצריך להחליף אלטרנטור. שאלתי היא: האם יש קשר בין האלטרנטור לבעיה בגיר? ואם כן, האם זו תקלת חשמל? האם כדאי להחליף אלטרנטור או לתקן אותו? יש לציין שנורת האלטרנטור לא נדלקה בכלל. ושאלה נוספת: האם נסיעה במצב כזה (מלבד אי הנוחות) יכולה לגרום נזק לרכב?
×
×
  • תוכן חדש...