Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

שואל בשביל חבר.

לאחרונה יש רעש של צלצולים בעיקר בעת העברת הילוכים. הוא היה במוסך והמוסכניק אמר לו שהתופעה נקראת צלצולים במנוע והמליץ לו להחליף תחנת דלק.

בנוסף, אמר לו לשים תוסף דלק.

איזה תוסף מומלץ לרכב הנ"ל ומה אופן השימוש.

תודה רבה.

עריכה אחרונה על ידי gil levi
פורסם
ייתכן ומדובר בדטונציות. שיחליף תחילה תחנת דלק באמת.

 

האם זה קשור לאיכות של הדלק בתחנה?

מותר לציין איזו תחנה זו הייתה?

פורסם
בטח שקשור. לגבי ציון התחנה כדאי שתאמר כדי לדעת אם אנשים תידלקו באותה תחנה וחוו את התופעות הנל.

 

מדובר בתחנת דלק סונול מול הארנה בירושלים. מוזר שזה הגיע דווקא מסונול, אני תמיד מתדלק בסונול והכל בסדר אם כי בתחנות במיקומים אחרים.

פורסם

רעש דטונציה לא דומה בכלל לרעש של מרימים.

 

מתי שומעים את רעשי הדטונציה - כשמאיצים עם הרבה גז בסל"ד נמוך, זה רעש לא סדיר שנשמע כאילו מישהו "מנגן" עם מפתח ברגים על המנוע.

בניגוד לרעש מרימים, דטונציה אף פעם לא נשמעת בעמידה במקום עם מנוע פועל.

 

אני לא חושב שיש תחנות דלק של רשות גדולות שמוכרות באופן קבוע דלק לא תקין ולכן אם זה ממשיך לאחר תדלוק נוסף כנראה הבעיה לא בדלק.

 

סיבות לדטנוציה - דלק באוקטן נמוך מהנדרש, פיח בתא שריפה, פלגים לא מתאימים, מזרקים סתומים, חיישן נקישות לא תקין, הצתה לא מכוונת (האחרון לא רלוונטי למכוניות מודרניות עם ניהול מנוע ממוחשב).

אפשר לנסות תוסף כמו BG44K, הוא אולי יעזור ואם לא תצטרך לבדורק לעומק. זו תופעה לא בריאה ומזיקה למנוע, צריך לטפל בה.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי,

בדקנו את הנושא אצל מוסך אחר.

מאחר והתוסף של LIQY MOLLY לא עזר וגם החלפת תחנת הדלק.

היום ניגשנו למוסך אחר, והומלץ על התוסף הבא:

http://www.mycarforum.com/index.php?app=sgcarstore&req=showprod&product=91682

 

המחיר הנדרש במוסך הוא 200 ש"ח.

מישהו מכיר את התוסף? נראה לכם שיעזור אחרי ששמתי את של LIQUY MOLLY?

היכן אני יכול לרכוש את התוסף במחיר זול יותר?

 

בנוסף, המוסכניק טוען שחום המנוע נמוך יותר מאחר והטרמוסטט לא שומר על חום מנוע תקין וזה יכל לגרום לתקלה, ושהרכב נסע בעבר נסיעות קצרות שגם זה תרם לבעיה.

פורסם

ביומיים האחרונים אני מסתכל באתר drive2u.ru הרוסי ורואה הרבה מאוד בעלי רכבים שהחליפו את כלל התושבות (לעומת בארץ נהוג להחליף רק תושבת ימין כי היא עושה ויברציות די חזקות).

אני ממליץ לבדוק את כל 3 התושבות ואולי כדאי להחליף.

תוספי דלק לא יעזרו לך.

פורסם
היי,

בדקנו את הנושא אצל מוסך אחר.

מאחר והתוסף של LIQY MOLLY לא עזר וגם החלפת תחנת הדלק.

היום ניגשנו למוסך אחר, והומלץ על התוסף הבא:

http://www.mycarforum.com/index.php?app=sgcarstore&req=showprod&product=91682

 

המחיר הנדרש במוסך הוא 200 ש"ח.

מישהו מכיר את התוסף? נראה לכם שיעזור אחרי ששמתי את של LIQUY MOLLY?

היכן אני יכול לרכוש את התוסף במחיר זול יותר?

 

בנוסף, המוסכניק טוען שחום המנוע נמוך יותר מאחר והטרמוסטט לא שומר על חום מנוע תקין וזה יכל לגרום לתקלה, ושהרכב נסע בעבר נסיעות קצרות שגם זה תרם לבעיה.

 

אכן כאשר הרכב נוסע בעיקר נסיעות קצרות ולא מגיע לטמפרטורת עבודה מצטבר לא מעט פיח בתאי השריפה ועל השסתומים מה שעלול להביא לרעשי דטונציה. ספק אם תוסף יעזור ואולי כדאי לחשוב על תהליך רציני יותר כמו אינפוזיה.

פורסם
ביומיים האחרונים אני מסתכל באתר drive2u.ru הרוסי ורואה הרבה מאוד בעלי רכבים שהחליפו את כלל התושבות (לעומת בארץ נהוג להחליף רק תושבת ימין כי היא עושה ויברציות די חזקות).

אני ממליץ לבדוק את כל 3 התושבות ואולי כדאי להחליף.

תוספי דלק לא יעזרו לך.

 

החלפת תושבות לא קשורה לצלצולי דטונציה. גם אם יותקנו 3 תושבות חדשות, זה לא ישפיע.

 

צלצולים הם תוצאה של שריפה לא מבוקרת במנוע שמתחילה לפני שפורץ הניצוץ בפלג.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...