Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברכב חדש. סובארו עכשיו במבצע 140k - לחובתה צריכת דלק גבוהה ומנוע+גיר שאני פחות אוהב (בוקסר מרעיש ותיבה רציפה מסרסת).

 

קיה היברידית יותר יקרה אבל יותר שקטה וחסכונית. אין לי מושג מה המחיר לקניה בפועל.

 

אני מניח שהשוק יהיה בעייתי במכירה באותה המידה... אשמח ליעוץ.

346046.png
פורסם

הייתי ממליץ לבדוק את אחותה של הקיה, היונדאי, תודות לבידוד רעשים עדיף.

מבחינת ביצועים היחידת הינע של הקיה דיי שקטה ומנפקת ביצועים טובים (ביחס לגודל שלה).

פורסם

קודם כל נסיעת מבחן על שתיהן תראה מה נוח לך יותר ומרגיש לך יותר בטוח, אני חושב שהאופטימה צריכה להיות מעולה היא בטוחה, מאוד חסכונית מעוצבת טוב ומאובזרת אז אני נוטה לכיוון שלה

פורסם

בעיה- שני רכבים מעולים.

האמינות של סובארו ונוחות הנסיעה עם לעומת האופטימה החדשה שנראית טוב מאוד ועברה הרבה עידכונים ל 2018. האופטימה לא נופלת בנוחות רק אין לה עדיין את המוניטין של סובארו בנושא

פורסם

לפי הסטטיסטיקה פופולאריות של הדגמים (אני מודע שחלק מהדגמים פופולאריים בגלל ליסינג), לא ניראה שהמוניטין של אמינות לסובארו הוא זה שמוכר את הרכבים שלהם.

לכן מוניטין מהעבר אפשר לשייך לדיעות קדומות. במיוחד שכבר היה נושא עם צריכת שמן למנועים שלהם.

 

ללא ספק, מחיר מצויין לB4, אם כי יש לי ספק שמנוע 2.5 הזרקה רב נקודתית בשילוב 4X4 יתן צריכת דלק אמתית טובה בהשוואה להיברידית. בהתאם לקילומטרז' שנתי, אני חושב שרכב היברידי כמו אופטימה/סונטה יכול לסגור פער במחיר על צריכת דלק תוך כמה שנים.

 

הייתי ממליץ לשקול סונטה או אופטימה בעדיפות ראשונה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
בעיה- שני רכבים מעולים.

האמינות של סובארו ונוחות הנסיעה עם לעומת האופטימה החדשה שנראית טוב מאוד ועברה הרבה עידכונים ל 2018. האופטימה לא נופלת בנוחות רק אין לה עדיין את המוניטין של סובארו בנושא

כנראה נשארת בשנות ה-90 , פותח השרשור נסיעת מבחן באופטימה ובסונטה תעזור לך מאוד להחליט בין השתיים .

:fadein:
פורסם

צריכת הדלק הריאלית היא איפהשהוא באמצע בין 10 ל-11 ק"מ לליטר.

 

את האופטימה ההברידית אפשר להשיג בסביבות 140K ב-0 ק"מ מליסינג. ( ראה לדוגמא כאן)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הצריכה של הסובארו היא יותר לכוון ה1:8.5 - לאבא שלי יש 2015 פרימיום (אני מדבר על הB4)

 

מנוע הבוקסר ממש לא כזה רועש ובדגם הזה של הB4 יש בידוד רעשים טוב, אפילו טוב מאוד.

 

ביחס לדור הקודם הB4 הזו מכויילת להיות קצת פחות רכה על הכביש אבל עדיין מדובר ברכב נוח מאוד ומה שתורם לנוחות וגם מאוד להתנהגות בנוסף לכך זה הAWD.

 

מבחינת התנהגות כביש ובכלל הנאה מנהיגה - אני בלב שלם הייתי הולך על הסובארו.

 

הקיה אופטימה תהיה שקטה יותר בגלל שהיא היברידית, נוחה לישיבה לפחות באותה מידה אבל אני ממש בספק אם היא תהיה מהנה לנהיגה לפחות לא באותה המידה בה הסובארו תהיה.

 

אבל צריכת הדלק תהיה עדיפה בהרבה בקיה.

 

מבחינת טיפולים אני לא יודע עד כמה הקיה תהיה מסובכת לאחזקה וכל כמה זמן יהיה צורך להחליף בה סוללות (מה שמקזז את נתון צריכת הדלק שלה)

 

לגבי הסובארו אני יכול לאמר שלמעט החלפת פלאגים ופילטר דלק - הסובארו תענוג לתחזוקה בשנתון הזה.

 

החלפת נורות לא כיף בכלל בסובארו (נורות דרך).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
מבחינת טיפולים אני לא יודע עד כמה הקיה תהיה מסובכת לאחזקה וכל כמה זמן יהיה צורך להחליף בה סוללות (מה שמקזז את נתון צריכת הדלק שלה)

 

אין זמן קצוב להחלפת סוללות. כל עוד הסוללות תקינות - הכל בסדר. לא יודע לגבי משך האחריות באופטימה, אבל בסונטה 7 שנות אחריות על מערכת ההיברידית. לכן אין חשש לעלויות של החלפת סוללות. אלא אם כן פותח השרשור מתכנן להחזיק את הרכב יותר מ7 שנים.

 

בסונטה בנהיגה סבירה אפשר לקבל צריכת דלק כפולה משל סובארו. בהתאם לכך מתקזז הפער במחיר תוך מספר שנים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בסונטה בנהיגה סבירה אפשר לקבל צריכת דלק כפולה משל סובארו. בהתאם לכך מתקזז הפער במחיר תוך מספר שנים.

 

סביר להניח שהתכוונת למחצית הצריכה - וגם את הסונטה אותה אפשר לרכוש כ-0 ק"מ ליסינג במחיר קרוב מאד לזה בו מוצעת הסובארו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הצריכה של הסובארו היא יותר לכוון ה1:8.5 - לאבא שלי יש 2015 פרימיום (אני מדבר על הB4)

 

מנוע הבוקסר ממש לא כזה רועש ובדגם הזה של הB4 יש בידוד רעשים טוב, אפילו טוב מאוד.

 

ביחס לדור הקודם הB4 הזו מכויילת להיות קצת פחות רכה על הכביש אבל עדיין מדובר ברכב נוח מאוד ומה שתורם לנוחות וגם מאוד להתנהגות בנוסף לכך זה הAWD.

 

מבחינת התנהגות כביש ובכלל הנאה מנהיגה - אני בלב שלם הייתי הולך על הסובארו.

 

הקיה אופטימה תהיה שקטה יותר בגלל שהיא היברידית, נוחה לישיבה לפחות באותה מידה אבל אני ממש בספק אם היא תהיה מהנה לנהיגה לפחות לא באותה המידה בה הסובארו תהיה.

 

אבל צריכת הדלק תהיה עדיפה בהרבה בקיה.

 

מבחינת טיפולים אני לא יודע עד כמה הקיה תהיה מסובכת לאחזקה וכל כמה זמן יהיה צורך להחליף בה סוללות (מה שמקזז את נתון צריכת הדלק שלה)

 

לגבי הסובארו אני יכול לאמר שלמעט החלפת פלאגים ופילטר דלק - הסובארו תענוג לתחזוקה בשנתון הזה.

 

החלפת נורות לא כיף בכלל בסובארו (נורות דרך).

 

באיזה תוואי נוסע אביך?

פורסם

הסובארו מעולה ויש לה תיבה רציפה חכמה שמדמה טיפטרוניק. אם לא לוחצים יותר מידי היא מאוד חסכונית בשיוט ובממוצע גם עשתה 1 ל 11 משולב. ממש לא מרגיש רכב מסורס. לא נהגתי על ההיברידיות.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
באיזה תוואי נוסע אביך?

 

אבא שלי לא נוסע הרבה הרבה עם הרכב - הוא כבר למעלה מ70

בעיקר נסיעות בתוך חולון, פעם בשבוע לנכדה ברחובות ופעם בשבוע לנכדים בראש העין.

פעם בכמה זמן נסיעה לנופשון פה ושם - האחרון למשל היה נסיעה לחיפה.

 

אני מכיר היטב את שני הרכבים (לי יש B4 2010 שהיתה שלו לפני ה2015) - הרכבים האלה מגלים את התכונות הכי טובות שלהם כשאתה עולה איתם על כביש מפותל או כשאתה מנסה לקחת עליה ואז אתה מבין איפה מגיעים החוזקות של הAWD ושיווי המשקל של הרכב.

 

ואני דווקא פחות מדבר על נהיגה ספורטיבית שב2015 עוד אפשר לדבר על זה בלי להתבלבל - הדור הקודם, זה שאני נוסע עליו - קצת רך מידי בשביל לאמר כאן את המילה ספורט ויחד עם זאת הבלמים טובים, האחיזה נהדרת וההיגוי די חד רק שלמנוע חסר כוח (בדגם שלי).

 

אני מדבר על נוחות - על זה שאתה נוסע בכביש מפותל ואתה פשוט שתול בכסא שלך - הרכב לא נותן לך להרגיש כמעט את הכוחות שמופעלים עליו, בתור נוסע - החוויה שלך חלקה, רכה, נעימה - אתה יוצא מהרכב הזה רענן אחרי שעות של נהיגה.

 

תחשוב שאתה עולה את הר תבור עם הרכב לכוון הכנסיה שנמצאת במעלה שלו - כל שניה אתה עושה שם סיבוב חד - הילדים במושב האחורי ישנים ולא מפריע להם שום דבר. זוג דומא אמיתית שאני יכול לתת לך לגבי הרכב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...