Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

פעמיים הרכב שלי ( פורד פוקוס 2006 טרנד-X ) נתקע, בשתי הפעמים הוא נתקע ולאחר זמן הכל הסתדר.

אני מעוניין יותר להבין מה קרה.

בשתי הפעמים הוא נתקע כאשר בחוץ היה חום כבד.

 

אז הפעם השנייה הייתה אתמול ביום שישי, היה חום כבד, ופתאום באמצע כביש מהיר הספידומטר צנח לאפס,

וממילא הרכב נכבה, שמתי על פרקינג, הצלחתי שוב להניע ( מצבר החלפתי לפני שנה בערך + - )

ושוב לאחר כמה דק' שוב ספידומטר צונח ורכב נכבה.

לבסוף השארתי אותו לשבת בחניון בת"א , אך במוצאי שבת חזרתי לרכב והנעתי אותו , וכאילו כלום לא קרה,

הרכב נסע מצויין!

 

יש למישהו כיוון?

 

תודה רבה,

יובל.

פורסם

החשד העיקרי שלי הוא קודנית עם ניתוק על משאבת הדלק.

אבל לפני זה, יש בכלל קודנית ברכב? ידוע לך כמה ניתוקים ואיזה?

פורסם

שלום לכולם,

 

שום נורה לא נדלקה בזמן שהאוטו נתקע,

אם כי בפעמים אחרות כאשר הרכב נסע כהרגלו היו פעמים בודדות שהנורה הכתומה של המנוע נדלקה ונכבתה מיד.

 

לגבי קודנית, יש קודנית והיא עבור הסוויץ, לפי מה שידוע לי.

 

זה לא חיישן מהירות ?

 

תודה רבה,

יובל

פורסם

ברכבים אלה באיזור ה 130 אלף קמ יש הנחייה של היצרן להחליף משאבת דלק. המשאבות בפוקוס נוטות להראות סימני התפגרות וייתכן שזו גם הבעיה אצלך...

פורסם

אוקיי,

אבל איך אתה מסביר שהרכב ממשיך לנסוע כרגיל?

חשוב, זה לא יכול להיות עניין של חיישנים?

 

תודה רבה,

יובל.

פורסם

לא רואה פה קשר לחיישן כלשהו. בגלל שהמשאבת דלק זו מחלה דיי ידועה ברכב הזה אז לתופעות שלה אין חוקיות מסויימת..היא יכולה להפסיק לתפקד תוך כדי נסיעה שהיא מיתחממת ופשוט מפסיקה לחץ דלק. מכיוון שהיצרן מודע לזה הוא לא סתם קבע החלפה יזומה של המשאבה בסביבות ה 130 אלף קילומטר. ולמה הרכב ממשיך לנסוע רגיל? שוב...אין חוקיות לזה כמו שרשמתי.

פורסם

מתעלק על הדיון.. אולי יש קשר לבעיה ברכב שלי?

בפנדה שלי (2005 ידנית) קיימת אותה תופעה. זה קורה פעם-פעמיים בשנה. הרכב נכבה סתם כך.

ניסיתי לחשוב על חוקיות מסויימת שזה קורה וזה גם היה רק בימים ממש חמים (יכול להיות שהיתה גם לחיצה על הבלמים, מפני שכל הפעמים הזכורות לי היו לפני כיכר/צומת). גם אצלי צ׳ק אנג׳ין נדלק ונכבה לבד פעמים בודדות.

לאחר שזה קורה הרכב מניע בנגיעה. עשה עד עכשיו קצת יותר מ 220K. לא דולקת שום מנורה, לא צריך לפתוח את הקודן.

במוסך זה לא ידעו להגיד כלום כי ״עכשיו הרכב בסדר״

 

בדקתי הרגע בספר הרכב ולא רשום על החלפה יזומה של המשאבה. יש עוד דברים שכדאי לבדוק?

 

תודה!

פורסם

תודה רבה מאור.

רק תוכל לשלוח לי את שגרת הטיפולים לרכב שלי, שבין היתר אוכל לראות את שאר הדברים.

 

תודה רבה,

יובל

×
×
  • תוכן חדש...