Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוחר רכב קונה רכב AS IS מטרייד אין, ופותח (או מגיב מטעמו) שרשור הכפשה


PrinceT
שימו לב! השרשור הזה בן 2233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחת הרעות החולות בחברה היום היא הסרת כל אחריות באשר היא ממוכר מוצר, ואי מתן פתרון שירותי. זה יוצר חברה מזעזעת, שבה אף אחד לא חושב אפילו להיות אחראי למעשים שלו, ואיתור פטורים ו"חורים" בדיני הצרכנות הופכת לנורמה.

 

כלומר, "מגיע לי".

 

מ.ש.ל.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סטנדרט זה משהו מקובל ומוסכם.

כל מה שכתבת זה לא "סטנדרט", אלו ציפיות לא ריאליות שהגית ממוחך הקודח, שלא קשורות לתחום העיסוק של מגרש שמוכר מכוניות (שזה גם לא יבואן).

 

מוחי הקודח הסכים גם עם מוח קודח נוסף שבמקרה שוכן בראשו של מנהל טרייד אין יבואן אחר. אותו מנהל הסביר לי שיבואן לא אמור להתעסק עם מכוניות ישנות ודפוקות כי לקוח שמגיע לרכוש רכב יבואן מצפה (ובצדק לדעת אותו מנהל) לרמה מסוימת של אמינות ואיכות.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין איזה סיגמנט של שוק היד2 לפעול בו, והסטנדרט המצופה ממגרש שמוכר מכוניות בנות 15?

 

תשאל את החבר שלך אם הוא גם מייעץ לכל הקונים לא לסמוך על הסינון שלו ולקחת את הרכב לבדיקה בעצמם...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כלומר, "מגיע לי".

 

מ.ש.ל.

לא, לא "מגיע" לו.

אבל מגיע ללובינסקי טרייד שבמידה והמקרה המתואר נכון, לקוחות יחשבו פעמיים לפני שיעשו עמה עסקים, כי הם מתנהגים במינימום הנדרש ההכרחי לפי חוק ולא מילימטר מעליו. מאחר ועדיין ישנם לא מעט עסקים שמוצאים לנכון לתת ללקוחות שלהם מעט מעבר, עדיף לקנות מהם.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין איזה סיגמנט של שוק היד2 לפעול בו, והסטנדרט המצופה ממגרש שמוכר מכוניות בנות 15?

צר לי אך לא הבנתי את השאלה

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, לא "מגיע" לו.

אבל מגיע ללובינסקי טרייד שבמידה והמקרה המתואר נכון, לקוחות יחשבו פעמיים לפני שיעשו עמה עסקים, כי הם מתנהגים במינימום הנדרש ההכרחי לפי חוק ולא מילימטר מעליו. מאחר ועדיין ישנם לא מעט עסקים שמוצאים לנכון לתת ללקוחות שלהם מעט מעבר, עדיף לקנות מהם.

 

המקרה היחיד שבו יכול להיות שלובינסקי טרייד אשמים במשהו במקרה הזה, זה אם הם לא גילו את מלוא ההיסטוריה לפות"ש, וזה ניתן לבירור בקלות יחסית. אם הם פעלו בגילוי מלא, הוא יכול לבוא בטענות לעצמו בלבד. יכול להיות שצעד שיווקי נכון היה לקחת אחריות, ויכול להיות שצעד שיווקי נכון היה לתת לו הפי אנדינג. אני לא איש שיווק. אבל מכאן ועד לדרישות שלך ולתיאורי חובות מוסריות וכו' שרצו כאן המרחק עצום.

 

מכל מקום, כדאי מאד שכל אחד יתחיל לחשוב טוב טוב על המעשים שלו וההשלכות שלהם. העולם יהיה מקום טוב יותר.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשוק יש סיגמנטים. מכוניות בחמש אלף ש"ח מוכרים As Is, בלי בדיקה ובלי אחריות, כי אחרת זה למכור בהפסד.

זה השוק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צר לי אך לא הבנתי את השאלה

 

מי אשם במקרה הזה? אתה שלא הבנת, או falou שלא ציפה שלא תבין וניסח את השאלה אחרת?

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשוק יש סיגמנטים. מכוניות בחמש אלף ש"ח מוכרים As Is, בלי בדיקה ובלי אחריות, כי אחרת זה למכור בהפסד.

זה השוק.

ברור לי, אבל למה לובינסקי להסתבך עם פלח השוק הזה, שברור שהלקוחות קשים ולא רווחיים. איזה רווח אפשר לייצר לחברה מגרוטאה כזו? לא עדיף לתת את זה לאיזה סוחר שמתמחה ביצירות אמנות כאלה, גם הכאב ראש להתעסק עם הלקוח עולה כסף ועצבים. בגלל זה אני נוטה לא להאמין שלובינסקי ינסה למכור את הרכב דרכו, ולא דרך סוחר משנה.

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הקשר בין איזה סיגמנט של שוק היד2 לפעול בו, והסטנדרט המצופה ממגרש שמוכר מכוניות בנות 15?

 

תשאל את החבר שלך אם הוא גם מייעץ לכל הקונים לא לסמוך על הסינון שלו ולקחת את הרכב לבדיקה בעצמם...

 

זהו שטרייד אין יבואן לא נתפס אצל רוב הלקוחות כמגרש שמוכר מכוניות בנות 15. אין לי חברים סוחרי רכב אליהם אני יכול להפנות קושיות, אבל כשרכשתי מטרייד אין יבואן תמיד עודדו אותי לצאת לנסיעת מבחן והציעו לי לבצע בדיקה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הרעות החולות בחברה היום היא הסרת כל אחריות באשר היא ממוכר מוצר, ואי מתן פתרון שירותי. זה יוצר חברה מזעזעת, שבה אף אחד לא חושב אפילו להיות אחראי למעשים שלו, ואיתור פטורים ו"חורים" בדיני הצרכנות הופכת לנורמה.

ת'כלס, מה אתה רוצה ?

שיחזירו לו את הכסף בצירוף התנצלות ?

שיתנו לו C3 חדשה במקום ?

הקונה ידע מצויין שהוא קונה מכונית בת 14, שאפילו לא טרח לבדוק אותה.

אם יש מישהו שהוא יכול לבוא אליו בטענות, זה רק לעצמו.

לובינסקי טרייד עוד הגדילו לעשות ושלחו לו טכנאי.

אם אני הייתי מוכר לו את המכונית, לכל היותר הייתי עונה לו לטלפון.

מה הוא רוצה, לעשות איתם חתונה קתולית ב 4,000 ש"ח ?!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי מה אני חושב שצריך היה לקרות. ולא, C3 חדשה לא הוזכרה

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר כתבתי מה אני חושב שצריך היה לקרות. ולא, C3 חדשה לא הוזכרה

 

זה?

 

קרה מה שקרה- תנסו לעזור ללקוח באיזושהי דרך ואל תזרקו אותו לכלבים. למשל לשלוח אותו למוסך יבואן ולתת לו הנחה מסוימת על התיקון, לא 5% אלא משהו יותר משמעותי שעדיין לא יגרום להפסד. או אפילו לרכוש ממנו בחזרה את האוטו, במיוחד אם הבעלות טרם עברה.

 

מניין לך מה גורם ליבואן להפסד ומה לא? לדעתי עצם מכירת הרכב גרמה לו להפסד. לא משתלם להחזיק גרוטאות כאלה בטרייד, זה פשוט היה כנראה הטריגר לעסקה, וכך האוטו התגלגל לשם. כמו שבזמנו נתנו לי הצעת טרייד ל-156 בת 14 כשרציתי לקנות ג'ולייטה (הצעה שלא עשיתי בה שימוש בסופו של יום). מה שאתה מציע אולי נראה מעולה בפורום, אבל בפועל זאת חליבה של היבואן.

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי מושג לגבי התמחור של היבואן. לכן לא נקבתי בשיעור ההנחה שצריך להינתן, שהוא גם מן הסתם תלוי במקרה הספיציפי.

 

ואני לא חושב שהיבואן מפסיד על רכבים כאלו. יש לא מעט דיונים בפורום יעוץ בהם עולים מקרים של הצעות טרייד אין לרכבים ישנים אשר למעשה מבטלות או מקטינות את ההנחה לרכב הנרכש (או "עלות ההחלפה" בעצם מהווה את שווי הרכב הנרכש במלואו) ובעצם הרכב הישן נמסר בחינם או קרוב לחינם, למרות שיש לו שווי, לעתים נמוך ולעתים אף לא מבוטל.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2233 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...