Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנהלים עד 90K


kamish
שימו לב! השרשור הזה בן 2320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם. בשלוש השנים האחרונות אני נוהג על c5 2010 (הדגם המפואר). הרכב נקנה מחברת ליסינג והק״מ הגבוה שלו מתחיל לתת את אותותיו.

 

אני מעוניין לקחת רכב מנהלים אחר מיד שניה, ומתלבט בין כמה דגמים: האינסיגיניה (2014), מאזדה 6 (2014), מאליבו (2014 והלאה) או מונדאו משנתון גבוה כלשהו.

 

הבעיה היא שהתרגלתי לרמת נוחות מאוד גבוהה ב-c5 (מדובר בדגם שכולל את המתלים הידרופנאומטיים) ומחפש רכב שיתן לי חווית נהיגה דומה ככל האפשר.

 

אני גם די גבוה, והמרווח הוא משהו די חשוב אצלי.

 

תודה לכולם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 משנת 2015 תענה על דרישתך - הרכב נוח ומגהץ את הכביש בצורה טובה מאוד - במיוחד ברמת גימור קלאסיק שמצוייד בחישוקי 17". תוסיף על זה כסא נהב גדול ומפנק, מרחב פנימי ענק וקיבלת חבילה כוללת נוחה.

מנוע חזק (לא משתווה לטורבו של המתחרות) וחסכוני יחסית לבנות מינה.

לרכב התנהגות כביש מצויינת בדגש על אחיזה ופחות על הנאה.. עוד משהו לא פחות חשוב : הרכב מצויין בהגנה על נוסעים בזמן תאונה.

מאזדה 6 יותר מהנה, ומומלצת בעיקר עם מנוע 2.5 שנפוץ יותר ברמות פרימיום ו פרימיום פלוס שמגיעות חישוקי 19" שלא תורמים לנסיעה נוחה במיוחד.

האופל והשברולט יותר חזקות וסובלות משוק בעייתי וצריכת דלק גבוהה יחסית. יתרון במיקוח על המחיר.

את הפורד לא צריך להציג.. קשה למצוא אחת שמורה.

עריכה אחרונה על ידי LEGACY 1.8

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

הבחירה ברכבים מסגמנט זה לדעתי חכמה - בתקציב זה אתה יכול להביא רכבים יפים מאוד.

 

כמובן שרשמת מספר רכבים שהם די שונים אחד מהשני ולאחר שתרשום מה שאתה מחפש נוכל להכווין בצורה יותר ממוקדת.

 

ממה שאני יכול לרשום, והבנתי שאתה מחפש נוחות.

 

כל הרכבים האלה יספקו נוחות עדיפה על כל משפחתומטית שיש, בהשוואה ל C5, אולי האופל יכולה להגיע, אבל ה C5 מאוד נוחה אני מסכים.

 

בגזרת הכח, יש לך את המאליבו והמונדאו שהן הכי חזקות, אחרי זה האופל (מנוע חזק, גיר מסרס) ובסוף המזדה, ה B4 עגלה וטוחנת דלק בכל הגרסאות שלה - כן, גם המנוע 2.5.

 

גזרת האמינות - מזדה מקום ראשון, אחרי זה הסובארו, מונדאו\אופל\מאליבו די באותו מקום.

 

סחירות - הרכבים מאבדים מהר מאוד מערכם, מניסיון, המזדה שומרת ערך הכי טוב.

 

הנאה מנהיגה - אני רושם פה מזדה 6 ומונדאו טיטניום ביחד כי הם מתנהגות מאוד יפה בפניות, מזדה בכללי מאוד כיפית לנהיגה (מנוע 2.5, 2.0 עגלה), מאליבו - טיל בקו ישר, בפניות לא משהו בכלל, האופל גדולה מאוד ולא כיפית לנהיגה, ה B4 לא מהנה בכלל. - נסעתי על כולן ולי מאוד חשוב ההיבט הזה ברכבים.

 

נוחות, בכללי הרכבים מאוד נוחים ועוטפים את הנהג, יש שקט וכיף לנסוע, אני אחרי נסיעה לאילת מנהריה במונדאו שלי יצאתי כמו חדש ולא עצרתי לרגע.

 

ה B4 כן נוחה לנהג זה נכון, אבל למי שמחפש כח וכיף מנהיגה, זה ממש לא הרכב.

 

לגאסי - אם כבר ה B4 שנת 2006 - 2009 כמו בחתימה שלך זה אחלה רכב, במיוחד SPEC B הנדירה שנהניתי מאוד מאוד לנהוג בה.

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוני, תקרא שוב את דרישת פותח השרשור ולאחר מכן תחזור שוב על מה שכתבתי!

הוא מחפש רכב שיהיה נוח ככל האפשר. מבין הרכבים שהוא רשם הסובארו תהיה הכי נוחה. אלא אם יבחר שוב ב C5 יותר חדשה..

לגבי הביצועים, מנוע אטמוספרי + תיבה רציפה לא ייספק ביצועים כמו החזקות שבמתחרות, אבל עגלה היא בטח לא.

לגבי הדור הרביעי של הלגאסי - נכון שהרכב מהנה מאוד, אבל מאוד מיושן ביחס לרכבים בני ימינו ומאוד צמא לדלק.

גם אני חסיד של מאזדה 6. אבל הרכב לא ממש נוח, כסא נהג מאוד נמוך, וגם היא לא ממש חסכונית בדלק.

בעוד כחודש אני אמור להחליף את הסובארו - המחליפה תהיה מאזדה 6 פרימיום פלוס, או B4 פרמיום..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציעה את ה508 ברמת גימור כמה שיותר גבוהה ,אך ורק לאחר מתיחת הפנים שבה טופלו הבעיות הכרוניות של המנוע. (מנוע 165 כ"ס במקום 156 ופרונט מעט שונה)

כמו כן , כתבה שפורסמה היום באתר מקביל ועוברת על חלק מהקטגוריה בתקציב של מאה אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

B4 משנת 2015 תענה על דרישתך - הרכב נוח ומגהץ את הכביש בצורה טובה מאוד - במיוחד ברמת גימור קלאסיק שמצוייד בחישוקי 17". תוסיף על זה כסא נהב גדול ומפנק, מרחב פנימי ענק וקיבלת חבילה כוללת נוחה.

מנוע חזק (לא משתווה לטורבו של המתחרות) וחסכוני יחסית לבנות מינה.

לרכב התנהגות כביש מצויינת בדגש על אחיזה ופחות על הנאה.. עוד משהו לא פחות חשוב : הרכב מצויין בהגנה על נוסעים בזמן תאונה.

מאזדה 6 יותר מהנה, ומומלצת בעיקר עם מנוע 2.5 שנפוץ יותר ברמות פרימיום ו פרימיום פלוס שמגיעות חישוקי 19" שלא תורמים לנסיעה נוחה במיוחד.

האופל והשברולט יותר חזקות וסובלות משוק בעייתי וצריכת דלק גבוהה יחסית. יתרון במיקוח על המחיר.

את הפורד לא צריך להציג.. קשה למצוא אחת שמורה.

 

ההבדל בצריכת דלק בין המנוע 2 ל2.5 של סובארו לא גבוה.הצריכת דלק הגבוהה יחסית היא בגלל ההנעה הכפולה

שלה יש את היתרונות שלה.

הרכב מפגין אמינות מעולה למרות תוואי נסיעה בעייתי-שלי משנת 2012 עם 200,000 ק"מ שרובם נצברים באיזור הררי ובעיר.

תמצא אחת יותר שמורה וחדשה מהמאזדה. ה-6(ששומרת על ערכה טוב יותר)- סחירה יותר,יפה יותר ובגרסת 2.0 תהיה חסכונית

קצת יותר מהסובארו.

הסובארו והמאזדה יפגינו אמינות דומה,לא הייתי אומר ש"מאזדה הכי אמינה".

 

על המאליבו והאינסיניה שווה להריץ חיפוש,אפילו בפורומים בחול לגבי השילובי מנוע גיר שבהן.

שתיהן עם מנועי טורבו ואם יש תקלות הן יכולות לעלות לא מעט(=לא אמרתי שהן לא אמינות,אבל שווה בדיקה).

את האינטריור של האינסיניה אהבתי,לזה של המאליבו התחברתי פחות.

גם על המונדיאו(מנוע 2.0T) רצים פה סיפורים.

(לא יודע מאיפה הסקת שהבי4 רכב לא מהנה,הוא גדול וכבד אבל מרגיש הרבה יותר טוב בפניות ממאליבו ומונדאו)

*יש גם את האוונסיס,רכב אפור מאוד אבל נוח ואמין.

*הונדה אקורד גם אופציה(אוטוטו עשור בצורתה הנוכחית,אבל לפחות הוכיחה את עצמה).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות - פיג'ו 508 מנצחת את כל שאר המועמדים (תמצא מודל 2015 עם 165 כ"ס).

קשה לי להסכים עם הדעה שה-B4 אינה נוחה, מצאתי אותה מאוד נוחה...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוחות - פיג'ו 508 מנצחת את כל שאר המועמדים (תמצא מודל 2015 עם 165 כ"ס).

קשה לי להסכים עם הדעה שה-B4 אינה נוחה, מצאתי אותה מאוד נוחה...

 

פיג׳ו נוחה יותר מ-c5 עם המנוע החדש? כי אני מתחיל לחשוב שאולי כדאי לקחת c5 2014 עם המנוע החסכוני יותר (הנוכחי שלי הוא עם 2000 סמ״ק והוא די עצל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלוני, תקרא שוב את דרישת פותח השרשור ולאחר מכן תחזור שוב על מה שכתבתי!

הוא מחפש רכב שיהיה נוח ככל האפשר. מבין הרכבים שהוא רשם הסובארו תהיה הכי נוחה. אלא אם יבחר שוב ב C5 יותר חדשה..

לגבי הביצועים, מנוע אטמוספרי + תיבה רציפה לא ייספק ביצועים כמו החזקות שבמתחרות, אבל עגלה היא בטח לא.

לגבי הדור הרביעי של הלגאסי - נכון שהרכב מהנה מאוד, אבל מאוד מיושן ביחס לרכבים בני ימינו ומאוד צמא לדלק.

גם אני חסיד של מאזדה 6. אבל הרכב לא ממש נוח, כסא נהג מאוד נמוך, וגם היא לא ממש חסכונית בדלק.

בעוד כחודש אני אמור להחליף את הסובארו - המחליפה תהיה מאזדה 6 פרימיום פלוס, או B4 פרמיום..

 

זה בדיוק החשש שלי מהמאזדה 6. אני מבין שאין בו הרבה מרחב וזה משהו שמאוד חשוב לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר נוח מה-C5 לא תמצא, ה-508 רק מתקרבת.

הבעיה עם הדגם שרשמת זה המנוע THP 156 הידוע לשמצה.

אם אתה יודע היטב למה אתה נכנס, זו תהיה בחירה נוחה מאוד (כמה כאלה יש על הכביש בכלל?).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר נוח מה-C5 לא תמצא, ה-508 רק מתקרבת.

הבעיה עם הדגם שרשמת זה המנוע THP 156 הידוע לשמצה.

אם אתה יודע היטב למה אתה נכנס, זו תהיה בחירה נוחה מאוד (כמה כאלה יש על הכביש בכלל?).

 

חשבתי שדווקא המנוע הישן הוא הבעייתי. אני מחפש רכב שיחזיק לי 4 שנים ושלא יבקר במוסך כל חודשיים.

 

מה עם האימפלה או המאליבו? נחשבות לנוחות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי שדווקא המנוע הישן הוא הבעייתי. אני מחפש רכב שיחזיק לי 4 שנים ושלא יבקר במוסך כל חודשיים.

 

מה עם האימפלה או המאליבו? נחשבות לנוחות?

 

דווקא מנוע ה-2000 הוא די מוצלח מבחינת אמינות, עצלן הוא כן...

בקשר לאמריקאיות, זה עניין של טעם.

אני אישית אוהב את המאליבו והדגמים האחרונים די נוחים לטעמי אך בהשוואה לרכבים אירופאים יש להם "חוסר נוחות דינאמית".

אם אתה נוסע בתוואי שלא מכיל הרבה פיתולים ופניות חדות אז המאליבו תהיה לך די נוחה.

 

בקשר לאימפלה, בשנת 2011 קיבלתי אחת בהשכרה למשך שבועיים בחוף המערבי, נוחה בקו ישר, רעה בעיר - רדיוס סיבוב של יאכטה...

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא מנוע ה-2000 הוא די מוצלח מבחינת אמינות, עצלן הוא כן...

בקשר לאמריקאיות, זה עניין של טעם.

אני אישית אוהב את המאליבו והדגמים האחרונים די נוחים לטעמי אך בהשוואה לרכבים אירופאים יש להם "חוסר נוחות דינאמית".

אם אתה נוסע בתוואי שלא מכיל הרבה פיתולים ופניות חדות אז המאליבו תהיה לך די נוחה.

 

בקשר לאימפלה, בשנת 2011 קיבלתי אחת בהשכרה למשך שבועיים בחוף המערבי, נוחה בקו ישר, רעה בעיר - רדיוס סיבוב של יאכטה...

 

תודה. ואני מבין שכל המשפחתיות החדשות למיניהן (מאזדה 3, רנו גראנד קופה) או אפילו רכבי הפנאי כמו הקיה נירו או האאוטלנדר לא מתקרבות לרמת הנוחות והמרחב שיש לרכבי מנהלים מדור קודם. זו פשוט שאלה האם לקחת רכב מליסינג פרטי תפעולי באזור ה-130 או ללכת על מנהלים נוחה יותר משנתונים קודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. ואני מבין שכל המשפחתיות החדשות למיניהן (מאזדה 3, רנו גראנד קופה) או אפילו רכבי הפנאי כמו הקיה נירו או האאוטלנדר לא מתקרבות לרמת הנוחות והמרחב שיש לרכבי מנהלים מדור קודם. זו פשוט שאלה האם לקחת רכב מליסינג פרטי תפעולי באזור ה-130 או ללכת על מנהלים נוחה יותר משנתונים קודמים.

 

המאזדה 3 צפופה,והמושבים בסדר גמור.

לא ברמה של קטגוריה מעל(נסעתי המון על ה1.5,יכול להיות שבגרסה המאובזרת המושבים שונים).

 

האאוטלנדר והנירו זה משפחתיות מוגבהות.

 

אאודי גם צונחות במחיר,ב90 אלף אפשר למצוא אחת משנתון דיי מתקדם.

ואם לא אאודי אז פסאט-רכב מאוד מרווח.

 

ב130 אלף פחות או יותר אפשר לקנות בי4 0ק''מ חדשה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2320 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...