Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים,

אני מנסה להחליף את הנוזל קירור בפורד מונדאו 2012 (mk4) ולא מוצא את הפתח ניקוז מלמטה.

יש פתח ניקוז אחד (מצורפת תמונה) אבל נראה שהוא נוזל קירור לגיר וכשפתחתי אותו קצת הוא השפריץ נוזל בצבע שלא תואם את הנוזל קירור והוציא אדים קרים. מישהו מכיר מאיפה מנקזים את הנוזל קירור ויכול לתת לי עוד מידע על איפה לחפש אותו?

IMG_20201123_115211.jpg

עריכה אחרונה על ידי Omerfix
פורסם

מה שניקזת זה המעבה של המזגן, הרדיאטור יושב מאחוריו.

צריך להיות באחת הפינות ברז שאפשר לפתוח ביד ולידו פתח לחיבור צינורית ניקוז.

תחפש ביוטיוב, לא חסר סרטונים שמראים איך מנקזים.

פורסם
לפני 3 שעות, trademark כתב:

מה שניקזת זה המעבה של המזגן, הרדיאטור יושב מאחוריו.

צריך להיות באחת הפינות ברז שאפשר לפתוח ביד ולידו פתח לחיבור צינורית ניקוז.

תחפש ביוטיוב, לא חסר סרטונים שמראים איך מנקזים.

טוב לדעת.. זה אומר שאני אצטרך להוסיף גז עם נוזל סיכוך למערכת קירור של המזגן? 

מצאתי בסוף את הצינורית הזאת, היא ממוקמת ליד והיה צריך לדפוק אותה חזרה למקום כשסגרתי אותה

×
×
  • תוכן חדש...