Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לנו במשפחה רנו פלואנס 2012 ואנו מעוניינים להתקין מובילאיי.

לגבי נחיצות המובילאיי הגענו למסקנה שעדיף שיהיה, מה גם שמדובר ברכב יד שניה ואין אפשרות למערכת מקורית.

ההתלבטות היא, האם התקנת המובילאיי תגרום לנזק למכלולים, בעיות חשמל או לקרקושים באיזור הדשבורד.

מה צריך לפרק בכדי להתקין את המערכת?

נקודת האור היא שכל כך הרבה רכבים עברו התקנת מובילאיי כך שיש להם את הידע, הנסיון ואני מקוו שגם כוונה לבצע עבודה נקיה ומסודרת.

מה דעתכם?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בפורום, המערכת מוביל־איי מכונה "הצפצפה".

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא אמורה להיות בעיה, כמו שציינת, מכירים את הרכב, מכירים את המכלולים, מכירים את העבודה.

הסטטיסטיקה כנראה לטובתך.

 

אציין שלפני מספר שנים, בגרסאות הראשונות אבי רכש באופן פרטימערכת כזאתי (לא חייב מובילאיי יש לה מתחרות לא פחות טובות) ברנו קנגו 2011, ולא הייתה שום בעיה לאחר ההתקנה.

 

מחיר הביטוח השנתי ירד משמעותית ותוך שנתיים שלוש זה כיסה את עצמו.

אני מתאר לעצמי שהיום כמה שנים אחרי יש אפילו יותר נסיון עם המערכות האלו.

 

אצלי לעומת זאת ברכב 2014 בהרכבה אצל היבואן, יש קרקושים שמקורם מאחורי ההגהה ואני די בטוח שלא היצרן אשם.

פורסם

המערכת מתעלקת על מערכות חשמל ברכב כגון מערכת האיתות וכד'.

העבודה אינה מסובכת כלל אבל קח בחשבון שההתעלקות על מערכת החשמל לא עושה לה טוב במיוחד עם המתקין הישראלי הממוצע.

ה1500 ש"ח האלה שתחסוך יכולים לצאת בקלות על תקלות חשמל משונות שיתחילו לצוץ

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

המערכת פועלת אצלי כמעט שנתיים בצורה מופלאה, אני נהנה מכל רגע, אין קרקושים ואין בעיות חשמל. תתקין עוד היום. המערכת הצילה אותי מעשרות תאונות ומתפקדת ממש כמו טייס משנה שיושב לידי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
המערכת מתעלקת על מערכות חשמל ברכב כגון מערכת האיתות וכד'.

העבודה אינה מסובכת כלל אבל קח בחשבון שההתעלקות על מערכת החשמל לא עושה לה טוב במיוחד עם המתקין הישראלי הממוצע.

ה1500 ש"ח האלה שתחסוך יכולים לצאת בקלות על תקלות חשמל משונות שיתחילו לצוץ

 

המערכת לוקחת את ההתראות ישירות מ ה can bus ולא ממערכת החשמל

פורסם
בפורום, המערכת מוביל־איי מכונה "הצפצפה".

 

בקרב אנשים שלא נוהגים כראוי וגורמים לה לצפצף ללא הרף. תנהג כמו שצריך והיא תצפצף כשיש צורך.

פורסם
המערכת פועלת אצלי כמעט שנתיים בצורה מופלאה, אני נהנה מכל רגע, אין קרקושים ואין בעיות חשמל. תתקין עוד היום. המערכת הצילה אותי מעשרות תאונות ומתפקדת ממש כמו טייס משנה שיושב לידי.

אני די בטוח שאם היא הצילה אותך מעשרות תאונות הבעיה היא בך..

פורסם

באוקטביה שלי מותקן מובילאיי בדיוק שנה.

אין בעיות חשמל ואין קרקושים.

אני מאוד מרוצה מהמערכת. מלבד התראות שווא בסמטאות צרות עקלקלות - אין כמעט התראות שווא.

פורסם
כל הדשבורד שלי מקרקש בגלל התקנה של מוביילי. תסיק מסקנות לבד.

 

אצלי לא מקרקש כלום. תסיק מסקנות גם מזה. הקרקושים אגב גם לעיתים תלויים ברכב ובאיכות חומרים ולא בהתקנה מקומית. כנראה שאם היתה לי ברירה הייתי נמנע מההתקנה, אבל אם היא כבר שם ועובדת בסדר גמור, לא ממש אכפת לי.

פורסם

אני לא הייתי מתקין.

מצפצץ, מרגיז, פתח לקרקושים באחוזים גבוהים ובעיקר מיותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בסובארו 2006 שלי התקנתי לאחרונה "איווקס" עקב התימרוץ האחרון שצץ.

בינתיים שלושה שבועות ועובד מצוין ואין הרעה במצב פנים הרכב ו/או החשמל.

 

בעקבותי אבא שלי התקין לפני שבוע וחצי "מובילאיי" במאליבו 2009, לא שמעתי תלונות בינתיים.

אופנוען


×
×
  • תוכן חדש...