Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה לא לקנות טויוטה אוריס היברידית? זה נראה על פניו עדיף על נירו/איוניק.

 

חשבתי על הרכב הזה בגירסת הסטיישן, הבעיה היא שמרווח הרגליים במושב האחורי מביך, סדר גודל של רכבי סופר מיני ואפילו פחות מחלקם (מעבר לכך הרכב נמצא בסוף חייו, אם היה דגם חדש מרווח יותר כנראה שהייתי מעדיף אותו).

 

הפריוס גם נפסלה על הסף עקב עיצוב חיצוני שהוא גם מביך, חלון אחורי משופע שמכניס את חום השמש ליושבי המושב האחורי ומחיר יקר מדי לתמורה. כבר עדיף להוסיף עוד קצת כסף (או לרכוש באפס ק״מ) ולרכוש את הסונטה היברידית. אבל גם הוא נפסל עקב מבנה סדאן, תא מטען נמוך מדי ולא שימושי וחלון אחורי משופע (אם הייתה גירסת סטייש כנראה שהייתי מעדיף אותה ואולי גם את האופטימה סטיישן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מסך 7 אינצ׳ שמותקן, הוא מקורי? לא ברור מהמפרט. רשום גם תמיכה בווייז, מישהו בדק?

 

למה לא לקנות טויוטה אוריס היברידית? זה נראה על פניו עדיף על נירו/איוניק.

 

אוריס היברידית? אני לא רואה תחרות בכלל, במה בדיוק יא עדיפה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסך 7 אינצ׳ שמותקן, הוא מקורי? לא ברור מהמפרט. רשום גם תמיכה בווייז, מישהו בדק?

 

 

 

אוריס היברידית? אני לא רואה תחרות בכלל, במה בדיוק יא עדיפה?

 

מסך מקורי של היצרן, עם וייז (ועוד כמה אפליקציות) ועם תמיכה בעברית.

 

הוא עובד רק עם נקודה חמה של הטלפון הסלולרי ולא באופן עצמאי עם כרטיס סים. אין שיקוף אבל לא צריך את זה.

 

דרך אגב הנירו מאובזר למדי, יש מצלמת רברס וחיישני חניה אחוריים מקוריים מהיצרן, יש חיישני גשם ותאורה, יש משענת יד אחורית במושב האחורי (אלו דברים שבחלק מרכבים אחרים יקרים יותר לא מקבלים בדגמי הבסיס).

 

אין אפשרות להתקין חיישני חנייה קדמיים מאחר וזה גורם לפגיעה ברדאר הקדמי (מצלמת חניה קדמית הם לא מציעים כלל) והם לא מתקינים גם מרימי שמשות מאחר והתקנה מקומית לא בטיחותית- החלון לא נעצר בזיהוי יד (כך נאמר לי לפחות בסוכנות בחיפה). זה גם מפריע לי, אלו דברים שימושיים, אבל נחיה עם זה.

 

דרך אגב איתי סמוראי בעל הנירו- כשאתה רכשת את הנירו, קיבלת איזו תוספת אבזור בחינם/ בהנחה, הטבה אחרת?

 

אני קניתי בימי מבצע, הנחה של 6,000 ₪ וקודן סייב רדום בחינם.

 

על ההנחה העדפתי לוותר ולקבל במקום זאת טרייד אין במחיר מחירון בהפחתה של 2,000 ₪.

 

בדקתי גם את האיוניק האח לפלטפורמה, הוא עוד יותר מאובזר ועם אחריות ארוכה יותר. אבל המרחב לרגליים במושב האחורי משמעותית קטן יותר (למרות בסיס גלגלים זהה) ולא ניתן לסגל תנוחת נהיגה שבה ניתן להניח את המרפקים של הידיים על משענת היד המרכזית ומשענת דלת שמאל, גם במצב הנמוך ביותר של כסא הנהג המשענות נמוכות מדי.

 

מעבר לכך ירידת הערך של האיוניק בינתיים טיפה יותר גדולה מהנירו (מבדיקה שערכתי, כנראה בגלל שהוא נמכר לליסינג בכמויות ומאחר והוא לא ג׳יפון), זה לא מה שהיה משנה את התמונה כשלעצמו.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הרכב היה בתחילת השיווק אז לא ציפיתי למתנות,

בכ"ז קיבלתי מיגון ומימון מסובסד על חלק מהסכום, מה ששווה לא מעט בסה"כ.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצחיק שמנהל אולם לא ״יודע״ על דגם שיהיה פה עוד כמה חודשים... יותר הגיוני שהוא מנסה למכור מה שיש לו עכשיו...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

אגב, בדקתי כרגע, נראה שגם במצב ידני וגם בספורט, הטעינה עובדת כרגיל בין אם זה מהמנוע או מהבלמים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם טלקאר לא יביאו את הפלאג אין , ואת -הכל חשמלי הם ישארו לבד בעולם שכל יצרן מנסה רק לקדם את החשמלי שלו, כולל יונדאי שהצהירה שהיוניק החשמלי לגמרי יגיע לישראל ב 2018 . פשוט בזיון .

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם תגיע, היא תימכר בכמות הומיאופתית.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, בדקתי כרגע, נראה שגם במצב ידני וגם בספורט, הטעינה עובדת כרגיל בין אם זה מהמנוע או מהבלמים.

האם אפשר לדעת את עוצמת הטעינה, כלומר שהטעינה שמבוצעת מנסיעה בהילוך נמוך בירידה ללא שימוש בבלמים זהה לעוצמת הטעינה שהייתה מבוצעת באותה ירידה רק עם שימוש בבלמים?

 

ההגיון שלי אומר שבטעינת הסוללה באמצעות המנוע שעובד בירידה יש יותר הפסדי כוח מטעינה באמצעות הבלמים שמפעילה את מערכת הבלימה הרגנרטיבית.

 

האם יש בספר ההדרכה של הנירו המלצה לגבי מהי הדרך הנכונה/ אפקטיבית לטעינת הסוללה?

 

לגבי מנגנון מניעת הדרדרות, האם הוא עובד רק בעליות אם גם בירידות (מונע הדרדרות קדימה?)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

עוצמת הטעינה נראית בטווח של ה-charge.

כשהיא בחלק העליון שלו, הטעינה נמוכה.

כשאתה בולם, השעון יורד למטה לכיוון הטעינה הגבוהה יותר.

 

ה-hill holder פועל רק בעליות.

 

לא קראתי את הספר והמלצות יכולות להיכתב, בסוף תוואי

הנסיעה ואופי הנהיגה שלך הם שיקבעו כמה חסכוני תהיה.

אנחנו לא עושים התאמות מיוחדות בנהיגה איתו ועדיין בתוואי

לא ממש סלחני הוא צורך 20-21 קמ"ל על פני שנה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסך מקורי של היצרן, עם וייז (ועוד כמה אפליקציות) ועם תמיכה בעברית.

 

הוא עובד רק עם נקודה חמה של הטלפון הסלולרי ולא באופן עצמאי עם כרטיס סים. אין שיקוף אבל לא צריך את זה.

 

אני רואה שבחו"ל יש אנדרואיד אוטו במערכת שנראית זהה. אין תמיכה בכלל במה שמותקן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם טלקאר לא יביאו את הפלאג אין , ואת -הכל חשמלי הם ישארו לבד בעולם שכל יצרן מנסה רק לקדם את החשמלי שלו, כולל יונדאי שהצהירה שהיוניק החשמלי לגמרי יגיע לישראל ב 2018 . פשוט בזיון .

 

אם יבואן רכב יחליט שיש הצדקה כלכלית עבורו בייבוא רכב, הוא יעשה זאת. אם להערכתו אין הצדקה שכזו הוא לא יעשה זאת.

ממתי סיבות כלכליות הפכו לביזיון?

 

מצחיק שמנהל אולם לא ״יודע״ על דגם שיהיה פה עוד כמה חודשים... יותר הגיוני שהוא מנסה למכור מה שיש לו עכשיו...

 

למה מצחיק? מנהל אולם תצוגה לא אמור לדעת מה התכנית העסקית של היבואן לחודשים הבאים, הוא מתעסק במה שיש עכשיו ואת זה הוא צריך למכור.

 

אני רואה שבחו"ל יש אנדרואיד אוטו במערכת שנראית זהה. אין תמיכה בכלל במה שמותקן?

 

המערכת שיש בנירו (ובסורנטו ובחלק מהספורטאג'ים) היא מערכת שמאוד מתאימה לשוק הישראלי:

 

- עברית מלאה

- וויז מקורי מובנה

- מערכת מקורית ולא התקנה מקומית

 

אנדרואיד אוטו שיש בחלק מדגמי קיה בישראל (פיקנטו, ריו) נותן פתרון לא רע, אבל פחות טוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2092 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...