Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא הבנתי לגבי החסרון "עגלה עם סוסה" האם התכוונת לביצועים עגלתיים? הרי רשמת שהביצועים טובים?

 

דרך אגב אני גם חושב שהצבע השחור (ואחריו האפור כהה) הוא הכי יפה על הנירו, אבל מטעמים פרקטיים בחרתי לבן פנינה.

 

לגבי הביטוי "עגלה עם סוסה", זה נאמר באותה תקופה שעשיתי נסיעת מבחן של 10 דק' על נירו של עמית מהעבודה, שברשותי הייתה פוקוס מטורבתת.... ולא ידעתי על קיומו של הילוך הספורט, אז התייחסתי לנירו כ1.6 רגילה.

ברגע שאתה מעביר להילוך ספורט, הנירו לא חורכת אספלט אבל היא לא נופלת מכל המשפחתיות המטורבתות למיניהן, עקב מומנט יפה ודחיפה של המנוע החשמלי.

היום אני לא מרגיש את חיסרון הטורבו הודות להילוך ספורט.

אני חושב שזה דיי והותר ביחס למחירה.

אגב איך השתדרגה הנירו באיבזור נכון להיום? ידוע לי רק על מסך מולטימדיה חדש....

 

אני דווקא חושב ששחור יותר פרקטי בכלל והולם את הנירו בפרט.

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדש אמנון.

אם אפשר לשאול, מה גרם לך להעדיף את הנירו על ה-3008 דיזל? נשמע שאתה לא נוסע הרבה וההפרש בין ההיברידי לדיזל לא משמעותי עבורך. באבזור בטיחות ונוחות הפיז'ו לא נופלת, המרווח דומה, אז האם זו רק הרתיעה מהמותג ושמירת הערך שלו?

 

תודה רון!

 

לפני שאני אשכח אני רוצה לשאול אותך קודם שאלה, האם יוצא לך לך להשתמש במצב B בגיר של הלקסוס (או שיצא לך באוריס הייבריד שהייתה לך?) ואיך נוחות השימוש בפיצ'ר הזה?

 

לגבי השאלה שלך,

 

ראשית אתחיל בכך שהתברר שתהליך רכישת רכב בשבילי הוא יותר קשה מלכרות ביטקווין :-)

 

התהליך הנ"ל כולל כל כך הרבה פרמטרים וכל כך הרבה שיקולים ואיזונים עדינים וכן תהליך עם עצמי לגבי מהם הצרכים החשובים בשבילי ומהם הצרכים שאני יכול לוותר עליהם שאני כבר מותש :oops:

 

 

בסופו של דבר התכנסתי לפרמטר "על" לפיו הבחירה ברכב תהיה "בחירה רציונלית", בחירה שהיא מנוטרלת מצרכים רגשיים, פסיכולוגיים, חברתיים וכיוצ"ב ומבוססת אך ורק על צרכים "אמיתיים" ותמורה מירבית לאותם הצרכים.

 

הבחירה בנירו היא התוצאה של ההליך הנ"ל. אני יודע זה נשמע לא סקסי, כנראה שאני הופך למקרר.

 

לגבי הפיז'ו 3008 הוא לא מיוחד באי הבחירה בו, הוא נמצא בחבורה מכובדת של כל הרכבים הרלבנטיים פוטנציאלית בשבילי בישראל, אשר ביצעתי לגביהם אלמינציה מסיבות כאלו ואחרות. בחבורה זו כלולים גם רכבים יפניים וקוראיניים, לרבות ממותגים חזקים ובעלי שמירת ערך טובה. כל אחד מהם זכה לסיבת או סיבות סירוב מיוחדות לו, אף אחד לא קופח :wink:

 

לגופו של עניין (ואני כתבתי את הרוב בעבר, מי שקרא מוזמן לדלג) ה- 3008 נפסל בראש ובראשונה בשל כמה מתכונות הרכב עצמו ורק אחר כך בשל פרמטרים נלווים של חשש לירידת ערך גבוהה ולאי יכולת לבצע עיסקת טרייד אין עתידית- דבר שמאד חשוב לי. המצב הזה חבל לי דרך אגב.

 

שלא יובן לא נכון, ה- 3008 בגירסת "הפרימים דיזל" היא "חבילה נהדרת" לדעתי, למעשה ללא מתחרות. אבל אני באופן אישי לא יכולתי בסופו של דבר להשלים עם כמה מתכונות הרכב:

 

ההגה הקטן מדי, מקומר ובעל תגבור יתר.

 

הקורה האמצעית של דלת שמאל ליד הנהג, ממוקמת קדימה מדי וכך יוצא שהמשענת על דלת שמאל נגמרת לפני מרפק יד שמאל ואין למעשה איפה להניח את מרפק יד שמאל.

 

החלונות במושבים האחוריים גבוהים מדי והחלונות לא יורדים עד הסוף.

 

לא התחברתי לעיצוב החיצוני (ואני חושב שהוא גם גם לקוי וחורג מעקרונות העיצוב "הנכון" ואני כותב זאת בתור מעצב רכב חובבן).

 

הגג הפנורמי- חשש מחדירת שמש וחום.

 

יש הרבה שחולקים עלי וזה בסדר גמור.

 

לגבי נושא ירידת הערך- נכון שלקחתי בחשבון שצריכת הדלק של הדיזל תקזז לי חלק מירידת הערך ואני אכן לא נוסע הרבה (כ- 15 אלף ק"מ בשנה), אבל אז חשבתי לעצמי מה אני עושה כאן בעצם, האם אני רוצה לקזז ירידת ערך או ממש לחסוך?

 

הנירו רכב סטנדרטי הרבה יותר (מלבד מערכת ההנעה שמתחת לפני השטח).

 

כבר ציינתי את היתרונות שלו, אני אוסיף בקצרה כי:

 

בנירו ההגה בגודל נורמלי ובעל משקל נכון.

 

המרווח הפנימי בנירו דומה ל- 3008 ואפילו מרווח הרגליים עדיף קצת.

 

החסכון בדלק יהיה גדול יותר מה- 3008 מאחר ומירב הנסיעות שלי הן בעיר ועוד בתוואי הררי שמאפשר בירידות טעינה רגנטרטיבית מיטבית.

 

ירידת הערך בינתיים נמוכה ואני מניח שתישאר נמוכה.

 

מחיר הרכב נמוך יותר (דבר שגורם כשלעצמו גם לירידת ערך נמוכה יותר בשקלים).

 

תהיה אפשרות עתידית לבצע טרייד אין במחיר מחירון.

 

עולם הרכב מתקדם בצעדי ענק למעבר לרכבים היברידיים וחשמליים, אני מניח שבמהלך 5 שנים הקרובות היצע הרכבים בישראל של רכבים כאלו יהיה גדול בהרבה והשוק יינטה לכיוון רכישת רכבים אלו, דבר שישפיע גם על הביקוש לרכבים היברידיים ישנים יותר ואני גם מתחבר למגמה זו באופן אישי.

 

הנירו רכב צנוע, זה משהו שאני מתחבר אליו עכשיו. לא יודע עובר עליי משהו :roll:

 

לעיצוב בנירו אני גם לא מתחבר, הוא גם לקוי עיצובית, אבל כאמור ההחלטה לגבי הנירו הייתה רציונלית ופרמטר זה בעיניי הוא לא רציונלי אלא רגשי. בכל אופן שאר הפרמטרים הנ"ל גברו על הפרמטר הזה.

 

יש עוד חסרונות בנירו שציינתי והתפשרתי לגביהם.

 

בסך הכל מבחינת מערכת השיקולים והאיזונים שקבעתי לעצמי והאלמינציה שביצעתי, הנירו נותר אחרון ובודד במערכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי חשוב - תתחדש וסע בדרכים טובות.

עשית עבודה נהדרת באלימינציה :)

לא זכיתי עדיין לנסוע בנירו אך אני מכיר את האיוניק די טוב, אם הנירו נותן שיפור בכל הקשור לבידוד רעשים אז הוא בהחלט רכב נהדר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.לא התחברתי לעיצוב החיצוני (ואני חושב שהוא גם גם לקוי וחורג מעקרונות העיצוב "הנכון" ואני כותב זאת בתור מעצב רכב חובבן).

מה שאומר שגם כאלה שמאוד מחוברים ומבינים את עולם העיצוב יכולים שלא להסכים. חבר שלדעתי הוא אחד האדריכלים המוכשרים בארץ, ובעברו נסיון עיצובי בעולם הרכב בחר ב3008 לאחר שפסל כמעט את כל המתחרות שלה עיצובית.

אישית שמתי לב בפעמים הספורות שיצא לי לנהוג בה שהיא מושכת תשומת לב מטורפת ואין סוף הערות/מחמאות ברחוב, בטח יותר מהרכב שלי שעולה פי שתיים...

הנירו אחלה רכב, אבל משעממת למראה ולא חושב שהיא תגרום למישהו לעצור ולהתלהב ממנה.

מסכים אתך לגמרי לגבי מכוניות חשמליות/פלאג אין. אני כבר שם וקשה לי להאמין שאחזור אחורה מבחינה זו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפרקטיות שבצבע לבן- אני חשבתי רק על האספקט שהרכב פחות מתחמם.

 

אבל עכשיו כשאני חושב על זה:

 

נדמה לי שרואים עליו גם פחות אבק?

 

אולי רואים גם פחות מכות ושריטות? (אולי להיפך?)

 

אני חושב שיש לצבע לבן גם יותר ביקוש אבל זה פחות משנה לי אני כנראה ממילא יעשה בעתיד שוב טרייד אין ואני לא חושב שתהיה בעיה למכור גם צבעים אחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

כבר הפריכו את הקשר בין צבע כהה להתחממות.

גם אם זה מעלות ספורות, מה שקובע הוא גודל השמשות.

על לבן מן הסתם רואים פחות לכלוך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רון!

 

לפני שאני אשכח אני רוצה לשאול אותך קודם שאלה, האם יוצא לך לך להשתמש במצב B בגיר של הלקסוס (או שיצא לך באוריס הייבריד שהייתה לך?) ואיך נוחות השימוש בפיצ'ר הזה?

 

לגבי השאלה שלך, בסופו של דבר התכנסתי לפרמטר "על" לפיו הבחירה ברכב תהיה "בחירה רציונלית", בחירה שהיא מנוטרלת מצרכים רגשיים, פסיכולוגיים, חברתיים וכיוצ"ב ומבוססת אך ורק על צרכים "אמיתיים" ותמורה מירבית לאותם הצרכים.

 

הבחירה בנירו היא התוצאה של ההליך הנ"ל. אני יודע זה נשמע לא סקסי, כנראה שאני הופך למקרר.

 

 

אשריך שהצלחת לדבוק בבחירה רציונלית, ברכישה שמערבת הרבה רגש והתלהבות אצל חובבי רכב. או שפשוט תודה שאשתך בחרה בשבילך :lol:

 

מסכים שנירו זו בחירה הגיונית, מין פשרה טובה בכל הפרמטרים, עבור מי שמחפש רכב קומפקטי מוגבה חסכוני ובטיחותי. עשיתי עליה נסיעת מבחן וזו הייתה גם הבחירה שלי לתקציב של מתחת ל-140K. חוץ ממספר חוסרים מעצבנים באבזור שהזכרת, לי גם הפריע נתון הביצועים - על הנייר הספק המנוע והמומנט מאוד נאים, אבל בפועל האצה ל-100 ב-11.5 שניות לא מלמדת על רכב נמרץ, במיוחד בעליות.

 

לשאלתך לגבי הילוך B בהיברידיות: כן, יצא לי להשתמש בו בכל נסיעה כתחליף לבלמים - בגלישה לרמזור אדום ובירידות. האם בסופו של דבר זה חסך ברפידות? לא בטוח, החלפתי רפידות קדמיות פעמיים ב-75,000 ק"מ בלקסוס. לא אתפלא אם יש הרבה נהגים שבחיים לא שילבו ל-B ובקושי יודעים מה זה, כך שבמקומך לא הייתי מוטרד מדי מזה שהוא לא קיים בהיברידיות הקוריאניות. יתכן שהמהלך הראשון של הדוושה עושה אותה פעולה בדיוק ומשיג אותה תוצאה, לא בדקתי לעומק, אבל מה שהכי חשוב הוא שתחושת דוושת הבלמים תתאים לך ותתרגל אליה. היא שונה בהיברידיות ולא לטובה - הבלמים פחות נשכניים והבלימה לא ליניארית.

 

אגב יותר ויותר נירו בליסינג עולים על הכביש, מה שלא ראינו בתחילת השנה, אבל זה נכון גם לרכבי פנאי אחרים בקטגוריה כמו C-HR.

 

בהצלחה! תחשוב כמה זמן עומד להתפנות לך בקרוב, כשההחלטה תהיה לגמרי מאחוריך :-D

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green בשעה טובה, תתחדש!!!

 

אולי לא רכשת את ה- 3008 אבל בזכותך יש עוד כמה כאלו על הכביש (לובינסקי... מה עם איזה משהו קטן לבחור!?).:wink:

 

למרות שהנירו פחות לטעמי האישי אבל אם כבר אז בלבן פנינה בשילוב תאורת יום לד, הוא נראה הכי טוב.

 

אגב בנוגע להשפעת צבע הרכב על הטמפרטורה, יש הבדלים, וזה לא קשור בהכרח לרכבים. מחקרים רבים עושים שימוש באופן בו צבעים שונים של חומרים זהים, טבעיים או מלאכותיים, מגיבים לקרינת השמש. (מחזיר אותי לקורסי מבוא בחישה מרחוק :shock:).

מצרף

מעניין בנושא.

 

תתחדש!!!

עריכה אחרונה על ידי Ozb

קרדיט ל- misterb על התמונה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדעה שאם בן אדם קונה רכב חדש שיבחר את הצבע שהוא באמת רוצה. מוציאים הון על רכבים פה ובסוף כולם בוחרים את אותו הצבע.

אבל לא נורא, בגלל זה אני מקבל אין סוף מחמאות על הרכב שלי... ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאני אשכח אני רוצה לשאול אותך קודם שאלה, האם יוצא לך לך להשתמש במצב B בגיר של הלקסוס (או שיצא לך באוריס הייבריד שהייתה לך?) ואיך נוחות השימוש בפיצ'ר הזה?

אני הבנתי שזה כמו בלימת מנוע במשאית, טוב לירידות תלולות וממושכות.

 

אין לי כאלה ליד הבית, אז בפריוס יצא לי להשתמש בזה בקושי פעמיים. גם בלימה רגילה מטעינה את הסוללה די מהר.

 

מה שכן, עוד טריק לחסכון בדלק - בירידות עדינות אני עוזב את הגז ונותן לרכב להתגלגל. ככה גם מנוע הבנזין לא פועל (כי המערכת מכבה אותו) וגם הסוללה נטענת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשריך שהצלחת לדבוק בבחירה רציונלית, ברכישה שמערבת הרבה רגש והתלהבות אצל חובבי רכב. או שפשוט תודה שאשתך בחרה בשבילך :lol:

 

לי גם הפריע נתון הביצועים - על הנייר הספק המנוע והמומנט מאוד נאים, אבל בפועל האצה ל-100 ב-11.5 שניות לא מלמדת על רכב נמרץ, במיוחד בעליות.

 

תחשוב כמה זמן עומד להתפנות לך בקרוב, כשההחלטה תהיה לגמרי מאחוריך :-D

 

לגבי הבחירה הרציונלית, אישתי דווקא רצתה רכב גבוה יותר, אבל אחרי שהסברתי לה את השיקולים בבחירת הנירו היא התרצתה :-)

 

ושלא תחשוב שזה היה קל לדבוק בבחירה הרציונלית, גם עכשיו בעודי כותב את ההודעה הזאת זה לא קל, אבל זאת הרגשה ערטילאית, ממילא אין באמת בחירות רגשיות בג׳יפונים למשפחה בטווח מחירים בינוני. גם אם יש בחירות יחסיות כאלו אז הרכבים המדוברים לוקים בחסר בתחומים הרציונליים, זה לא שמצאתי רכב שמשלב גם וגם ופסלתי אותו בכל זאת רק בגלל שהוא נגע לי גם ברגש :-)

 

לצורך העניין רכבים שמדברים אלי יותר רגשית היו:

 

המאזדה cx5 בגלל העיצוב החיצוני והפנימי ותחושת האיכות. אבל הוא לוקה בחסר באבזור הנוחות, הבטיחות ובתחום יחידת ההנעה.

 

הפיז׳ו 3008 בגלל עיצוב הפנים ותחושת הפרימיום והייחוד. אבל ציינתי כבר את הבעיות.

 

סיאט אטקה- אני אוהב את העיצוב החיצוני שלו למרות הפשטות היחסית. אבל מנגד מדובר בתוצרת וואג על כל החסרונות הידועים (למרות שנזכרתי כעת שערקת לשורות וואג ורכשת אאודי q2) חוסר באבזור נוחות ובטיחות ובין היתר הגעתו של הקארוק.

 

עריכה: גם ה- xv החדש מדבר אליי רגשית בגלל העיצוב המסוקס והייחודיות. מנגד יחידות ההנעה עייפות, חוסר באבזור בטיחות אקטיבי למעט הגרסאות הבכירות, תא מטען קטן ותמחור גבוה מדי כאשר בהמשך צפויה מכירת חיסול באפס ק״מ.

 

וזהו בעצם. אני עדיין עומד על הרגליים.

 

דרך אגב רכבים נוספים שעמדו על הפרק בישורת האחרונה שמדברים אליי רציונלית הפעם היו:

 

מיצובישי אאוטלנדר- יש עליו הנחות יפות כעת במבצע חבר ובסך הכל מדובר בחבילה משפחתית טובה. מנגד יש חסרונות של רכב מסורבל, ביצועים סבירים בלבד וצריכת דלק לא מזהירה. גם גירסת 5 מקומות לא תגיע בינואר אלא רק מאוחר יותר. אני רוצה לבצע את ההחלפה בינואר.

 

סקודה קארוק- אני צופה שבגרסאות היקרות הוא יענה הטוב מכל האפשרויות על הצרכים שלי מתכונות הרכב עצמו. הבעיה היא שוב שמדובר ברכב מתוצרת וואג וגם יש לי סימן שאלה מסויים לגבי ירידת הערך, אבל זה פרמטר פחות מהותי. הוא גם צפוי להימכר לישראל רק החל מחודש 02,03.

 

לגבי הביצועים של הנירו, ראיתי מבחן ישראלי בו בדקו את התאוצה והיא יצאה בפועל סביב 10 שניות. גם ההרגשה מנסיעות המבחן הקצרות שביצעתי היא שלכל הפחות במהירויות עירוניות אין לנירו מה להתבייש מול רכבים שלכאורה מהירים ממנו.

 

ולגבי הזמן שעומד להתפנות לי, אני כבר מתחיל להרגיש ריקנות :-)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green בשעה טובה, תתחדש!!!

 

אולי לא רכשת את ה- 3008 אבל בזכותך יש עוד כמה כאלו על הכביש (לובינסקי... מה עם איזה משהו קטן לבחור!?).:wink:

 

למרות שהנירו פחות לטעמי האישי אבל אם כבר אז בלבן פנינה בשילוב תאורת יום לד, הוא נראה הכי טוב.

 

אגב בנוגע להשפעת צבע הרכב על הטמפרטורה, יש הבדלים, וזה לא קשור בהכרח לרכבים. מחקרים רבים עושים שימוש באופן בו צבעים שונים של חומרים זהים, טבעיים או מלאכותיים, מגיבים לקרינת השמש. (מחזיר אותי לקורסי מבוא בחישה מרחוק :shock:).

מצרף

מעניין בנושא.

 

תתחדש!!!

 

Ozb תודה!

 

דרך אגב לא עשיתי כזה שירות טוב ללובינסקי בסוף לא בחרתי ב- 3008 :roll:

 

לגבי המבחן היפה של השפעת צבע הרכב שהבאת, שימו לב כמה השפעה יש להתחממות הרכב מהחלון הקדמי וכמה וילון קדמי מוריד את הטמפרטורה. הסיבה לכך לדעתי היא בעיקר השיפוע הגדול של החלון הזה.

 

מאותו רציונל גם חלון אחורי משופע (כמו ברכבי האצ׳בק כדוגמת הסיביק או כמו בכל רכבי הסדאן) ישפיע מהותית לרעה על התחממות הרכב ובאופן ישיר על היושבים מאחור (הרגשתי זאת בעצמי). זאת אחת הסיבות העיקריות שאני פוסל רכבי סדאן על הסף.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסך מקורי של היצרן, עם וייז (ועוד כמה אפליקציות) ועם תמיכה בעברית.

 

הוא עובד רק עם נקודה חמה של הטלפון הסלולרי ולא באופן עצמאי עם כרטיס סים. אין שיקוף אבל לא צריך את זה.

 

דרך אגב הנירו מאובזר למדי, יש מצלמת רברס וחיישני חניה אחוריים מקוריים מהיצרן, יש חיישני גשם ותאורה, יש משענת יד אחורית במושב האחורי (אלו דברים שבחלק מרכבים אחרים יקרים יותר לא מקבלים בדגמי הבסיס).

 

אין אפשרות להתקין חיישני חנייה קדמיים מאחר וזה גורם לפגיעה ברדאר הקדמי (מצלמת חניה קדמית הם לא מציעים כלל) והם לא מתקינים גם מרימי שמשות מאחר והתקנה מקומית לא בטיחותית- החלון לא נעצר בזיהוי יד (כך נאמר לי לפחות בסוכנות בחיפה). זה גם מפריע לי, אלו דברים שימושיים, אבל נחיה עם זה.

 

דרך אגב איתי סמוראי בעל הנירו- כשאתה רכשת את הנירו, קיבלת איזו תוספת אבזור בחינם/ בהנחה, הטבה אחרת?

 

אני קניתי בימי מבצע, הנחה של 6,000 ₪ וקודן סייב רדום בחינם.

 

על ההנחה העדפתי לוותר ולקבל במקום זאת טרייד אין במחיר מחירון בהפחתה של 2,000 ₪.

 

בדקתי גם את האיוניק האח לפלטפורמה, הוא עוד יותר מאובזר ועם אחריות ארוכה יותר. אבל המרחב לרגליים במושב האחורי משמעותית קטן יותר (למרות בסיס גלגלים זהה) ולא ניתן לסגל תנוחת נהיגה שבה ניתן להניח את המרפקים של הידיים על משענת היד המרכזית ומשענת דלת שמאל, גם במצב הנמוך ביותר של כסא הנהג המשענות נמוכות מדי.

 

מעבר לכך ירידת הערך של האיוניק בינתיים טיפה יותר גדולה מהנירו (מבדיקה שערכתי, כנראה בגלל שהוא נמכר לליסינג בכמויות ומאחר והוא לא ג׳יפון), זה לא מה שהיה משנה את התמונה כשלעצמו.

 

אין מרימי שמשות?? אז צריך ידנית להעלות את החלונות כאשר יוצאים מהרכב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2097 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...