Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום

מציע לך לעשות חיפוש על "צ'מפיון" "וואג" "DSG7" ולהכין חצי טון פופקורן.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לעשות חיפוש על "צ'מפיון" "וואג" "DSG7" ולהכין חצי טון פופקורן.

 

אני מבין שאתה מתכוון לגיר הרובוטי dsg7, הוא ממש בעייתי? ההורים שלי הזמינו עכשיו את סיאט איביזה החדשה, הבנתי שיש שם את אותו הגיר. דווקא היו ביקורות טובות לרכב הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוואג אני מתכוון לקונצרן פולקסווגן שכולל גם את סקודה, סיאט ואאודי.

 

תחפש בפורום ובאינטרנט מידע, הפנים שלך יחווירו.

 

אני על האמינות של רכבי הקונצרן הזה (ולא רק גיר ה- dsg) ועל השירות, האחריות והשקיפות של היבואן שלו בישראל צ'מפיון לא סומך.

 

זה לא אומר שאני שולל אוטומטית את רכבי וואג, אבל אני משקלל את הפרמטרים האלו עם פרמטרים אחרים שאני שוקל ברכישת רכב, כגון שמירת ערך, צריכת דלק, מרווח, ביצועים וכיוצ"ב שלכל אחד מהם משקל משלו.

 

המשקל שאני מעניק לפרמטרים הללו שציינתי בהקשר של רכבי וואג הוא כבד מאד.

 

צריך להיות להם חתיכת רכב טוב כדי שאני אהיה מוכן לרכוש אותו באופן פרטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק את הקשקאי דיזל בגירסה המאובזרת.

המחיר אטרקטיבי (יחסית), האבזור יכול להיות מספק (אותי אישית קצת פחות, אבל אולי אני הבעייתי), הגג גבוה מספיק וקו החלונות נמוך.

גם את שילוב המנוע/גיר אהבתי, המנוע מספיק בשרני בשביל שהגיר הרציף לא ירוץ לסל"ד גבוה כל רגע (כפי שהרגשתי בבנזין).

 

לקשקאי יש בקרת שיוט אדפטיבית? להבנתי אין לו. מבחינתי זה מוריד אותו מהרשימה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתה אומר שאין בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים? בנסיעת המבחן שעשיתי השתמשנו בה בזמן פקק והיא עבדה מצויין.

 

לפי הכתוב באתר פיג' היא עובדת מ-30 קמ"ש. אני יודע שהיא יכולה להגיע לעצירה, אבל להבנתי אם המהירות יורדת מתחת ל-30, בקרת השיוט מתנתקת ורק מסיימת את העצירה במידת הצורך.

מערכת השמירה על הנתיב עובדת רק במהירויות גבוהות אף יותר.

 

מישהו יודע משהו אחר מזה?

ועוד שאלה - נראה שאנשים כאן מתייחסים למערכות בטיחות ב-3008 אקטיב ב-2018. האם ב-2018 יהיו לה אותן מערכות כמו בפרימיום?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הכתוב באתר פיג' היא עובדת מ-30 קמ"ש. אני יודע שהיא יכולה להגיע לעצירה, אבל להבנתי אם המהירות יורדת מתחת ל-30, בקרת השיוט מתנתקת ורק מסיימת את העצירה במידת הצורך.

מערכת השמירה על הנתיב עובדת רק במהירויות גבוהות אף יותר.

 

מישהו יודע משהו אחר מזה?

ועוד שאלה - נראה שאנשים כאן מתייחסים למערכות בטיחות ב-3008 אקטיב ב-2018. האם ב-2018 יהיו לה אותן מערכות כמו בפרימיום?

 

בקרת השיוט עובדת מ-8 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green ו-alonjp - גם אני נמצא במצב דומה לשלכם ובדקתי את המכוניות שהזכרתם. הנירו נפלה אצלי בגלל קו החלונות הגבוה (60 ס"מ מהמושב לקו החלונות מאחור) שלא מאפשר לבן שלי לראות את הנוף. בנוסף גם בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים ושמירה על נתיב בפקקים חסרות לי. החוסרים של ה-3008 דומים (שם גם מערכת השמירה על הנתיב פחות טובה).

ב-xv החדש אין מיזוג מאחור ואין שמירה אקטיבית על נתיב...

גם אני כבר מתחיל להתייאש - אולי הקארוק יציל את המצב - אבל בליסינג בלבד שכן לא אהיה לקוח של ואג.

אני אפילו מתחיל לחשוב על האאודי q2, שב-165 אלף נותנת את כל אבזור הבטיחות הדרוש. חסר מיזוג מאחור (וגם כניסה ללא מפתח ועוד כמה דברים במחיר הזה) ואני מניח שהיא צפופה יותר ממה שאני רוצה.

 

בנירו יש בקשת שיוט אדפטיבית לא?

כפיר הג'ינג'י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להתייחס לרכישת הנירו כמחליף ל cx5.

מה היתרונות שיש לרכב על פני הרכב המוחלף?

לפי דעתי, המאזדה עדיפה בנושאים של מרחב פנימי ותא מטען, איכות חומרים, נוחות נסיעה ומושבים, זמינות כח ובידוד רעשים (הפרמטר הזה ממש דפוק בנירו).

אז כן, לנירו צריכת דלק מצויינת. אבל אם אתה מסתכל על הנושא הכלכלי בלבד, אין כלכלית הצדקה להחליף רכב אם הוא תקין ומשרת את בעליו נאמנה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מציע לך לעשות חיפוש על "צ'מפיון" "וואג" "DSG7" ולהכין חצי טון פופקורן.

חצי טון זה רק בשביל מבוא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להתייחס לרכישת הנירו כמחליף ל cx5.

מה היתרונות שיש לרכב על פני הרכב המוחלף?

לפי דעתי, המאזדה עדיפה בנושאים של מרחב פנימי ותא מטען, איכות חומרים, נוחות נסיעה ומושבים, זמינות כח ובידוד רעשים (הפרמטר הזה ממש דפוק בנירו).

אז כן, לנירו צריכת דלק מצויינת. אבל אם אתה מסתכל על הנושא הכלכלי בלבד, אין כלכלית הצדקה להחליף רכב אם הוא תקין ומשרת את בעליו נאמנה.

 

בגדול אציין שוב שהנירו מטעה- הוא נראה קטן ומצ'וקמק :-) בפועל הוא דומה פחות או יותר בתכונות שציינת ל- cx5 שלי (הדגם הישן) (תא מטען קטן יותר בנירו, מרווח רגליים אחורי גדול יותר בנירו, ה- cx5 מרווח יותר בשאר הפרמטרים שפחות חשובים לי, איכות חומרים דומה במאזדה קצת יותר טובה, מושבים נוחים יותר במאזדה וגם ותנוחת ישיבה טובה יותר במאזדה, זמינות כוח בנירו טובה יותר לפחות במהירויות עירוניות, בידוד רעשים בנירו כנראה פחות טוב, לגבי נוחות נראה לי שהמזאדה נוח יותר אבל אין לי ממצאים מדוייקים לאור נסיעות המבחן הקצרות בנירו).

 

אני אוסיף שצריכת דלק בנירו טובה משמעותית, בנירו מערכות בטיחות אקטיביות שבמאזדה אין, הנירו רכב חדש עם אחריות, המראה החיצוני בנירו חלש מאד וב- cx5 גם הדגם הישן, המראה החיצוני יפה מאד לפחות לטעמי והרבה יותר מרשים ויוקרתי מהנירו (מוציא יותר עיניים :shock:)

 

אני צופה שלאור החסכון בדלק של הנירו והמחיר היחסית נמוך שלו כחדש כי עלויות התחזוקה הכוללות (ירידת ערך + עלויות אחזקה דלק, תיקונים וטיפולים) בחמש השנים הקרובות שאני מתכוון להחזיק בו, יהיו נמוכות יותר מהמשך אחזקת ה- cx5 שלי בחמש השנים הללו. יהיה לי גם שקט נפשי מבחינת אמינות הרכב.

 

לא מצאתי ג'יפון אחר שמתאים לדרישות שלי, רוב הג'יפונים פשוט נפסלו על הסף בגלל בעיות ארגונומיה שונות, או בגלל חוסר באביזרי בטיחות אקטיביים ואלו שנותרו לא תאמו ליחס עלות (כוללת)- תמורה שאני מצפה לו (מלבד הסקודה קארוק שאולי יצדיק את הרכישה שלו, אבל הוא יגיע רק בחודש 02 או 03. אם הוא היה נמכר עכשיו הייתי בודק אותו וייתכן שהייתי בוחר בו, אבל החשש שלי מרכבי קונצרן פולקסווגן לא גורם לי לרצות להמתין ובינתיים גם להפסיד ירידת ערך על הרכב שלי).

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2106 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...