Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו- רשמים תהיות והתלבטויות לאחר נסיעת מבחן


green
שימו לב! השרשור הזה בן 2102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גרין, בהחלט בחירה מפתיעה.

אם זכור לי אז אנחנו התלבטנו לגבי אותם הרכבים פלוס מינוס (CX5, 3008, טיגואן או אפילו X1 משומשת), כך שהבחירה שלך בסופו של דבר דיי מוזרה לי.. :)

אגב, אם כבר הסכמת להתפשר על מרווח מאחור, תא מטען ואיכות גימור, למה לא ללכת כבר על ה-XV החדשה בדגם הבכיר ומנוע 2L?

אם הייתי מוכן להתפשר על המרווח זה בהחלט היה רכב שהייתי שוקל ברצינות, בזכות אבזור הבטיחות המקיף (בגירסה הבחירה) ובעיקר בזכות הנעת 4X4 ויכולת שטח אמיתית.

מודה שהנירו ממש לא מדברת אלי, היא נראית לי יותר סטיישן מאשר ג'יפון, ואני לא מוצא בה ערך מוסך למעט הנעה היברידית.

 

הבחירה באמת מוזרה גם לי :shock: אבל למעשה אני רק סגרתי מעגל, לפני כשנה כאשר התחלתי להתעניין בהחלפת רכב (לא יאומן כמה זמן עבר), אני פתחתי שרשור התלבטות בין הקיה נירו ליונדאי איוניק.

 

באותו הזמן אני מצאתי את שניהם כלא מתאימים לי ואפילו לא טרחתי לערוך נסיעת מבחן בנירו (אבל כן בדקתי אותו באולם התצוגה).

 

ואכן לאחר מכן סטיתי לכיוון הג׳פונים הקומפקטיים כדוגמת הג׳יפונים שגם אתה חיפשת.

 

מאז הנירו באמת לא עמד בכלל על הפרק ורק לאחר תהליך ארוך של בדיקת רכבים ולמעשה אלימינציה של רכב אחר רכב (תהליך שאתה מודע לו מאחר וגם אתה עובר תהליך דומה :brickwall: ) חזרתי לנירו (מצטער על הבגידה בדרכנו המשותפת :-))

 

איך חזרתי לנירו? אני פשוט ראיתי מודעה גדולה בעיתון על מבצע לתקופה מוגבלת במסגרתו הנירו נמכר במחיר מיוחד או משהו כזה ונרשם בה גם כי הנירו מוצע עם מערכת מולטימידיה חדשה שזה היה העקב אכילס בנירו עד כה (מתברר שהפרסומות עובדות).

 

הייתי גם די מיואש מכך שאני לא מוצא ג׳יפון מתאים (באמת תמוה שאין ג׳יפונים בישראל שמציעים חבילה מספיק מלאה לדעתי) וחודש ינואר לו חיכיתי הרבה זמן כדי לקבל בו את הרכב הלך והתקרב, אז החלטתי לבדוק את הנירו.

 

מבדיקה של הנירו שביצעתי בסוכנות הופתעתי לטובה ממנו לאחר שכבר שכחתי קצת את ההתרשמות שלי מהבדיקה הקודמת. גם הוא כמובן לא מושלם, אבל הייתי פתוח יותר לפשרות, בין היתר גם לאור כך שעלות אחזקת הנירו הכללית תהיה נמוכה יותר מהג׳יפונים עליהם חשבתי ואז קל יותר לבלוע את הגלולה ומצאתי שהתמורה תואמת יותר לאגרה הנמוכה יותר הנדרשת.

 

מבחינת מראה חיצוני הנירו מטעה, הוא נראה לי לפחות, לכל היותר, כרכב האצ׳בק מנופח טיפה וגם מעוצב לא טוב, לך הוא נראה כסטיישן, הוא בכל אופן לא נראה כג׳יפון. כפועל יוצא מכך הציפייה היא לפגוש מרווח פנים ותא מטען מצומצמים יחסית כמו ברכבי האצ׳בק.

 

בפועל לדעתי בגדול מרווח הפנים בנירו מרגיש גדול כמו בגייפונים קומפקטיים בעלי מרווח ממוצע לקטגוריה, לא בדקתי את הרוחב הפנימי של הנירו כי לי זה לא חשוב, אבל אני לא חושב שהוא יוצא דופן לרעה יחסית לג׳יפונים הקומפקטיים, לכל היותר הוא דומה לצרים שביניהם.

 

רמת החומרים והתחושה הכללית טובים למדי, אבל אני מסכים שהיא פחות טובה מרוב הג׳יפונים הקומפקטיים שמאד התקדמו באספקט זה (וחלקם כבר ברמת פרימיום).

 

נקודה נוספת שבה הוא אכן פחות טוב מהג׳פונים הקומפקטיים הוא תא מטען קטן יותר (מלבד הקשקאי שתא המטען שלו דומה) אבל מספק בשבילי.

 

כמובן שיש כאן פשרה מסויימת.

 

מנגד כאמור יש לנירו חופן קלפי אס בשרוול שציינתי אותם, שבחלקם הוא עדיף על חלק מהג׳יפונים הקומפקטיים.

 

אז אני בהחלט יכול להבין למה הנירו לא מדבר אליך ואל עוד הרבה אנשים (הוא נמכר בכמויות לא רעות אבל לא מתקרב לרבי המכר), אבל אני די שלם עם ההחלטה הזאת. (ה״די״ לא נובע מהסיבות הנ״ל אלא מכך שעדיין מציק לי בשלב זה התפעול הידני הלקוי של הגיר וחסרונו של מצב B שלתוואי הנסיעה שלי יכל להתאים מאד).

 

לגבי הסובארו xv החדש, כתבתי שהוא מושך אותי מבחינה רגשית, גם הייתי רוצה בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת בפקקים כמו ב- xv.

 

אבל מנגד לא חסר ל- xv ״מגרעות ״רציונליות״: תא מטען קטן מאד, צריכת דלק לא מזהירה, הביצועים ככל הנראה רק סבירים גם בגירסת ה- 2 ליטר (מנוע אטמוספרי והנעה לכל הגלגלים שגוזלת אנרגיה) וחשוב לא פחות, לא הייתי רוכש אותו כעת בהנחה של כמה אלפי ₪ בודדים, כאשר בהמשך צפוי שהיבואן כהרגלו ייצא במבצעי מכירה אגריסיביים ללקוחות הפרטיים ובמכירות סוף עונה באפס ק״מ.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 419
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הייתי גם די מיואש מכך שאני לא מוצא ג׳יפון מתאים (באמת תמוה שאין ג׳יפונים בישראל שמציעים חבילה מספיק מלאה לדעתי)

.

למה כוונתך חבילה מספיק מלאה, ומה קיים בחו״ל שחסר לך פה בג׳יפונים ששקלת?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם לרדת לדקויות, אני מתכוון בחבילה מספיק מלאה כמו שאני רואה אותה.

 

רכב שמדגים בשבילי מה זאת חבילה מספיק מלאה (על הנייר לפחות) הוא הונדה crv החדש שנמכר בארה״ב מזה כשנה, אבל אני מתכוון לגירסת הפלאג אין שלו שהוצגה לאחרונה (הבנתי שמדובר בפלאג אין ולא בהייבריד רגיל).

 

מדובר בג׳יפון קומפקטי בעל ממדים חיצוניים ״יפניים״ כמו הטויוטה ראב4, המאזדה cx5, ממדים גדולים יותר מהג׳פונים האירופאיים כמו הפיז׳ו 3008 והניסאן קשקאי (הניסאן אמנם יפני אבל מיועד לשוק האירופאי). אלו המידות שלטעמי מקנות נוכחות טובה לג׳יפונים קומפקטיים.

 

הרכב גם מעוצב יפה חיצונית לטעמי.

 

מדובר ברכב מאד מרווח מבפנים ובעל תא מטען ענק (כ- 600 ליטר).

 

הרכב אמור להיות מאד חסכוני וניתן גם להטעין אותו בחשמל.

 

הרכב אמור להיות בעל ביצועים טובים.

 

הרכב מעוצב יפה פנימית וגם איכותי.

 

הרכב אמור להיות אמין.

 

הרכב אמור לשמור על ערכו.

 

כמובן שצריך שתהיה לו ארגונומיה טובה, תנוחת נהיגה טובה, ללא הפרעה לרגל ימין, עם משענות יד שממוקמות נכון, שדה ראייה טוב לילדים מאחורה וכיוצ״ב.

 

החסרון היחיד שלו יהיה כנראה מחיר גבוה אבל לצורך הדוגמה אם הוא היה נמכר בישראל בסכום של כ- 170 אלף ₪, זוהי הייתה חבילה מספיקה מלאה בשבילי:-)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שצריך שההונדה תחיל את כל ציוד הנוחות והבטיחות האקטיבי ללא חוסרים (כגון כסאות חשמל עם זכרונות ומראת צד חשמלית מתכוונת ביחד איתם, בקרת שיוט אדםטיבית שפועלת בפקקים וכיוצ״ב) :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם הדבר היחיד שתמוה בעיניך זה שלא מוכרים את הCRV החדשה פה... [emoji6]

לאשתי היה CRV בחו״ל וזה אחד הרכבים הנוחים שיצא לי לנהוג בהם, וכן היא מרווחת מאוד (רצפה שטוחה מאחורה שזה יתרון ענק) והבגאז׳ גדול מאוד.

אבל גם אם וכאשר יביאו אותה, היא לא תעלה 170...

גודל הרכב עצמו ובעיקר האורך לא מעניין אותי ולהיפך, בעיני יותר ארוך פחות נוח נקודה. אז כל עוד זה לא בא על חשבון המרווח מבחינתי יותר קצר יותר טוב.

ואפרופו אורך הCX5 החדשה ארוכה ב10 ס״מ תמימים מה3008, ובעיני נראית קצרה יותר, כך שעיצוב יכול מאוד להטעות מבחינה זו.

אני אישית חושב שה3008 פרמיום מהווה חבילה מדהימה יחסית למתחרות בקבוצה עם רמת איבזור מטורפת שלא היתה מביישת אף מכונית פרמיום, במיוחד בהשוואה לCX5 שהיא יופי של מכונית הפני עצמה אבל רמת האיבזור ביחס למחיר מבזה. אני יודע שאינך מסכים איתי וזה בסדר...

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את הנירו שלי טרייה בחודש ספטמבר ויש לה מרימי שמשות בנעילת הרכב.

 

באמת? אולי חברת הליסינג התקינה?

 

לא חושב, הרכב הגיע ישר אליי מהיבואן.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green ו-alonjp - גם אני נמצא במצב דומה לשלכם ובדקתי את המכוניות שהזכרתם. הנירו נפלה אצלי בגלל קו החלונות הגבוה (60 ס"מ מהמושב לקו החלונות מאחור) שלא מאפשר לבן שלי לראות את הנוף. בנוסף גם בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים ושמירה על נתיב בפקקים חסרות לי. החוסרים של ה-3008 דומים (שם גם מערכת השמירה על הנתיב פחות טובה).

ב-xv החדש אין מיזוג מאחור ואין שמירה אקטיבית על נתיב...

גם אני כבר מתחיל להתייאש - אולי הקארוק יציל את המצב - אבל בליסינג בלבד שכן לא אהיה לקוח של ואג.

אני אפילו מתחיל לחשוב על האאודי q2, שב-165 אלף נותנת את כל אבזור הבטיחות הדרוש. חסר מיזוג מאחור (וגם כניסה ללא מפתח ועוד כמה דברים במחיר הזה) ואני מניח שהיא צפופה יותר ממה שאני רוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאני עלול להישמע כבר כסוכן מכירות של פיז׳ו וזו ממש לא כוונתי (באמת שזה לא מעניין אותי מה אנשים אחרים קונים), אבל ארז אתה עושה פה קצת חוסר צדק עם ה3008. בדגם הפרמיום לא חסר שום איבזור בטיחותי כולל בקרת שיוט אדפטיבית והשמירה על הנתיב עובדת יופי. מבחינת איבזור נוחות הרשימה אינסופית וכמו שכבר אמרתי לא היתה מביישת רכבי פרמיום שעולות פי שתיים ממנה (או שאולי בעצם כן היתה מביישת אותן כי שם לא תמצא כלכל הרבה איבזור...).

חבר שרכש אחת לא מזמן הסיע לפני שבועיים מנהל פרוייקטים ברכב שלו (הוא אדריכל) והאיש לא האמין שהוא שילם עליה רק 160 אלף. מספר ימים אחרי והוא שלח לו הודעה שהזמין אחת...

אתם משקיעים הרבה מאוד מכספכם האישי פה וזכותכם המלאה להתלבט, לרדת לדקויות ולקחת כמה זמן שאתם רוצים כדי להחליט, אבל נדמה שבסופו של דבר אתם מחפשים את הרכב המושלם שפשוט לא קיים. בטח שלא ברמת המחירים הזו.

ספציפית לגבי הQ2 אחלה רכב אבל היא קטנה בהשוואה (הQ3 זו ההשוואה הנכונה ל3008,CX5 וכו).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם הדבר היחיד שתמוה בעיניך זה שלא מוכרים את הCRV החדשה פה...

[emoji6]

התכוונתי יותר ברמה העקרונית, שתעשיית הרכב עדיין לא מציעה לדעתי ג'יפונים שמציעים חבילה מלאה מספיק (ואני מתכוון לא רק לפיצ'רים טכנולוגיים, אלא לתכנון בסיסי שאינו לקוי ארגונומי וכיוצ"ב), או שהיא מציעה חלקית ג'יפונים כאלה רק ברמות הגימור הגבוהות ביותר, שבארץ מתומחרים בצורה מוגזמת או שלא מיובאים לארץ.

 

לאשתי היה CRV בחו"ל

ה- crv של אישתך היה כנראה מהדגם הישן שהוא רכב בינוני ומטה (מלבד המרווח ותגודל תא המטען שהיו טובים), החדש הרבה יותר טוב.

 

גודל הרכב עצמו ובעיקר האורך לא מעניין אותי

 

אני מדבר גם על הגובה, כדי שתהיה נוכחות טובה לג'יפון קומפקטי הוא צריך להיות בגובה של 1.65 - 1.67 לדעתי. הג'יפונים האירופאים יותר נמוכים.

 

אני אישית חושב שה3008 פרמיום מהווה חבילה מדהימה יחסית למתחרות בקבוצה עם רמת איבזור מטורפת שלא היתה מביישת אף מכונית פרמיום, במיוחד בהשוואה לCX5 שהיא יופי של מכונית הפני עצמה אבל רמת האיבזור ביחס למחיר מבזה. אני יודע שאינך מסכים איתי וזה בסדר...

 

אני דווקא מסכים ב- 100% אחוז עם המשפט הזה. הדברים שהפריעו לי בפיז'ו הם אחרים. למי שלא מפריע לו הדברים שהפריעו לי או שהוא יכול לחיות איתם (ואני חושב שרוב האנשים כנראה לא שמים לב לדברים שהפריעו לי, מלבד תדמית המותג והשלכותיה שאליה דווקא רוב האנשים כן שמים לב) אני חושב שמדובר בהצעה הטובה ביותר כיום.

 

אתם משקיעים הרבה מאוד מכספכם האישי פה וזכותכם המלאה להתלבט, לרדת לדקויות ולקחת כמה זמן שאתם רוצים כדי להחליט, אבל נדמה שבסופו של דבר אתם מחפשים את הרכב המושלם שפשוט לא קיים. בטח שלא ברמת המחירים הזו.

 

אני גם מסכים ולכן הגעתי בסופו של דבר לפשרה שטובה לי באופן יחסי (בשלב זה, נראה מה יהיה אחרי שאקבל את הנירו :).

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

התייחסות מסומנת באדום

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שאני עלול להישמע כבר כסוכן מכירות של פיז׳ו וזו ממש לא כוונתי (באמת שזה לא מעניין אותי מה אנשים אחרים קונים), אבל ארז אתה עושה פה קצת חוסר צדק עם ה3008. בדגם הפרמיום לא חסר שום איבזור בטיחותי כולל בקרת שיוט אדפטיבית והשמירה על הנתיב עובדת יופי. מבחינת איבזור נוחות הרשימה אינסופית וכמו שכבר אמרתי לא היתה מביישת רכבי פרמיום שעולות פי שתיים ממנה (או שאולי בעצם כן היתה מביישת אותן כי שם לא תמצא כלכל הרבה איבזור...).

חבר שרכש אחת לא מזמן הסיע לפני שבועיים מנהל פרוייקטים ברכב שלו (הוא אדריכל) והאיש לא האמין שהוא שילם עליה רק 160 אלף. מספר ימים אחרי והוא שלח לו הודעה שהזמין אחת...

אתם משקיעים הרבה מאוד מכספכם האישי פה וזכותכם המלאה להתלבט, לרדת לדקויות ולקחת כמה זמן שאתם רוצים כדי להחליט, אבל נדמה שבסופו של דבר אתם מחפשים את הרכב המושלם שפשוט לא קיים. בטח שלא ברמת המחירים הזו.

ספציפית לגבי הQ2 אחלה רכב אבל היא קטנה בהשוואה (הQ3 זו ההשוואה הנכונה ל3008,CX5 וכו).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אני מסכים שהחבילה של הפיג'ו מדהימה ואפילו יש לי הזמנה פתוחה על אחת כזו. אבל נסעתי כבר עם הבן שלי ברכב בו קו החלונות היה כה גבוה והוא סבל מאוד כי ראה רק שמיים.

בנוסף, מערכות העזר לנהג אכן קיימות - אבל החוסר בהן בנסיעה בפקקים מבאס.

לגביי השמירה על נתיב - מהבדיקה שאני ערכתי היא פועלת רק כשאתה ממש מגיע לקו הנתיב. זה אכן פותר את עניין הבטיחות - אבל לא מהווה עזר לנהיגה (אלא אם אתה רוצה לנהוג כשיכור). בנירו השמירה על הנתיב פועלת כדי לשמור את הרכב במרכז הנתיב וזה הבדל גדול.

 

דבר אחרון - גג השמש נמוך מידי וכשאני מרים את הכסא לתנוחת הנהיגה הנוחה לי - אני מגיע לתקרה באופן מציק.

 

כאמור - זה רכב מצויין - אבל יש בו מספר בעיות, שביחד עם הנסיון הלא מוצלח שלי עם היבואן גורמות לי מאוד להסס ולחפש אלטרנטיבה שמתאימה לי יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנירו נפלה אצלי בגלל קו החלונות הגבוה (60 ס"מ מהמושב לקו החלונות מאחור) שלא מאפשר לבן שלי לראות את הנוף.

 

מודה שלא ממש בדקתי את זה אלא רק התרשמתי באופן כללי מהישיבה מאחורה, מבחינת העיצוב החיצוני היה לי רושם שקו החלונות דווקא די נמוך. עוד משהו להתפשר עליו :-)

 

בנוסף גם בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים ושמירה על נתיב בפקקים חסרות לי.

 

גם מפריע לי אבל אני נוסע מעט בפקקים וגם מעט בבינעירוני (למעשה כמעט רק בימי שבת לטיולים), כך שאוכל לחיות עם זה.

אולי הקארוק יציל את המצב - אבל בליסינג בלבד שכן לא אהיה לקוח של ואג.

 

אכן נראה לי שהקארוק ייתן הכל, ראיתי הרבה סרטונים עליו (לאלון- הפנים כנראה צר כמו בסיאט אטקה לכן לך פחות יתאים). הקארוק יציע כנראה את כל מערכות הבטיחות האקטיביות ללא חוסרים, עם בקרת שיוט אדפטיבית שעובדת בפקקים, סטיית נתיב עם שמירה על מרכוז הנתיב. אם יביאו את הגירסה עם מערכת ה"וריו פלקס" תהיה גם משענת יד אמצעית במושב האחורי וגם חלוקת משענת גב אחורי של 40:20:40 וכיסוי גלילה מתרומם עם דלת תא המטען כמו ב- cx5. בגירסה הבסיסית יש חלוקת משענת גב של 60:40 ללא משענת יד אחורית וכיסוי תא מטען קשיח. ואכן גם אני לא הייתי שמח במיוחד להיות לקוח פרטי של וואג ושל צ'מפיון.

 

אני אפילו מתחיל לחשוב על האאודי q2, שב-165 אלף נותנת את כל אבזור הבטיחות הדרוש. חסר מיזוג מאחור (וגם כניסה ללא מפתח ועוד כמה דברים במחיר הזה) ואני מניח שהיא צפופה יותר ממה שאני רוצה.

 

צפופה במושב האחורי למרחב הרגליים, מפלטפורמת MBQ וואג מוציאים בדרך כלל מרחב רגליים אחורי טוב מאד . למשל הסיאט ארונה שצריכה להתחיל להימכר בימים הקרובים בארץ תציע כנראה מרחב רגליים אחורי טוב בהרבה למרות גודל חיצוני דומה.

 

 

12345

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני באמת לא מצליח להבין למה אתה צריך לשכנע אחרים שזאת הבחירה הכי טובה בישבילך ?

רכשת רכב מוצלח עם תמורה מצויינת למחיר , אחרים מחפשים אולי דברים אחרים אז שיהיה להם בהצלחה !

מתי אתה מקבל את הרכב ? תתחדש והעיקר תהנה סוף סוף :mm_yeah:

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

כאמור - זה רכב מצויין - אבל יש בו מספר בעיות, שביחד עם הנסיון הלא מוצלח שלי עם היבואן גורמות לי מאוד להסס ולחפש אלטרנטיבה שמתאימה לי יותר.

תבדוק את הקשקאי דיזל בגירסה המאובזרת.

המחיר אטרקטיבי (יחסית), האבזור יכול להיות מספק (אותי אישית קצת פחות, אבל אולי אני הבעייתי), הגג גבוה מספיק וקו החלונות נמוך.

גם את שילוב המנוע/גיר אהבתי, המנוע מספיק בשרני בשביל שהגיר הרציף לא ירוץ לסל"ד גבוה כל רגע (כפי שהרגשתי בבנזין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Green ו-alonjp - גם אני נמצא במצב דומה לשלכם ובדקתי את המכוניות שהזכרתם. הנירו נפלה אצלי בגלל קו החלונות הגבוה (60 ס"מ מהמושב לקו החלונות מאחור) שלא מאפשר לבן שלי לראות את הנוף. בנוסף גם בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים ושמירה על נתיב בפקקים חסרות לי. החוסרים של ה-3008 דומים (שם גם מערכת השמירה על הנתיב פחות טובה).

ב-xv החדש אין מיזוג מאחור ואין שמירה אקטיבית על נתיב...

גם אני כבר מתחיל להתייאש - אולי הקארוק יציל את המצב - אבל בליסינג בלבד שכן לא אהיה לקוח של ואג.

אני אפילו מתחיל לחשוב על האאודי q2, שב-165 אלף נותנת את כל אבזור הבטיחות הדרוש. חסר מיזוג מאחור (וגם כניסה ללא מפתח ועוד כמה דברים במחיר הזה) ואני מניח שהיא צפופה יותר ממה שאני רוצה.

 

למה אתה אומר שאין בקרת שיוט אדפטיבית בפקקים? בנסיעת המבחן שעשיתי השתמשנו בה בזמן פקק והיא עבדה מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...