Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי בחור יקר ...

 

גם אני התחלתי לא מזמן לרכב , קניתי לי NORCO , שיכוך מלא .

עד שלא רכבתי על האופניים שלי לא ידעתי לשים את העין על הבדלים בין זוגות שונים , ואני לא מתכוון לאורך מהלך של המתלים וכאלה ...

 

לך תרכב על כמה זוגות , תסתכל על החברות , ותלמד בכלליות על טיב החלקים , למשל הסדרות של שימנו - דאור , LX , XT וכו' . תבין מה היתרונות של כל אחד מהחלקים ועל מה אתה משלם יותר .

אל תתפתה לקנות מכלולים מהרמות הגבוהות , כי לרוב אתה משלם עבור חלק שעובד יותר חלק וקל משקל מכל אלה שבסדרות מתחתיו , אך עם זאת גם רגישים יותר לתלאות הדרך .

 

תבדוק את המעצורים , ותחליט אם אתה מוכן לשלם קצת יותר עבור דיסקים .ההבדל נובע בעיקר מאופי הרכיבה שלך , הדיסקים יותר עמידים בתנאי בוץ ולכלוך שלרוב מצטבר על שפת הג'נט , שזו נקודת החולשה של ה V ברייקס ( הרגילים שאתה מכיר ) .

המלצה חמה - תנסה להמנע מדיסקים מכניים , אם כבר תלך לכיוון של דיסקים הידראוליים . לי יש דיסקים מכניים של הייז והם לא להיט בכלל .

 

אם אתה הולך לרכב פרי-רייד ודאון היל , למשקל האופניים ולמסיביות שלהם יש משקל בעניין , וקח בחשבון שזו תהיה מועקה גדולה לרכב עם אופני דאון היל או פרי-רייד , קרוס קאנטרי .

 

לגבי בולמים , בגדול החברות הנחשבות הן מרזוקי ורוק שוק ... מביני העניין שהמליצו לי טענו לאיכות גבוהה יותר ולעמידות בקרב אלה אל מול המתחרים שלהם .

שאתה הולך לרכב על זוג אופניים , תראה אם הבולם נוטה לסגור מהלך בקלות יתרה , תבדוק אם הרכות לטעמך .

 

 

ועוד עצה ... אם אתה רוצה לרכוש אופניים ... קח לך איזה יום , אפילו יום שישי , ותבקר ברח' חשמונאים בת"א . יש באיזור קרוב ל 6-7 חנויות אופניים , שרובם יבואנים של המותגים החזקים בתחום : TREK , NORCO , SCOTT , KONA . כדאי לך לבוא שאתה לא לחוץ בזמן כדי לבדוק ולרכב על כמה שיותר זוגות ע"מ שתוכל לקבל אינדיקציה , ולפעמים גם יש כל מיני חיסולים של דגמי משנה קודמת במחירים לא רעים בכלל .

 

אם אתה רוצה עוד כל מיני פרטים ורשמים , תפנה בה"פ .

אוקי

לי יש דיסקים של הייס ואני מרוצה מהם עד הגג!!!

צודק לפעמים וי ברייק יותר טוב מדיסק אבל בינתיים הדיסקים שלי יותר טובים מכל וי ברייק!!

ואין מצב שבאופניים שמחירם 2000-2500 יהיו מעצורים הידראוליים!!!! ז היעלה לפחות חצי מהאופניים!!

בקשר לבולמים!! דבר אחד תיזכור לא חשוב הגודל של הבולם חשוב האיכות!!!! יכול ליהיות בולם 150 מ"מ לעומת בולם 80 מ"N והבולם 80 מ"מ פותח את ה150!!! הוא יותר חזק יותר איכותי ויותר זול!!

 

עוד בעיה אצל הישראלים רואים דיסקים רואים את האור שהם מחזרים מהשמש הם ישר פותחים זוג עיניים אני רוצה כזה!!! לעולם אבל לעולם אל תיקנה אופניים שעד ה3000 שקל עם דיסקים מכנים

רק אם זה דיסקים של הייס ולעולם לא של שימנו!!!!! ותבדוק את הדיסקים!!!

 

ואל תילך ביום שישי כי מפוצץ שמה לך אמצע השבוע ככה שני שלישי תקבל שירות יותר טוב ויותר שקט כי בימי שישי האזור מפוצץ!!! לפי ניסיון~

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב אז ככה תודה רבה על התגובות המפורטות . ובכדי להרגיע אותכם הדיסקים הם של הייס לפחות במארין ואני באמת מעוניין מאוד לעשות נסיעת מבחן עליהם.

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם
טוב אז ככה תודה רבה על התגובות המפורטות . ובכדי להרגיע אותכם הדיסקים הם של הייס לפחות במארין ואני באמת מעוניין מאוד לעשות נסיעת מבחן עליהם.
הדיסקיים בספישליזד הם של שימנו והם מזעזעים!!! בחיים אבל בחיים אל תיקח את הספישליזד עם הדיסקים!!!
פורסם
גילי, ניסו/ניסים, הוא אחד מהבעלים של מצמן, כשאני הייתי רוכב על אופניים (עד לפני 3 שנים, גיל 17), הייתי קונה הכל ממנו, קיבלתי מחירים טובים ושירות הגון מאוד, יתכן וזה בגלל שהוא מכר קרוב ולא רצה פאדיחות, אבל פעם ראשונה שאני שומע דבר שכזה על מצמן, וצר לי.
גם לי "צר"... מצאתי חנות שהיא פחות "בית מרקחת", למדתי יותר איך לפתור תקלות באופניים שלי, והכי חשוב, מצאתי לי לא מעט אנשים שחוו את אותה חוויה מאותו בית עסק (וגילו לי על חנויות "מישפחתיות")...

 

sarochgal, לא הבנו את מה שכתוב, אתה יכול בפעם הבאה לשים קו תחתון שבאמת נבין?!

 

קנה איזה גיליון או שניים של אופניים, חפש טיפה באינטרנט, גש למרכזי רכיבה ופטפט עם אנשים...

אופני ז"ק הם אופניים קלים יותר, זולים יותר, ולרוב חזקים יותר...

חלק מחברי הטובים (כאילו שרוכבים כל יום, כמה פעמים, והם לא בני 20 אלא פי 2) החליפו לאחרונה את הז"ק שלהם בש"מ עקב "בעיות נוחות" ("בגילי אסור לי להתפנק?!")...

 

אופניים משומשים יכולים להיות מציאה טובה, כל עוד הם ניבדקים ע"י עין טובה...

עוד עצה, קנה קרוב לבית (אם אתה קונה מחנות), ממש מבעס לנסוע חצי מדינה כדי להחליף/לתקן משהו...

גם המלצתי היא לרדת מדיסקים. במחירים האילו לא תמצא משהו סביר... גם אם תתעופף ותעקם את הדיסק (קורה, גם לאילו שיש להם ניסיון...) קשה עד בילתי אפשרי לישר אותו...

ברקס V אמין מאוד, קל לטיפול, ורפידות זולות... אם תרגיש שמיצית אתה יכול תמיד להחליף...

חשוב מאוד שתהיה שילדה טובה, בולם קידמי טוב, לא חייב להיות 150 מ"מ, גם 80 או 100 עושים עבודה טובה כל עוד הם באים מבית טוב...

חוצמזה, איך תעריך אופניים טובים אם לא תרכב בהתחלה על משהו "נחות"?

 

(אגב, לי יש הרו X3 וV3 ז"ק וש"מ, נהנה משני העולמות :-P )

בהצלחה!!!

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
(אגב, לי יש הרו X3)

גילי

אחחח הלוואי עלי.

אני עוד חוסך בשביל ה1 ולך יש גם את הV3!

 

:cry::puppydoge .

תהנה מהם אני אהבתי אותן.

למכירה - פולריס ריינג'ר. 2002. פרטים בה"פ או כאן:http://carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=129096

פורסם

לי יש הארו אסקייפ 8.1!!!!

אני מרוצה מהדיסקים שלהם עד הגג!!

בקרוב תמונות שלי ברמפות!!!!

פשוט לחבל שלי נהרס הדיסק זיכרון של המצלמה ואנחנו צריכים לצלם הכל מהתחלה את כל הקפיצות וזה אז בקרוב!

פורסם

אני אין לי אופניים כי גנבו לא אותן!!!

מת לחזור לרכב אבל יש רכב והוצאות לימודים במקום.

 

אני בכל זאת תחושב על קנייה של אופניים יד שנייה. כאלו שקנו ומוכרים אחרי חודש חודשיים.

אבל שוב אם אתה לא יודע איך לאתר תקלות אז אני לא ממליץ להכנס לזה (כמו בדיקה לפני קנייה של רכב).

 

נ.ב

 

אתר מצויין אולי יעזור לך:

http://www.harim.co.il/

 

בברכה L.A

פורסם

כל מי שרוכבים אופניים פה

שיכתוב על איזה אופניים

הוא רוכב ואיזה סיגנון

אולי נעשה מפגש.....

אלה האופניים שלי, בתמנה השנייה- פוג'י דיימונד פרו, רוכב בשבתות- טיולים של 30-50 ק"מ, שבילים עם קריצה לאקסטרים...

 

חבר שלי (170, 100 ק"ג) קנה את האופניים שבתמונה הראשונה- מרידה ביג אייר (התמונה מ"הרים"), בתמונה יש תוספות (בולם קדמי ודיסקים), תשקול אותם, הם בתקציב שלך.

תמונה027.jpg

yad2_18960.jpg

bike-Fuji-Diamond-Pro-2004-G.jpg

dirty old man

need love too

פורסם

אני רוכב כבר ארבעה חודשים על Raleigh A-500, הקניה הכי טובה שעשיתי בחיים שלי (משומשות).

 

כל יום אני נוסע איתם לים של ראשון,

לפעמים דרך משה דין או הפארקים של קרית גנים-אשלים-פרס נובל,

 

או דרך השבילים שמאחורי שכונת פרס נובל: יש מעבר קטן מתחת לכביש אשדוד-איילון

שמוביל לדרכי עפר של חברת מקורות (בין הבארות מים שלהם), בסוף יש גם ירידה נחמדה שמסתיימת

במנחת של הטיסנים/אולטרלייטים בכביש של הסופרלנד, ומשם אחרי הפסקה ליד האגם אני ממשיך את הכביש ונוסע לים.

חזרה דרך משה דין - ספורטכיף - פארק קרית גנים.

 

ד"א זהירות מהפיטבול של הסופרלנד...

No worries 8)

פורסם
נראות עדינות משהו האופני פורשה האילו...

נראה כמו משהו שיתפורר לי בידיים אחרי כמה ימים...

 

:roll:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

לפי מה שאני יודע גם ל-bmw יש כמה דגמים...

 

אבל זה של פורש באמת ניראה חסר בשר ולא יציב כל כך

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

יש גם אופניים של מרצדס!!! ראיתי אותם הם עולות משהו כמו 40000

והאופניים של פורשה הם אופני קרוס קאנטרי הם צריכות ליהיות כמה שיותר קלות והם ממש חזקות!! הם רק נראות עדינות!


×
×
  • תוכן חדש...