Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יתחיל מהשאלה האם הם קיימים בפורום.

ולפני שמתנפלים עליי ושולכים אותי לפורום אופניים שם כבר הייתי ולא קיבלתי מספיק תשובות (הפורום מקצועי מידי - זה לא נאמר בציניות).

להתחשב בזה גם שהאופניים הם כלי תחבורה (רכב):lol: .

הייתי רוצה לדעת אם יש כאן רוכבים שכן מבינים דבר או שניים באופניי כניסה (לא אופני מדבקה - שווה ערך סובארו DL עם מדבקות ענקיות של IMPREZA TURBO ).

הכוונה שלי לאופניים שמחירם נע בין 2000 ל2500 בערך המחיר הוא לגבי השקעה באופניים עצמם ציוד נלווה כבר יש .

אני מדבר על אופני ז"ק (זנב קשיח) עם בולם של 100 מ"מ לפחות מחברה שהיא גם אבא וגם אמא . חשוב לציין מתעניין רק בחדשות מחנות ולא יד שניה..( לא מרגיש מספיק מנוסה בשביל להבדיל בין יפה וטוב ליפה ופגום)

 

תודה רבה מראש

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שמע אני רוכב אופנים מקצועי דירט ג'אמפ ואורבן!! שזה בעצם קפיצות שלרמפות בשטח ובתוך העיר!!

בצחירים של 2000 2500 יש את SPECIALIZED HARDROCK COMP DISC

אופנים מעולות יענו לך לכל דבר שתיצטרך! שמע יש לך אייסיקיו דבר איתי אני יסביר לך על הכל אני כבר רוכב כמה חודשים!!

אייסיקיו 194181198

מסנג'ר: [email protected]

פורסם

מה אתה רוכב או מיתכוון לרכב? אל תגיד "שטח", איזה שטח? פריי-רייד? קרוס-קנטרי? טיולים בפרק? טרייל???

ב 2K אפשר למצא אחלה אופניים ז"ק (למתחילים)...

רק אל תקנה במצמן בת"א(אותי הם דפקו כל כך חזק שאני ממליץ להרבה חברה להתרחק ההחנות)...

 

אגב, אם אתה גר באזור שוהם אתה מוזמן להצטרף לקבוצת הרכיבה שלנו...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
מה אתה רוכב או מיתכוון לרכב? אל תגיד "שטח", איזה שטח? פריי-רייד? קרוס-קנטרי? טיולים בפרק?

ב 2K אפשר למצא אחלה אופניים ז"ק (למתחילים)...

רק אל תקנה במצמן בת"א(אותי הם דפקו כל כך חזק שאני ממליץ להרבה חברה להתרחק ההחנות)...

 

אגב, אם אתה גר באזור שוהם אתה מוזמן להצטרף לקבוצת הרכיבה שלנו...

 

גילי

אתה גם רוכב מה אתה רוכב איזה סיגנון?

שמע זה לא נכון מה שאתה אומר על מצמן אני מכיר שמה את הפיצרים (המכונאים) של האופניים אישית ויש לי שמה הנחות וכאלה דברים ומצמן אתה יכול לסדר מהם מחירים טובים בויכוח וגם לכל האופניים שמה יש אחריות על השילדה של 15 שנה!! אם אתה שובר את השילדה אתה מקבל חדשה שזה פלוס ממש גדול אני שברתי את השילדה וקיבלתי חדשה!!

פורסם
אתה גם רוכב מה אתה רוכב איזה סיגנון?

שמע זה לא נכון מה שאתה אומר על מצמן אני מכיר שמה את הפיצרים (המכונאים) של האופניים אישית ויש לי שמה הנחות וכאלה דברים ומצמן אתה יכול לסדר מהם מחירים טובים בויכוח וגם לכל האופניים שמה יש אחריות על השילדה של 15 שנה!! אם אתה שובר את השילדה אתה מקבל חדשה שזה פלוס ממש גדול אני שברתי את השילדה וקיבלתי חדשה!!

אם כבר ניכנסים לזה, אז הנה...

ביום שבחרתי את האופניים שלי עשיתי רכיבת מיבחן והרגשתי שהבלמים לא משהו (מאיטים אבל לא עוצרים ממש). אמרתי למוכר את זה והוא אמר שיש שיכבת לכה על הרפידות וזה צריך להישתפשף... OK נשמע הגיוני...

כמו כן ההילוכים לא עברו כמו שצריך. האופניים הרו X3...

המוכר אמר לי שאם משהו לא מוצא חן בעיני אני יכול לבוא עד שלושה שבועות לאחר הקניה ולהחליף. להבהיר נקו' חשובה, הגעתי לשם מלווה באחד המנהלים של סניף אחר שאמר לאיש "טפל בו, הוא חבר קרוב שלי"...

OK, אחרי שבועיים שה"לכה" לא ירדה מהרפידות (והאופניים לא ממש עוצרים), פניתי אליהם שוב, הפעם באתי עם האופניים (כדי להחליף, בתוספת כסף או משהו). הוא, היה מוכן, ברוב נדיבותו לתת לי מחיר של אופניים משומשים על האופניים שלי ( טיפה יותר מחצי)... וכשהזכרתי לו את דבריו הוא התכחש...

אחרי שהשתכנתי שהרפידות יוחלפו והכל יהיה טוב, השארתי את האופניים שם. חזרתי אחרי שקראו לי להגיע (שלושה שבועות). האופניים לא היו מוכנים. הם שיפו לי את הרפידות טיפה (מול העיניים שלי) ואמרו שזה בסדר... וזה לא היה ...

אחרי כמה פעמים של בוא-לך התעצבנתי ופניתי לחבר שלי. שהוא דיבר עם מנהל החנות שהסביר לו שיש "דפקט" ברפידות המקוריות וצריך להזמין מחול חדשות וטובות (רייקול).

שמח וטוב לבב שאלתי מתי יגיעו רפידות הקסף והתבשרתי ששבוע הבא... השארתי את האופניים שם ולאחר כחודש של עיקובים בנימלי תעופה שונים הגעתי לשם ו...? עדיין לא הגיעו הרפידות (וכל זה אחרי שקראו לי ואמרו "בוא, זה מוכן!")... עצבים, צעקות ובסוף הגיעו הרפידות... ונחש מה, גם הם לא עוצרות...

אחרי כמה זמן נישבר לי המזלג (מזלג של מניטו), הגעתי לשם, והתחילה מסכת יסורים חדשה שנימשכה כמה חודשים של ימי שישי מבוזבזים (גם ללא אופניים וגם של נסיעה לת"א)... אחרי כחודשיים של שיחות טל' עצבניות אמרו לי לבוא ולקחת את האופניים. כבובן שאני ראיתי אותן תלויות על הקיר, ללא מזלג...

באותו הרגע כמעט ושברתי משהו שם... אחרי חצי שעה של צעקות והתערבות של החבר הרכיבו לי מזלג אחר מאופניים שעמדו בתצוגה (אותו מזלג)...

שם המוכר הוא ניסים (אם אני לא טועה)...

 

אם עדיין אתה חושב שהם טובים, נסה את מזלך, אולי שלי לא כל כך טוב...

 

אגב, את המזלג קיבלתי רק לאחר שנעמדתי מחוץ לחנות והתחלתי לספר לאנשים על מה שעוללו לי אנשי השרות...

תוך כמה זמן, לא נישארו כמעט אנשים בחנות... להזכיר, יום שישי!

אין לי מושג מה עזר לי, ה"קשרים" שלי או האסרטיביות שלי מחוץ לחנות... בכל אופן, הנה מספר דוגמאות ל"איך משרתים לקוח בישראל"...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אוקיי אני יענה קודם על החלק למה לא ש"מ כי פשוט אין משהו במחיר הזה משהו ששווה לרכב עליו בש"מ מתחיל מתג מחיר של לפחות 4K . אני מתכנן רכיבת שבילים ולהתחיל תכני אני כן רוכב רק שכרגע על מדבקה... העינין הוא כזה בתחילת חיפושי מצאתי את האיירון הורס מאווריק דיסק בפאדלים וסלאלום 1950 ש"ח לפני הנחה. לאחר ברורים יותר מעמיקים גיליתי שקיימת על המחירים הרשומים הנחה של 10 אחוז אז אמרתי שנעלה טיפה את הסכום ועכשיו ההתלבטות העיקרית שלי היא- בין מארין northside trail

לבין הספיישליזד hardrock comp disk.

המארין מגיעות עם 120 מ"מ מקדימה לעומת ההרד רוק שמגיעות עם 100 אבל של מארזוקי בשאר המכלולים לא ראיתי הבדל גדול .

(אני כן מתכנן לרכב קצת אגרסיבי לא משהו רציני אבל טיפה להשטולל ואני בחור גדול 192 ששוקל 97 ק"ג)

המארין-

http://www.pedalim.com/Product.asp?Pid=46874875&Cat2Cat1ID=65&Cat2ID=207

וההארד רוק של ספישלייזד

http://www.matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E47-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={769006C0-BD3B-11D8-A143-00024407CB1B}

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם
למה אתה פוסל שיכוך מלא?
לאיירון הורס יש אחלה זוווית לאורבן ולדירט אבל יהיה לך קצת קשה לררכב איתם שבילים1!! אבל יש להם גם אחלה מעצורי דיסק של הייס!!

אבל הבולם זעזועים... בוא אני יסביר לך דבר אחד מה שקובע בבולם זעזועים זה האיכות לא הגודל!!! והוא לא כל כך איכותי לא כמו של הספיישליזד אבל גם הוא לא כל כך איכתי!!!

בקיצור כך את האיירון הורס אבל יהיה לך קצת קשה יש להם זווית מטורפת! ולא יהיה לך קל

פורסם

ניתן למצוא דגמים שמורים ביד שנייה במחירים הללו.

 

אבל יש לבדוק את עניין השלדה עם היא נקייה.

אופני ש"מ לא מתאימות לרכיבת שבילים בגלל הבובינג. למרות שיש אופניים שבובינג מתכוונן וננעל ועולות הרבה יותר מ 2000 ש"ח.

 

אם אתה רוצה לשקול קנייה אופניים מיד שנייה, יש לי מס' אתרים שתוכל לדפדף בהם.

ובנוסף לקח אם אתה רוכב מתחיל אני ממליץ לך להתייעץ עם מוכרים שמבינים עניין שיעזרו לך להתאים לך את האופניים לסגנון הרכיבה שלך או לדפדף שוב באתרים שיעזרו לך להחליט.

 

המארין עם זוויות לאופני דירט!

פורסם

אהלן,

 

גם אני שוקל בערך כמוך, ולכן אני יכול לייעץ לך לבדוק טוב מה איכות החישוקים שהאופניים שתקנה מצויידות בהם. לי היה סיפור די מתסכל עם שפיצים שנשברו בזה אחר זה, סיפור שנפתר בסופו של דבר בהחלפת החישוק והשפיצים לחזקים יותר. סוג הרכיבה שלי הוא שבילים וסינגלים.

 

אני לא יודע להגיד מבין הדגמים שציינת למי יש חישוקים עדיפים, באופן כללי, שתי החברות מצויינות.

 

גם אני חושב שחבל לפסול על הסף אופניים משומשות, אתה יכול קבל תמורה הרבה יותר טובה לכסף עבור משומשות.

 

בהצלחה בבחירה,

 

שחר

פורסם

- אל תשאל את השאלה הזו פה -

 

 

גש לפורום אופניים בתפוז - מידי יום רצות שם שאלות כאלה - תקרא שם כמה חוות דעת

תקבל רושם ראשוני, יעזרו לך לגבש - מה אתה אוהב ומה אתה צריך

ואז לך תעשה כמה סיבובים.

 

בסכומים האלה הייתי הולך על משהו יד שניה.

התמורה לכסף תהיה גבוהה הרבה יותר.

 

 

אם אתה צריך עוד עזרה - ה"פ.

 

 

בהצלחה

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גילי, ניסו/ניסים, הוא אחד מהבעלים של מצמן, כשאני הייתי רוכב על אופניים (עד לפני 3 שנים, גיל 17), הייתי קונה הכל ממנו, קיבלתי מחירים טובים ושירות הגון מאוד, יתכן וזה בגלל שהוא מכר קרוב ולא רצה פאדיחות, אבל פעם ראשונה שאני שומע דבר שכזה על מצמן, וצר לי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

כל מי שרוכבים אופניים פה

שיכתוב על איזה אופניים

הוא רוכב ואיזה סיגנון

אולי נעשה מפגש.....

*אם שוב תכתוב הודעה שלמה בגודל של חצי עמוד היא תימחק*

פורסם

תודה רבה לאלה שענו...

יש לי רק הערה אחת לנסיך - אם יצא לך אז בבקשה תקרא את ההודעה הראשונה שלי שאיתה ניפתח השירשור כן פניתי לפורום אופניים בתפוז אני גם קבוע נימצא בו אבל שם מה לעשות העזרה שקיבלתי מארוד מוגבלת להתחשב בעובדה שרמת המחיר באופניים שאני מחפש נמוכה מידי כך שבעיתונים אין סקירון ואנשים "מקצועיים" לא מצעסקים עם דגמים אלה.

אני אשקול את אפשרות הספיישלייזד לעומת המארין בכובד ראש ואספר לכם על התוצאות . האופניים יהיו איתי בחיפה (לעיניין המפגש).

ובנוגע למשומשות , אני לא כל כך מאמין בעצמי שאוכל לאתר פגמים ולבדוק מה טוב ומה לא באופניים (ידע בסיסי קיים לא נפלתי לעניין מהשמיים אבל עדיין לא מומחה כזה גדול בשביל "לזרוק" 2.5K )

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

היי בחור יקר ...

 

גם אני התחלתי לא מזמן לרכב , קניתי לי NORCO , שיכוך מלא .

עד שלא רכבתי על האופניים שלי לא ידעתי לשים את העין על הבדלים בין זוגות שונים , ואני לא מתכוון לאורך מהלך של המתלים וכאלה ...

 

לך תרכב על כמה זוגות , תסתכל על החברות , ותלמד בכלליות על טיב החלקים , למשל הסדרות של שימנו - דאור , LX , XT וכו' . תבין מה היתרונות של כל אחד מהחלקים ועל מה אתה משלם יותר .

אל תתפתה לקנות מכלולים מהרמות הגבוהות , כי לרוב אתה משלם עבור חלק שעובד יותר חלק וקל משקל מכל אלה שבסדרות מתחתיו , אך עם זאת גם רגישים יותר לתלאות הדרך .

 

תבדוק את המעצורים , ותחליט אם אתה מוכן לשלם קצת יותר עבור דיסקים .ההבדל נובע בעיקר מאופי הרכיבה שלך , הדיסקים יותר עמידים בתנאי בוץ ולכלוך שלרוב מצטבר על שפת הג'נט , שזו נקודת החולשה של ה V ברייקס ( הרגילים שאתה מכיר ) .

המלצה חמה - תנסה להמנע מדיסקים מכניים , אם כבר תלך לכיוון של דיסקים הידראוליים . לי יש דיסקים מכניים של הייז והם לא להיט בכלל .

 

אם אתה הולך לרכב פרי-רייד ודאון היל , למשקל האופניים ולמסיביות שלהם יש משקל בעניין , וקח בחשבון שזו תהיה מועקה גדולה לרכב עם אופני דאון היל או פרי-רייד , קרוס קאנטרי .

 

לגבי בולמים , בגדול החברות הנחשבות הן מרזוקי ורוק שוק ... מביני העניין שהמליצו לי טענו לאיכות גבוהה יותר ולעמידות בקרב אלה אל מול המתחרים שלהם .

שאתה הולך לרכב על זוג אופניים , תראה אם הבולם נוטה לסגור מהלך בקלות יתרה , תבדוק אם הרכות לטעמך .

 

 

ועוד עצה ... אם אתה רוצה לרכוש אופניים ... קח לך איזה יום , אפילו יום שישי , ותבקר ברח' חשמונאים בת"א . יש באיזור קרוב ל 6-7 חנויות אופניים , שרובם יבואנים של המותגים החזקים בתחום : TREK , NORCO , SCOTT , KONA . כדאי לך לבוא שאתה לא לחוץ בזמן כדי לבדוק ולרכב על כמה שיותר זוגות ע"מ שתוכל לקבל אינדיקציה , ולפעמים גם יש כל מיני חיסולים של דגמי משנה קודמת במחירים לא רעים בכלל .

 

אם אתה רוצה עוד כל מיני פרטים ורשמים , תפנה בה"פ .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!


×
×
  • תוכן חדש...