Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
האם זה כבר אושר וודאי?

 

לשאלתך, לא בדקתי עם היבואן אך ע"פ המפרט שפורסם באתר פולקסווגן UK, היא מגיעה עם מנוע TSI 2.0 ותיבת הילוכים מסוג DSG6 או ידנית וכמובן עם מערכות בטיחות אקטיביות.

כולי תקווה שהיבואן ישכיל ויביא אותה עם המנוע הנ"ל, בשילוב DSG6 וגם עם מערכות הבטיחות האקטיביות שמוצעות בחו"ל.

 

 

מצ"ב מידע מתוך הברושור שמפורסם באתר של פולקווסגן UK. ניתן לראות שהפולו מגיע (לפחות ב-UK) עם DSG6 וגם עם תיבה ידנית:

 

New_POLO-GTI.jpg

 

 

פירוט מערכות הבטיחות האקטיביות:

 

New_Polo-Safety.jpg

 

מקור: http://www.volkswagen.co.uk/assets/common/pdf/brochures/polo-nf-brochure.pdf

עריכה אחרונה על ידי fusion-x
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אעזור לך ואגיד שיש לחבר שלי מאזדה 3 חדשה מנוע 2 כמובן ולאח שלי לאון חדשה מנוע 1.4

הלאון נוחה מאוד לנסיעה בידוד רעשים מאוד אבל מאוד טוב אתה לא שומע כלום עד 120. במאזדה ב100 אתה כבר סובל

כוח לא חסר לשניהם, אמינות אין מה לדבר הגיר מחלה ובמאזדה אין באמת מה שיתקלקל, המושג באחורי בלאון מאוד מרווח ובמאזדה ממש לא, מרגיש סופר מיני+..

מה שכן התנהגות כביש של המאזדה מאוד טובה וגם של הלאון.

PEUGEOT 206XS

פורסם

נסעתי תחת המושב הקדמי במזדה 3 החדשה, יכול להגיד לך שהאוטו נוסע חלק ומאיץ בצורה טובה מאוד, מה שכן ניכר לראות על החשיבה והאסטיקה במובן שהמושבים מעור, יש כל מיני חידושים טכנולוגיים מדליקים. את הסיאט ליאון 2016 לא מכיר אבל יצא לי לנסוע על דגם יותר ישן לא כזה אוטו וואו.

פורסם
הניהוג של ה3 עדיף על הלאון . אני מעדיף אותה. הרבה יותר כייפית לנהיגה.

 

תודה רבה! סוף -סוף מישהו שמעריך נהיגה על רכב ולא שיגור ע''ג טיל. למי אכפת איזה רכב מהיר יותר בשנייה או חצי. המזדה מרגישה הרבה יותר טובה בכל פרמטר למעט העברת הילוכים והאצה.

פורסם

הייתי קונה את המאזדה בלי לחשוב פעמיים. הגה מצויין, אמינה, יבואן נורמלי (לפחות יותר מצ'מפיון).

הרפתקאות עם VAG הייתי משאיר לפאנבויז...

פורסם

מרווח מאחורה לא כל כך מעניין אותי והאוטו הולך להיות אצלי 4 5 שנים בגלל זה אני מתלבט וכנראה אלך על המאזדה בגלל האמינות והאחריות 3 שנים וגם כי לדעתי הרכב נראה יותר טוב מהלאון אבל זה כבר טעם אישי שלי, מחכה כבר לנסיעת מבחן..

פורסם
לדעתי המנוע 2.0 של מאזדה הוא יותר מתחרה של 1.4TSI מאשר של 1.8TSI.

ההבדל הכי משמעותי בין הרכבים האלה שלאון מקדמת יותר טכנולוגית ומרגישים את זה היטב בנסיעה בכבישים מהירים,

והמאזדה זה רכב "רגיל" עם מראה טוב.

לגבי האמינות של לאון והגיר DSG. אתה צודק שזה לא מאזדה מבחינת אמינות, אבל אם נשכלל את הירידה במחירון(יותר מ-12 אלף שקל בשנה), דלק(8~ אלף), ביטוחים(5~ אלף) וטיפולים רגילים וכו'. אז החלפת מצמד DSG בעלות של 4 אלף שקל פעם בכמה שנים כבר לא כזאת "קטוסטרופה" כמו שזה היה נשמע בהתחלה.

לסיכום, לבין-עירוני עדיף מאזדה, ולכבישים מהירים עדיף לאון.

 

קלאץ' DSG7 עולה 7,500

מקור: היה רשום על הקבלה. מזל שיש אחריות מורחבת.

פורסם

אני לא יודע מאיפה הקבלה שלך, במוסך מורשה צ'מפיון להחליף קלאץ' באודי A3 עולה 6200 שקל.

במותגים הזולים יותר, סיאט, סקודה המחיר סביב 5000 שקל.

במוסכים מתמחים ואג 4000 שקל (לא משנה איזה רכב, זה אותו גיר).

פורסם

באופן אישי היו לי את אותם שיקולים בעבר ואני בחרתי בלאון בזמנו.

החזקתי אותה שנתיים ועשיתי כ 55 אלף ק"מ, לא היו שום בעיות, והייתי מאוד מאוד מרוצה מהרכב.

אם אתה שואל אותי, היא כ"כ יותר טובה איכותית ומרווחת מהמזדה שאין פה שיקול בכלל (וגם די חסכונית).

בכל אופן אני הייתי לוקח את הסיכון של החלפת קלאץ (הגירים החדשים משופרים וכאמור בתקופה של שנתיים שלושה אין בעיות, מקסימום החלפה אחת ב 4-5 שנים נגיד).

סיכון שווה בהחלט כדי לקבל רכב הרבה יותר טוב.

2017 Type R


×
×
  • תוכן חדש...