Jump to content

nirbd12

  • הודעות

    50
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nirbd12

  1. תמצא את המחיר הכי זול באתר TIRE4U , עלות של צמיג 290 שח יצרן: ‏Michelin | צרפת תאור הצמיג: ‏195/65R15 91H PRIMACY 4 סוג צמיג: ‏פרטי קוד מהירות: ‏210 קמ"ש - H מדדי איכות: ‏C A 68
  2. גם לי יש אותה בעיה בלאון 1.4 ידני 2014 , יש פיתרון ?
  3. תקין - גם אצלי זה ככה . ככה זה המנוע.
  4. תיקח ספוג הפלא תרטיב אותו במים ,תשפשף על המקום , וכל השחור יעלם . הנזק יהיה פחות משמעותי בהרבה
  5. תיסע לרון - מוסך מומלץ , תעדכן מה היתה התקלה .
  6. מהתמונה רואים שיש פגיעה בשלדה , כמה ירידת ערך יש ?
  7. שום מדלל ושום חומר שיזיק. צבע כביש יורד בשטיפה בלחץ (מדבר מניסיון אישי) מספיק מכונה פשוטה של (100BAR (~1500PSI (יותר יכול להזיק לצבע הרכב) איך בדיוק מדלל יכול להזיק לבית גלגל ?
  8. שטויות מאמין זה יורד בקלות - לך להום סנטר תקנה מדלל 21
  9. מניסיון אני עם ספויילר שהודבק עם הייטק - מחזיק מעולה כבר שנתיים . סופר 7 מיועד יותר לאיטום מאשר להדבקה .
  10. ביטלתי את המערכת עצור וסע ברכב לאון FR 2014 דרך VCDS , האם אני עדיין אמור לשים מצבר מיוחד START STOP או שאפשר רגיל ?
  11. תקין , בחורף זה ככה .
  12. מישהו נתקל בתופעה הזו ?
  13. אין מה להשוות בכלל , ברור שלאון
  14. רק אצל מוסך רון , זכינו שיש לנו מוסך ברמה הזאת באיזור המרכז
  15. אתה יכול לשלוחלי בבקשה את המקטים של הרפידות ? ועל איזה לאון מדובר 1.4 או 1.8 ?
  16. השיטה הכי טובה מניסיון - תקנה פחית ריח קליפורניה דובדבן - תפתח אותה קצת , ובנוסף תשים בכוס אבקת סודה לשתייה ותניח אותה כמה ימים באוטו. יש אפשרות גם לפזר את האבקה על הריפוד ולשאוב למחרת . http://manneli.com/Tipim/Soda.html
  17. על איזה מצב נהיגה אתה נוהג ? (ספורט , נורמל , אקו ) שים לב שבמצב נהיגה נורמל ההילוך נכנס חלק ובשאר המצבים טיפה קשה יותר .
  18. מישהו נתקל בקילופי צבע בסאנרוף ברכבי VW ? הרכב לא באחריות , השאלה אם אחריות לדברים כאלה היא יותר משנתיים ? במקרה שלי זה בלאון
  19. שיש ירידה במחיר של דלק 95 , גם דלק 98 יורד במחיר ?
  20. בעיה ידועה זה מחלה של האיביזה - לי זה התחיל בחלון אחד ואחרי חצי שנה גם בשני . איפוס של החלון לא עוזר - הבעיה במנוע של החלון .עלות זוג מנועים ועבודה 1000 שקל בערך . תבדוק אצל מוסך רון
  21. מישהו מכיר מקום בארץ שאפשר להשיג מתאם קסנון למנורה למאזדה 3 הישנות ?
  22. אתה צריך מצבר EFB !!! אם תשים מצבר רגיל ותפעיל את המערכת START STOP מהר מאוד המצבר אגמר לך
  23. תעשה בדיקה בWOBI https://www.wobi.co.il/mekif-step2/
×
×
  • תוכן חדש...