Jump to content

abanjo

  • פרסום הודעות

    8
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות abanjo

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. האמת, היה דיון מרתק, תודה לכל המגיבים וסליחה על התגובה המאוחרת, חיכיתי לתשובה אחרונה מהיבואן שהגיעה רק היום. אבל נכון, המקרה שלי הוא בכיוון קצת אחר מתביעת ביטוח רגילה, ודי סבוך היקף הנזק וירידת הערך לא רלבנטיים לדעתי. הם גבוהים יותר מהנזק שאני מדבר עליו כעת. התקלה היא ברדאר ובתושבת רדאר. הערכה לתיקון ניתנה ע"י אותו מוסך שתיקן את התאונה מלכתחילה. המוסך שנסגר לאחרונה עיוותים - לדוגמא שמתי לב שהמרווח בין מכסה תא המטען לבין הכנף הוא 2-3 ממ בצד אחד לעומת 7-8 ממ בצד שני כיוון אחד הוא באמת לעשות את כל המחקר המקצועי בעצמי, וללכת לתבוע את מי שאשם. אולם, אני חושב שברור מעל
  2. הביטוח עזר לי לתבוע את צד ג' שמימן את התיקון. היה שמאי. רוצה לתבוע את היבואן המוסך וסוכנות הביטוח, ושהשופט יחליט מי מהם אחראי. כמובן, שפה יכול להכנס עו"ד ולתת המלצה אחרת. תודה, אשמח להמלצה לעו"ד במרכז. זה נשמע שהמתווה יהיה בתשלום שכר טירחה קבוע מראש. לעומת זאת עורכי דין שדיברתי איתם עד עכשיו עובדים באחוזים ולכן לא ממש מתאימים לתביעה קטנה. בד"כ הם מתעסקים בתביעות גוף או בתביעות נזיקיו הרבה יותר גדולות.
  3. הי, הייתי מעורב בתאונה בה היה אשם צד ג'. תיקנתי את האוטו (שהיה חודש על הכביש) תיקון משמעותי במוסך היבואן ולאחר חודש-חודשיים התגלו תקלות נוספות. בהמשך התגלו גם עיוותים ברכב. השמאי מסרב לאשר קשר לתאונה והמוסך (שאבוי, נסגר בינתיים) והיבואן מתחמקים מאחריות. אני נאלץ לתבוע. אין לי הערכה רשמית לסכום הנזק אך אני מעריך שהוא איפשהו בין 10-20K (ללא העיוותים). בנוסף יש אובדן משמעותי של שעות עבודה ועוגמת נפש שנגרמה מגילגול אחריות בשיחות על גבי שיחות על גבי מיילים במשך כמעט שנה. השאלה, האם כדאי להעזר בעו"ד, ואם כן אשמח להמלצות אני מניח שלטובת התביעה בכל מקרה אזדקק להערכת נזק רשמית. האם אני מ
  4. תודה על שלל התגובות המהירות. מה שבעיקר הלחיץ אותי היה שהמנוע היה מונע כבר 15דק כשהבחנתי באדים. להשכלה כלללית - האם המים הם תוצאה של פעולת הממיר הקטליטי (הפעולה השלישית במצוטט מטה)? https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%9E%D7%99%D7%A8_%D7%A7%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%99 "בממיר קטליטי תלת שלבי מתבצעות במקביל שלוש תגובות: חמצון של פחמן חד-חמצני לפחמן דו-חמצני: 2CO + O2 → 2CO2 פירוק תחמוצות חנקן לחנקן וחמצן: NOx → O2 + N2 חמצון פחמימנים (דלק בלתי שרוף) לפחמן דו-חמצני ומים "
  5. שלום, הייתי צריך לאסוף היום קשקאי מהיבואן (1.2 טורבו בנזין) אך במסירה גיליתי שהרכב פולט עשן לבן ומדי פעם גם טיפות קטנות, נראות כטיפות מים. התופעה המשיכה במשך 15 דק לפחות, וכיוון שמדובר בחתימה על רכב חדש, נהגתי משנה זהירות ולא לקחתי את הרכב. היבואן ניסה לטעון שזאת תגובה נורמלית למזג האוויר (הגשום והקר שהיה היום) ושכך מתנהגים כל הרכבים שיש לו האם התופעה באמת נורמלית? אני לא מוכן לקחת רכב חדש שיש בו אפילו התקלה הקלה שבקלות.
  6. טוב, אז כל מה שעניתם לי לגבי החוק, ההגיון המכני, התקדימים וכו' זה טוב ויפה, אבל דרוש פה עדכון ממקור ראשון על מה קורה בפועל. אז האמת היא שעוד לפני שכתבתי את הפוסט הראשון כבר ביקרתי אצל מוטור אפ (מוסך הרשת בפתח תקוה). מנהל המוסך ראה את סיכומי הטיפולים שלי, עם פירוט הטיפול (החלפת שמן, החלפת מסנן וכו') אך ללא המק"טים של החלפים. הוא טען שזה לא תלוי בו, הוא רק מעביר את זה ליבואן לאישור אבל לא נראה לו שיאשרו לי. (זה לא אני, אני רק הש"ג... ) אז כיוון שכבר הכרתי את טענת מוסכי הרשת לגבי הפירוט של הטיפול, ואת נטייתם להיטפל לתואנות טכניות וכיוון שהיו חסרים לי המק"טים של השמנים מהטיפולים אצל רון ואצ
  7. הרכב שלי טופל באם הדרך ע"י הבעלים הקודם. אני לא יכול להגיב על איכות הטיפול אך אני יודע שהבעלים הקודם היה מאוד מרוצה. מה שכן אני יכול לספר, זה שאל אף שאני עוד לא העברתי טיפול אצלם, הם היו אדיבים ושרותיים ברמה הגבוהה ביותר, סיפקו לי מידע לגבי הרכב, ומסמכים לגבי היסטורית הרכב. הכל בחיוך ובאדיבות. הלוואי וזה היה הסטנדרד אצל כולם, אך לצערי זה לא המצב.
  8. יש לי Seat Altea XL DSG7. הרעידות התחילו גם אצלי .... האוטו יד שניה וטופל אצל אם הדרך (ע"י הבעלים הקודם) ואצל רון. יש לי קבלות אבל לא בטוח שזה יספק את היבואן. למישהו היה מקרה דומה?
×
×
  • Create New...