Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים.

 

עקב שיקולים כלכליים ותעסוקתיים ועוד שיקולים שונים אחרים אני ואשתי התחלנו לגבש החלטה על מעבר לצפון הארץ, לאזור הגליל העליון (כולל נהריה וישובים מסביב). אנחנו גרים במעלה אדומים ועובדים בירושלים (אני בתחום תקשורת המחשבים במשרד ממשלתי כלשהו, אשתי עובדת כפקידה בארכיון בנק מסוים). יש לנו תינוקת בת שנה וקצת שנמצאת באחד המשפחתונים במעלה אדומים.

 

איך הייתם עושים את זה בהנחה שהתכנית היא לעבור בחציון השני של 2018. החוזה דירה שלנו במעלה אדומים מסתיים ביולי 2018 ואנחנו רואים עובדה זו כהזדמנות לצאת מהעיר ולהתחיל מחדש.

אם אתם זקוקים לעוד פרטים, אשמח לספק.

 

אשמח אם ננהל כאן דיון כי זה דיי חשוב לי.

תודה

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מה עם מקום עבודה באיזור הצפון, מחכה לכם שם משהו? משפחה יש באיזור? חברים טובים?

 

א. להתאפס על מקום ספציפי, תשאל דרך חברים, או כמובן בפורום, הצפון הוא ענק, וכל עיר או מושב יש לו או לה את הסגנון שלהם.

 

ב. ממליץ בחום לעשות שבת באיזור המיועד ולראות את הכימיה של התושבים, לדעת אם זה הסגנון שלכם.

 

בהצלחה!

פורסם

להתחיל בחיפוש מקומות עבודה לשניכם באזור המבוקש.

במקביל, ליסוע לשם ללמוד את המקום, על השכונות הטובות יותר והטובות פחות (אני הייתי נצמד למתווך מומלץ ומלמד אותו על הצרכים המדוייקים שלי, ולומד ממנו על הפתרונות המתאימים עבורי).

 

הכי חשוב זה לא לפחד לצאת לדרך חדשה, להתפתח, להעז ולא תמיד ללכת על האהוב המוכר והבטוח.

 

המעבר עצמו הוא די טכני.

 

חשוב לוודא שאישתך איתך באותו ראש (במקרים רבים צד אחד לוחץ, ורק אחרי המעבר מתגלה עוצמת ההתנגדות של הצד השני).

 

היכן גרים ההורים משני הצדדים? בני משפחה? חברים?

 

לא שזה יכול להפיל את המהלך, אבל בהחלט שיקול.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

דבר ראשון לדאוג הוא פרנסה.

האם יש עבודה בצפון ? היכן ? ובאיזה שכר ?

לאחר שסגרתם את מקומות העבודה , אפשר להסביר על מקום מגורים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

אשתי בראש שלי ב-100%.

 

ההורים שלי גרים בירושלים, ההורים שלה בצפון. חברים בעיקר בסביבה שלנו.

 

מתי כדאי להתחיל לחפש עבודה? באזור חודש אפריל?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עבודה תתחילו לחפש היום.

 

אני רואה שכבר הקדימו אותי:lol:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אשתי בראש שלי ב-100%.

 

ההורים שלי גרים בירושלים, ההורים שלה בצפון. חברים בעיקר בסביבה שלנו.

 

מתי כדאי להתחיל לחפש עבודה? באזור חודש אפריל?

כלל האצבע הוא שככל שהמקום גדול יותר זמן המיון לעבודה חדשה ארוך יותר.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • אחראי פורום
פורסם

הצפון בהחלט גדול ממה שחושבים והמרחקים בקו שסימנת (גליל עליון-נהריה) הוא גדול מאוד. ברור לי שזה טווח כללי אבל בכוונה נקבתי בו כדוגמא.

לא פשוט למשל, לגור באחד ולעבוד בשני. אמנם פקקי ענק אין ממש, אבל תנועה כבדה ואיטיות לפרקים - בהחלט.

מציע להתאפס על איזור כללי (רמה"ג אהובתי/גליל עליון/גליל מערבי), על סוג מגורים רצוי (יישוב קהילתי/עיר/מושב) ולהתחיל לצמצם.

אם זה בהתאם למקום עבודה או קודם איזור מגורים - זה לשיקולכם.

אני למשל חושב שלגור במקום מתאים וטוב זה קודם ולעבודה אפשר לנסוע גם יותר מכרגיל.

 

אני גר אי שם פה בסביבה בעצם מהילדות, רוב חבריי מפוזרים בכל הצפון, כך שיש לי מושג לגבי הפרטים שקשורים למעבר כזה,

אתה מוזמן להתייעץ גם בפרטי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לדבר עם חברים ומכרים שעשו את המעבר וגם כאלה שגרים באיזור זמן רב.

ללמוד מהם על איך זה לחיות במקום, חסרונות ויתרונות.

 

יש לי קולגה שגרה 3 שנים במצפה רמון. חסכו כסף, אבל לא קל להתמודד עם הבידוד של המקום, נגמר לך החלב בשמונה בערב? אין איפה לקנות, תמצא רק בקבוצת הוואטסאפ של הישוב. רוצה לצאת לסרט? נסיעה לבאר שבע. יש בית קפה אחד, פאב אחד (שגם הוא סגור לעיתים כי חיבור חשמל שלו לא תקין). רוצה להפגש עם חברים מהמרכז? משפחה? שריין חצי יום.

פורסם

Be roo

אנחנו לא מדברים על מושב בקצה הארץ. אני מדבר על צפון שכולל את הגליל העליון, נהריה והישובים בסביבה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שידור חוזר של השרשור הזהה בנוגע למגורים בקצרין...

תתחיל ממקום העבודה, סליחה, ממקומות העבודה, ומשם תמשיך.

 

כל כיוון התקדמות אחרת יהיה בזבוז זמן ומקום בשרת.

 

לענייננו, כרמיאל מקום לא רע בכלל, הרבה יותר מפותח ו״בוגר״ ממעלה אדומים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מאחר וגם אתה וגם זוגתך עובדים במוסדות בפריסה כלל ארצית, האם ניתן לשמר את מקום העבודה רק לעבור לסניף צפוני?

 

מנסיוני האישי, עברנו אני וזוגתי מתל אביב לצפון הלא רחוק (אזור פרדס חנה), בחצי השנה הראשונה הקדשנו להתאקלמות, הכרות הסביבה וחיפוש עבודה תוך כדי שימור העבודות שלנו בתל אביב (רק שאצלך זה לא רלוונטי).

 

בתנאים כאלה המעבר היה קל ונח יחסית ולא מלווה בסיכונים מאיפה מביאים את הלחם על השולחן.

 

סתם כאמירה כללית, מעבר דירה שכזה מזכה אותך בפיצויי פיטורין למרות שאתה זה שמודיע על הפסקת עבודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מאחר וגם אתה וגם זוגתך עובדים במוסדות בפריסה כלל ארצית, האם ניתן לשמר את מקום העבודה רק לעבור לסניף צפוני?

 

לצערי בתקופה הקרובה מקום העבודה שלי עומד לעבור שינויים לרעה וכנראה יהיה גם חיסול חשבונות (כן, ממש במילים האלו) ואני חושש שאני גם ככה תחת סיכון. גם אם אשאר, אין הרבה סיכוי שאקבל מספר ימי עבודה בצפון.

 

מנסיוני האישי, עברנו אני וזוגתי מתל אביב לצפון הלא רחוק (אזור פרדס חנה), בחצי השנה הראשונה הקדשנו להתאקלמות, הכרות הסביבה וחיפוש עבודה תוך כדי שימור העבודות שלנו בתל אביב (רק שאצלך זה לא רלוונטי).

 

בתנאים כאלה המעבר היה קל ונח יחסית ולא מלווה בסיכונים מאיפה מביאים את הלחם על השולחן.

 

סתם כאמירה כללית, מעבר דירה שכזה מזכה אותך בפיצויי פיטורין למרות שאתה זה שמודיע על הפסקת עבודה.

 

באדום.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

כנראה שזה מה שנצטרך לעשות. לשבת חזק על לוחות הדרושים באמצע החציון הראשון של השנה ולפי העבודה נחליט היכן נגור.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...