Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מסכים עם אלו שאמרו שקודם רצוי למצוא עבודה, ורק אז לחשוב היכן גרים. מצב כזה שם אותך במקום מעולה, קצת כמו אנשים שעושים רילוקיישן, שמאפשר לך למצוא מקום מגורים קרוב לעבודה שזה יתרון שרק מי שחווה אותו פעם יבין עד כמה קשה לותר עליו (בעוד שבמצב דברים רגיל אתה גר במקום X ומחפש עבודה בכל טווח נסיעה סביר יותר או פחות).

פורסם (נערך)

ניראה לי ששוחחנו לפני כמה חודשים בנוגע לדיור. אני ממש עכשיו בשלבים של התמקמות בבית החדש בשכונה החדשה בקריית מלאכי. כמעט כל מי שקנה בפרויקט (230 יח"ד בשלב הראשון, בעתיד 3500 יח"ד שכרגע בבניה) שקניתי בו היגיע מחוץ לעיר הכרתי שכנים שהגיעו מירושלים, גבעת זאב, אפרת, תל אביב, מפתח תקווה גם היגיעו משהו כמו 4 משפחות, באר שבע, אילת, אפילו מחיפה יש כמה משפחות, חולון ועוד כמה מקומות שאני לא זוכר כרגע).

לפי מה שאני רואה אצלם, המעבר לא פשוט אבל כמובן אפשרי. מה שמאוד עוזר גם לי וגם לאחרים זה האחווה שיש בין הדיירים.

מה שאפשר, אחד עוזר לשני וזה נותן תחושה ממש טובה מעבר לזה שמדובר בעזרה גדולה במיוחד שיש ילדים. גם במציאת עבודה אנשים עוזרים אחד לשני כמה שאפשר (יש לנו קבוצת פייסבוק ווואצאפ ככה שאנחנו משתפים אחד את השני במידע על הכל מהכל, מוסדות חינוך, תחבורה ציבורית, טרמפים, תעסוקה ועוד).

המעבר של מוסדות החינוך לא תמיד הולך חלק וצריך לוודא מתי נכנסים לבית החדש (קרה אצלנו לכמה אנשים שהילדים לא התחילו את שנת הלימודים עקב שלא קיבלו מפתח וחלק מהם פשוט נסעו כל יום 40 דקות כדי להביא את הילדים עד שקיבלו מפתח).

אני הייתי בודק איך הקהילה שם ומנסה להתחיל לתפוס קשרים עם אנשים באזור. זה יקל עליכם המון וגם ייתן לכם תחושה טובה ויקל על ההתאקלמות במקום.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
כנראה שזה מה שנצטרך לעשות. לשבת חזק על לוחות הדרושים באמצע החציון הראשון של השנה ולפי העבודה נחליט היכן נגור.

 

אם לא אכפת לך להסביר, למה בעצם הרצון לעבור צפונה?

 

בד"כ הרצון לעבור הוא בעקבות "התאהבות" באיזה ישוב או אזור מצומצם ושם אתה רוצה לבלות את שארית חייך.

 

הרעיון של לחפש עבודה באזור כללי שכזה ואז לחפש בית לפי אזור מציאת העבודה נשמע לי הפוך למה שצריך לעשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
באדום.

 

קח בחשבון שבעולמות של תקשורת המחשבים כמות המשרות באיזור הצפון הרחוק נמוכה מאוד! 80% מהמשרות בתחום יושבות איפשהוא על הציר בין נתניה-אשדוד(בעיקר בגלל העובדה שהסיבים המהירים למרכזי המחשבים מרוכזים באיזור הזה) - אתה חייב להתחיל ולרחרח על עבודות בסביבה כבר מעכשיו, ייתכן ותצטרך לחפש עבודה בחיפה(יש טיפלה מקומות בכרמיאל) שמה יש קצת יותר ביקוש.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אשתי בראש שלי ב-100%.

 

ההורים שלי גרים בירושלים, ההורים שלה בצפון. חברים בעיקר בסביבה שלנו.

 

מתי כדאי להתחיל לחפש עבודה? באזור חודש אפריל?

 

אם לא אכפת לך להסביר, למה בעצם הרצון לעבור צפונה?

 

 

אני מניח שהקטע המודגש בתשובה של פות"ש היא הסיבה האמיתית.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני מסכים עם אלו שאמרו שקודם רצוי למצוא עבודה, ורק אז לחשוב היכן גרים. מצב כזה שם אותך במקום מעולה, קצת כמו אנשים שעושים רילוקיישן, שמאפשר לך למצוא מקום מגורים קרוב לעבודה שזה יתרון שרק מי שחווה אותו פעם יבין עד כמה קשה לותר עליו (בעוד שבמצב דברים רגיל אתה גר במקום X ומחפש עבודה בכל טווח נסיעה סביר יותר או פחות).

הבעיה שאם אתה במצב הפוך, אז יש קושי לצד השני - אם אתה גר בפריפריה ועובד במרכז, יש בעיה למצוא מגורים במרכז.

 

למצוא עבודה יותר קל מלהעתיק מגורים. הבעיה שרוב העבודות הטובות נמצאות במקומות שרק אוליגרך יכול להרשות לעצמו לגור בהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני כתבתי בשרשור אחר שאצלנו יש לא מעט שעוברים במרכז וגרים אצלנו (ולצורך העניין זה יכול להיות אפילו קרית גת). לפני שנתיים דירת 4 חדרים עלתה פה בסביבות 900 אלף חדשה מקבלן. היום בסביבות 1.2 ומעלה.

יש קו ישיר לתל אביב והוא מגיע דיי מהר.

בקרית גת יש רכבת ככה שאפשר להתמקם בעיר כזו שהמחירים עוד איכשהוא מאפשרים קניה וליהנות מקרבה יחסית למרכז לעומת צפון הארץ שמאוד רחוק מהמרכז.

פורסם

אני יכול להבין אותך חלקית.

 

גם אני עזבתי את מעלה אדומים עם אישתי ו-2 ילדים אחרי 6 שנים בדירת 3 חדרים. אבל אני לא החלפתי את מקום העבודה שלי (עובד באיזור נתב"ג) אלא אישתי שסגרה את המשפחתון שלה.

אני שמח בשבילך שאתה עושה את הצעד של לעזוב את מעלה אדומים.

 

מה מושך אותכם לצפון מלבד העובדה שההורים של זוגתך הם מהצפון?

אם זה עלות שכירת הדירה, אז תשקול את עלות של כל השאר כי הרבה דברים שהיום מובנים מאליו (עליות כמו דלק, קניות בסופר וכו) יעלו לך יותר.

 

להבדיל אלפי הבדלות וק"מ - חבר עזב את העבודה עם אישתו (עבודות עם עתיד בטוח ויציב) ועבר לקנדה. היום הוא עובד בשטיפת מכוניות ואישתו מנסה להיכנס לעבוד באחות בבית חולים. הוא אומר שהוא נהנה ממזג האויר בקנדה, קשה לו שאין לו עבודה מסודרת - והכי קשה - שאין לו חברים. הכי חשוב שיהיו לכם חיים חוץ מהזוגיות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

הרצון לעבור לצפון הוא דווקא מסיבות אחרות, לא בגלל משפחה.

 

וכן, שיקולים כלכליים הם מה שבעיקר מניעים אותנו, אבל לא רק. דיי נמאס לנו ממה שקורה בירושלים. דיי נמאס לנו להגיע כל בוקר לירושלים ולצאת ממנה בחזרה הביתה.

 

אני בקרוב בן 40. חייתי אורח חיים מסוים עד עכשיו. עכשיו אני מבין שאני רוצה לבלות את ה-40 שנה הבאות בצורה אחרת. עם הבעיות שיש בעבודה והלחץ התמידי שאנחנו חווים ביום יום, הגענו למסקנה שהכי נכון בשבילנו הוא להתחיל במקום חדש.

 

וחוץ מזה, הצפון מדהים.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...